Mateja Milost
FIMAGO D.O.O., direktorica
Ob nakupu, vam je posnetek na voljo 30 dni preko digitalnega dostopa.
Umetnost vodenja oziroma vodja kot umetnik je zanimiv koncept, ki moderne vodje usmerja izven tradicionalnih vzorcev ter poudarja nove pristope, ki so značilni za umetniško izražanje.
Z nastopom umetne inteligence je komunikacijska džungla še večja. Zato je ključnega pomena, kako izbirate tematike, ključne poante in vizualne elemente, da privabite pozornost vaših ciljnih skupin.
Odpravite tremo, prepričajte samozavestno
Kako dobiti bazo, komu in kaj pošiljati in kako meriti uspehe e-mail marketinga?
Naučili se boste uporabljati Google Analytics 4, pripravljati nova poročila in razumeli podatke, ki se vam pokažejo.
Udeleženci bodo podrobno spoznali kaj vse zajema letni razvojni razgovor, kakšen je njegov namen in kakšni so cilji. Naučili se bomo kako načrtovati proces, pripravo in organizacijo letnega razvojnega razgovora ter kako ga po korakih izpeljati. Govorili b
Razvili boste sistem, ki vam bo omogočal lažje in učinkovitejše upravljanje z obveznostmi ter vam omogočil tudi prosti čas za vas, vaše hobije in družino. Spoznali boste, da je upravljanje časa le navada, ki jo lahko spremenite v vaš prid.
Ob vsesplošnem pomanjkanju kadra si ne smemo privoščiti neučinkovitih zaposlitvenih razgovorov. Kaj nas zanima, kako preverjamo na kaj biti pozoren in hkrati tudi razmislek, kakšen vtis puščamo mi nanje. Kaj vse je tisto, kar vpliva, da se izbrani kandida
Povratna informacija je eno ključnih orodij vodenja. Je priložnost za razvoj sodelavcev in tudi vodij.
Zaradi covida in vojne se je na trgu pojavil nov izziv: preprosto ni možno dobaviti stvari, zamujajo ali jih ni.
Razmišljate o prenosu podjetja na družinske člane ali pa si želite prenehati s podjetništvom in želite najti kupca ali drugega investitorja za vaše podjetje?
Novi časi narekujejo drugačno vodenje. Prihod novih generacij, delo na daljavo, vpeljava novih tehnologij, matrična organizacija dela… Naša delovna mesta postajajo popolnoma drugačna, kot so bila še pred kratkim. Kako se je v zadnjih letih spremenilo okol
Kako obvladati strankine izgovore in doseči, da bo kupila pri vas?
Umetnost vodenja oziroma vodja kot umetnik je zanimiv koncept, ki moderne vodje usmerja izven tradicionalnih vzorcev ter poudarja nove pristope, ki so značilni za umetniško izražanje.
Z nastopom umetne inteligence je komunikacijska džungla še večja. Zato je ključnega pomena, kako izbirate tematike, ključne poante in vizualne elemente, da privabite pozornost vaših ciljnih skupin.
Odpravite tremo, prepričajte samozavestno
Kako dobiti bazo, komu in kaj pošiljati in kako meriti uspehe e-mail marketinga?
Naučili se boste uporabljati Google Analytics 4, pripravljati nova poročila in razumeli podatke, ki se vam pokažejo.
Udeleženci bodo podrobno spoznali kaj vse zajema letni razvojni razgovor, kakšen je njegov namen in kakšni so cilji. Naučili se bomo kako načrtovati proces, pripravo in organizacijo letnega razvojnega razgovora ter kako ga po korakih izpeljati. Govorili b
Razvili boste sistem, ki vam bo omogočal lažje in učinkovitejše upravljanje z obveznostmi ter vam omogočil tudi prosti čas za vas, vaše hobije in družino. Spoznali boste, da je upravljanje časa le navada, ki jo lahko spremenite v vaš prid.
Ob vsesplošnem pomanjkanju kadra si ne smemo privoščiti neučinkovitih zaposlitvenih razgovorov. Kaj nas zanima, kako preverjamo na kaj biti pozoren in hkrati tudi razmislek, kakšen vtis puščamo mi nanje. Kaj vse je tisto, kar vpliva, da se izbrani kandida
Povratna informacija je eno ključnih orodij vodenja. Je priložnost za razvoj sodelavcev in tudi vodij.
Zaradi covida in vojne se je na trgu pojavil nov izziv: preprosto ni možno dobaviti stvari, zamujajo ali jih ni.
Razmišljate o prenosu podjetja na družinske člane ali pa si želite prenehati s podjetništvom in želite najti kupca ali drugega investitorja za vaše podjetje?
Novi časi narekujejo drugačno vodenje. Prihod novih generacij, delo na daljavo, vpeljava novih tehnologij, matrična organizacija dela… Naša delovna mesta postajajo popolnoma drugačna, kot so bila še pred kratkim. Kako se je v zadnjih letih spremenilo okol
Kako obvladati strankine izgovore in doseči, da bo kupila pri vas?
Vaš nabiralnik bomo obiskali le ob vabilu na nov izobraževalni dogodek.
Udeležite se ga lahko preko spleta in v živo zastavite vprašanja našim predavateljem, ali pa si zagotovite dostop so posnetka.
Kontakt: Petja Orehek Jerman / petja.orehek.jerman@gzs.si / 01 5898 480
© GZS 2022. Vse pravice pridržane.