Nova linija Radenska SPORT za vse ljubitelje gibanja

Nova linija Radenska SPORT za vse ljubitelje gibanja

Na letošnjem 37. Maratonu treh src je Radenska lansirala športno linijo Radenske. Pospremila jo je s kampanjo #NORCI ter z njo navdušila vse, ki so nori na gibanje. Radensko SPORT je namreč predstavila v popolnoma preoblikovani 0,75 l plastenki, prilagojeni za boljši oprijem, razvila pa je tudi nov zamašek, ki omogoča enostavno uživanje vode tudi med gibanjem.

Novosti pri blagovni znamki Radenska z okusom

Novosti pri blagovni znamki Radenska z okusom

Po tem, ko je preteklo leto Radenska na trg poslala Radensko s tremi različnimi okusi – spomnite se igrive kampanje z barvitimi lasuljami – je tik pred poletjem svojim kupcem ponudila še dodaten okus limone.

Zapeljiva črna Pepsi brez sladkorjev

Zapeljiva črna Pepsi brez sladkorjev

Radenska z letošnjim poletjem ponuja še širšo izbiro okusnih in kakovostnih pijač.

Vsa družina je zdaj Zala

Vsa družina je zdaj Zala

Pivovarna Laško Union, kot vodilno slovensko podjetje za proizvodnjo piva, brezalkoholnih pijač in stekleničenje vode, je naše vodilo družbena odgovornost, naša prva skrb pa zadovoljstvo potrošnikov.

13. kolesarski maraton Dana

13. kolesarski maraton Dana

13. kolesarski maraton Dana

Projekt Zaveza odgovornosti tudi na Kariernih dnevih Biotehniške fakultete

Projekt Zaveza odgovornosti tudi na Kariernih dnevih Biotehniške fakultete

Ljubljana, 30. marec 2017 – Na Biotehniški fakulteti Univerze v Ljubljani so potekali karierni dnevi za agronome, zootehnike in živilce, kjer smo študentom in ostalim prisotnim predstavili delovanje in aktivnosti GZS–Zbornice kmetijskih in živilskih podjetij. V predstavitvi smo izpostavili projekt Zaveza odgovornosti. Povabilu za sodelovanje na omenjenem dogodku smo se z veseljem odzvali, saj je prav mladi kader tisti, ki bo soustvarjal delovanje živilskega sektorja v prihodnje.

Coca-Cola v Sloveniji napoveduje strategijo skupne blagovne znamke oz. one brand

Ljubljana, 29. marca 2017 – Coca-Cola je v Sloveniji napovedala združitev svojih različnih blagovnih znamk, tudi Coca-Cola Classic in Coca-Cola Zero, v eno družino Coca-Cola z dvema različicama izdelkov. Ta sprememba prinaša jasno označevanje vseh promocijskih gradiv in embalaže kot edinstvene blagovne znamke Coca-Cola z različno izbiro sestavin in kalorij. Ta nov pristop k blagovni znamki predstavlja nadaljnji korak k spodbujanju izbire za potrošnike in je skladen s prizadevanji družbe Coca-Cola, da vsakemu potrošniku zagotovi vse potrebne informacije in mu s tem olajša odločitev.

DANA ZERO, LUBENICA & INGVER 1 L PET

DANA ZERO, LUBENICA & INGVER 1 L PET

V skupini DANA ZERO pa smo dodali še en nov okus, in sicer LUBENICA & INGVER, ki vsebuje sadni sok lubenice ter aromo ingverja.

DANA S SOKOM, BEZEG & KUMKVAT V 1 L IN 0,5 L PET

DANA S SOKOM, BEZEG & KUMKVAT V 1 L IN 0,5 L PET

Kategorijo Dana vode s sokom smo razširili z okusom BEZEG& KUMKVAT, ki ima dodan sadni sok, naravni izvleček bezga ter aromo kumkvata.

Sektor brezalkoholnih pijač EU se zavezuje k znižanju dodanega sladkorja za dodatnih 10 %

Sektor brezalkoholnih pijač EU se zavezuje k znižanju dodanega sladkorja za dodatnih 10 %

Bruselj/Ljubljana, 9. februar 2017 - Evropski sektor brezalkoholnih pijač se zavezuje k znižanju dodanega sladkorja v svojih izdelkih za dodatnih 10 % do leta 2020. Zaveza se bo implementirala po vsej Evropi. Iniciativa je odgovor na spreminjajoče se potrošnikove želje glede vnosa sladkorja in pozive držav članic ter Evropske komisije glede koordiniranega pristopa k reformulaciji in zniževanju vsebnosti sladkorja v izdelkih. Sektor bo za doseganje tega ambicioznega cilja inoviral, reformuliral, uporabljal manjša pakiranja in spodbujal potrošnikovo izbiro pijač z nižjo ali brez energijske vrednosti.