Arhiv: Frupi – novi 100 % sokovi PREMIUM

Frupi predstavlja novo PREMIUM linijo 100 % naravnih sadnih sokov za vse, ki spoštujejo pristne okuse narave, pazijo na prehrano in redno skrbijo za dnevni vnos vitaminov.

Arhiv: Fructal uvaja novost Fructal Superior Immunity in Relax

Arhiv: Fructal uvaja novost Fructal Superior Immunity in Relax

V okviru blagovne znamke Fructal Superior, ki združuje visoko-kakovostne sokove in nektarje iz skrbno izbranih surovin, podjetje Fructal uvaja nova okusa z dodatki, ki imata ugoden vpliv na počutje.

Arhiv: Fructal uvedel novost - Fructal Superior 100 % BIO odslej tudi v priročnem 200 ml pakiranju

Arhiv: Fructal uvedel novost - Fructal Superior 100 % BIO odslej tudi v priročnem 200 ml pakiranju

V podjetju Fructal so se odločili, da vedno bolj priljubljene BIO izdelke, po uspešnem lansiranju v litrskem pakiranju, ponudijo tudi v priročnem Tetra Edge 200 ml pakiranju.

Arhiv: Nova linija Radenska SPORT za vse ljubitelje gibanja

Arhiv: Nova linija Radenska SPORT za vse ljubitelje gibanja

Na letošnjem 37. Maratonu treh src je Radenska lansirala športno linijo Radenske. Pospremila jo je s kampanjo #NORCI ter z njo navdušila vse, ki so nori na gibanje. Radensko SPORT je namreč predstavila v popolnoma preoblikovani 0,75 l plastenki, prilagojeni za boljši oprijem, razvila pa je tudi nov zamašek, ki omogoča enostavno uživanje vode tudi med gibanjem.

Arhiv: Novosti pri blagovni znamki Radenska z okusom

Arhiv: Novosti pri blagovni znamki Radenska z okusom

Po tem, ko je preteklo leto Radenska na trg poslala Radensko s tremi različnimi okusi – spomnite se igrive kampanje z barvitimi lasuljami – je tik pred poletjem svojim kupcem ponudila še dodaten okus limone.

Zapeljiva črna Pepsi brez sladkorjev

Zapeljiva črna Pepsi brez sladkorjev

Radenska z letošnjim poletjem ponuja še širšo izbiro okusnih in kakovostnih pijač.

Vsa družina je zdaj Zala

Vsa družina je zdaj Zala

Pivovarna Laško Union, kot vodilno slovensko podjetje za proizvodnjo piva, brezalkoholnih pijač in stekleničenje vode, je naše vodilo družbena odgovornost, naša prva skrb pa zadovoljstvo potrošnikov.

13. kolesarski maraton Dana

13. kolesarski maraton Dana

13. kolesarski maraton Dana

Projekt Zaveza odgovornosti tudi na Kariernih dnevih Biotehniške fakultete

Projekt Zaveza odgovornosti tudi na Kariernih dnevih Biotehniške fakultete

Ljubljana, 30. marec 2017 – Na Biotehniški fakulteti Univerze v Ljubljani so potekali karierni dnevi za agronome, zootehnike in živilce, kjer smo študentom in ostalim prisotnim predstavili delovanje in aktivnosti GZS–Zbornice kmetijskih in živilskih podjetij. V predstavitvi smo izpostavili projekt Zaveza odgovornosti. Povabilu za sodelovanje na omenjenem dogodku smo se z veseljem odzvali, saj je prav mladi kader tisti, ki bo soustvarjal delovanje živilskega sektorja v prihodnje.

Coca-Cola v Sloveniji napoveduje strategijo skupne blagovne znamke oz. one brand

Ljubljana, 29. marca 2017 – Coca-Cola je v Sloveniji napovedala združitev svojih različnih blagovnih znamk, tudi Coca-Cola Classic in Coca-Cola Zero, v eno družino Coca-Cola z dvema različicama izdelkov. Ta sprememba prinaša jasno označevanje vseh promocijskih gradiv in embalaže kot edinstvene blagovne znamke Coca-Cola z različno izbiro sestavin in kalorij. Ta nov pristop k blagovni znamki predstavlja nadaljnji korak k spodbujanju izbire za potrošnike in je skladen s prizadevanji družbe Coca-Cola, da vsakemu potrošniku zagotovi vse potrebne informacije in mu s tem olajša odločitev.