Vsa družina je zdaj Zala

Pivovarna Laško Union, kot vodilno slovensko podjetje za proizvodnjo piva, brezalkoholnih pijač in stekleničenje vode, je naše vodilo družbena odgovornost, naša prva skrb pa zadovoljstvo potrošnikov.

Zato so naši raziskovalni napori prvotno usmerjeni v potrebe in želje naših potrošnikov, spremljanje dogajanja na trgu ter globalnih trendov. Rezultat tega je bila nova linija izdelkov z nič sladkorja. Prvi izdelek iz linije, Nula malina, je bila lansirana septembra 2014, v letu 2015 se ji je pridružila še Nula grenivka. Kot rečeno gre za zdravju prijazne pijače na osnovi izvirske vode Zala z okusi sadja (dodan je sadni sok) brez dodanih sladkorjev, brez sladil in brez konzervansov.

Kot potrditev naših pravilnih usmeritev in razmišljanj je izdelek Nula malina prejel nagrado Inštituta Nutris za najbolj inovativno živilo v kategoriji pijač za leto 2015.

Ker so naši razvojni napori kot rečeno vedno usklajeni tako s trendi na globalnem kot ožje nacionalnem nivoju, seveda ti izdelki ustrezajo kriterijem Zavez odgovornosti, pri pripravi katerih smo aktivno sodelovali in katerih podpisniki smo. 

V letošnjem letu smo se odločili za drzen a logičen korak, saj smo vse tri sorodne blagovne znamke Zala, Za in Nula združili pod prvo,  krovno blagovno znamko Zala. Hkrati smo uredili portfelj izdelkov tako v liniji Zala z okusi kot Zala z okusi brez sladkorja. Ukinjamo dva okusa nizkoenergijskih pijač (hruška in pomaranča), v isti liniji pa uvajamo nov okus Zala malina. V pomladanskih mesecih sledita še dve novosti, dva nova okusa v liniji Zala z okusi brez sladkorja.

Pri zgornjem je pomembno poudariti, da smo pri razvoju novih izdelkov ne le upoštevali Zaveze, temveč je nov izdelek Zala malina v skladu z novim priporočilom UNESDA, ki nalaga znižanje sladkorja v brezalkoholnih pijačah za 10 % do leta 2020. Zala malina tako vsebuje 10% manj dodanega sladkorja kot ostali obstoječi okusi, sicer nizkoenergijskih pijač Zala z okusi (bivša linija Za).

Več na povezavi.

Fotogalerija