Zbornica knjižnih založnikov in knjigotržcev

Razpis 20. knjižnega sejma


Cankarjev dom, Ljubljana
1. 5. 12. 2004
20. knjižni sejem

Ponudba za razstavljavce

Organizirata:
Strokovno združenje založnikov in knjigotržcev pri GZS
Cankarjev dom

Vabilo na 20. knjižni sejem

V pozni jeseni bo v ljubljanskem Cankarjevem domu odprl vrata jubilejni 20. knjižni sejem naša osrednja prireditev, na kateri ljubiteljem knjige lahko predstavimo svoje dosežke, programske novosti in tudi snovanja za prihodnost. Sejem je iz leta v leto obsežnejši, bogatejši, pestrejši in privlačnejši ter ravno zato tudi vsako leto bolje obiskan. Ob okrogli obletnici bo še privlačnejši, živahnejši in odmevnejši!

Naj na njem vsak obiskovalec najde kakšno posebno mikavno presenečenje in naj vsaka knjiga najde svojega bralca. Zatorej vas vabimo, da se nam pridružite in svojo dejavnost razkrijete množični javnosti na enem od razstavnih prostorov; obenem vas vabimo tudi k sooblikovanju spremljevalnega programa.

Rudi Zaman,
predsednik Upravnega odbora
20. knjižnega sejma

Na 20. knjižnem sejmu se bo spet veliko dogajalo

Debatna kavarna

v Prvem preddverju bo že peto leto burila duhove in spodbujala k razmišljanju o knjigah, branju, znanju ... Zanimivi gostje, drzni moderatorji ter žgoče in vznemirljive teme jasno in glasno.

Posedanje v debatni kavarni ki pravzaprav ni posedanje, je lahko odlična promocija. Razmislite in nam sporočite svoje predloge.

Založniška akademija

se bo osredinila na promocijo branja kot posebno trženjsko sredstvo, ki z razvojem bralnih navad pomaga ohranjati in razvijati knjižni trg. V Sloveniji je bila doslej promocija branja omejena predvsem na knjižnice, z vsebino letošnjih predavanj pa želimo pokazati, da je izjemno pomembno, da se z razvojem bralnih navad ukvarjajo tudi založniki in knjigarnarji.

Šolski knjigosled

ali vsakourno vodenje po sejmu, ki si ga šolske skupine popestrijo še z ogledom katere od kulturnih prireditev v dvoranah, bo tudi letos poskrbel za šolarje in jih popeljal na zanimivo popotovanje od knjige do knjige po vsem sejmu. Za izbrane knjigoslede bomo pripravili tudi sklepno prireditev s kulturnim programom. Sporočite nam, če želite, da se knjigosled ustavi tudi pri vas. Pogoj za sodelovanje je le, da bo na vašem razstavnem prostoru vsako uro nekdo nastopil, spregovoril ali drugače sprejel šolarje.

Strokovno združenje založnikov in knjigotržcev pri GZS ter Ministrstvo za kulturo tudi letos nadaljujeta izjemno uspešen projekt Ček za branje.

Novost 20. knjižnega sejma je strokovni knjigosled prvi dan sejma, ko bomo organizatorji predstavljali založbe in novosti strokovni javnosti knjižničarjem, knjigarnarjem, učiteljem in mentorjem ter ga sklenili na prireditvi ob odprtju sejma. 

Nagrade

Na 20. knjižnem sejmu bomo tudi letos podelili Schwentnerjevo nagrado za življenjsko delo v založništvu, nagrado za najboljši literarni prvenec, nagrado za najlepšo slovensko knjigo (pet kategorij), tiskarsko nagrado krilati lev in nagrado najboljšemu mlademu prevajalcu.

Razstava

Letos bodo na ogled slovenski faksimili in reprinti, kot vsako leto pa bomo predstavili tudi nagrajene knjige.

Slavnostno odprtje 20. knjižnega sejma bo v torek, 30. novembra 2004, ob 18. uri v Linhartovi dvorani.

Sejem bo za obiskovalce odprt od srede, 1., do nedelje, 5. decembra.

Spletno stran www.gzs.si/knjizni_sejem bomo sproti dopolnjevali z novimi informacijami o programu in razstavljavcih.  

DOLOČILA SODELOVANJA

Razstavno-prodajni prostori

Razstavljavci lahko svoje knjižne novosti predstavite v razstavnih prostorih v Veliki sprejemni dvorani (VSD) in Prvem preddverju (P1) Cankarjevega doma. Lahko zakupite ustrezen prazni razstavni prostor, ki ga opremite sami, ali pa prostor, ki ga opremi organizator.

VSD in P1 bosta namenjena razstavi in prodaji, v P1 pa bodo poleg razstavnih prostorov in razstave nagrajenih knjig tudi prireditve na osrednjem prireditvenem prostoru debatne kavarne. Zaradi množice obiskovalcev, udeležencev prireditev, bodo razstavni prostori v bližini debatne kavarne dražji za 10 odstotkov.

Opozorilo: Posegi zunaj razstavnega prostora ali po tleh na prehodih niso dovoljeni. Izjemoma je mogoče po zraku, na višini najmanj 2,5 m, povezati nasproti stoječi si stojnici.

Prazni razstavni prostor

Lahko se odločite za razstavni prostor globine 4 m v VSD in 3 ali 4 m v P1 ter širine najmanj 3 m. Razstavni prostori, večji od 15 m², ne morejo biti globoki samo 3 m. Stene, ki so obvezne in morajo biti trdne, ter drugo opremo postavite sami, organizatorju pa obvezno dostavite skico razstavnega prostora s podatki o širini, globini in višini. Stojnice, ki bodo višje od 3 m (to je mogoče le v VSD), bodo 5 odstotkov dražje.

Cena v VSD: 18.120 SIT/m² + 20 % DDV

Cena v P1: 11.900 SIT/m² + 20 % DDV

Opozorilo: Vso dodatno opremo (elektriko, internet, telefon in drugo) je mogoče najeti po veljavnem ceniku Cankarjevega doma z obrazcem, ki bo skupaj s tehničnimi navodili za pripravo razstave izšel predvidoma septembra 2004.

Tipsko opremljen razstavni prostor

Tipski razstavni prostor globine 3 ali 4 m je sestavljen iz metrskih panojev (razstavni sistem Octanorm), 3 knjižnih polic in podesta na vsakem panoju, s panoji ločenega prostora za sestanke, 2 miz in 8 stolov na vsakih 16 m² površine.

Cena v VSD: 24.970 SIT/m² + 20 % DDV

Cena v P1 17.700 SIT SIT/m² + 20 % DDV

Cena ostane ista, tudi če razstavljavec ne uporabi vse navedene opreme; razsvetljava razstavnega prostora ni všteta.

Netipsko opremljen razstavni prostor

Cena postavitve je odvisna od zahtevnosti. Za vse postavitve opremljenih razstavnih prostorov, ki niso tipske, velja poseben dogovor z organizatorjema.

Stojnice, višje od 3 m, so 5 odstotkov dražje.

Vso dodatno opremo tipskega in netipskega opremljenega  razstavnega prostora (pulte, mize, vitrine, elektriko, internet, telefon in drugo) lahko najamete po veljavnem ceniku Cankarjevega doma z obrazcem, ki bo izšel skupaj s tehničnimi navodili za pripravo razstave predvidoma septembra 2004.

Pano

Pano (razstavni sistem Octanorm) je najmanjša razstavna enota, ki jo razstavljavec lahko zakupi: širina 1 m, s tremi policami in podestom.

Cena panoja: 51.900 SIT + 20 % DDV

Bazar malih založnikov

Za vse male založnike in samozaložnike, ki letno izdajo do tri knjižne naslove, zavedene pri NUK, in jim večji razstavni prostor v VSD ali P1 pomeni prevelik strošek, bomo tudi letos pripravili Bazar malih založnikov. Letos bo predvidoma v podhodu Maximarketa, da bo res živahno kot na kakšnem orientalskem bazarju. O dokončni lokaciji vas bomo obvestili pozneje.

Vsak razstavljavec lahko najame samo eno mizo, in sicer po ceni 20.000 SIT + 20-odstotni DDV.

Elektronska prijava

Prijavnico za sodelovanje na 20. knjižnem sejmu boste našli na spletnih naslovih www.gzs.si/knjizni_sejem in www.cd-cc.si.

Program vas bo vodil skozi prijavnico, po končani prijavi boste na elektronski naslov, ki ga boste navedli, v nekaj minutah prejeli potrditev, da je vaša prijava sprejeta. V nasprotnem primeru prijava ni bila sprejeta ter jo ponovno izpolnite; natančno preverite vse podatke, predvsem navedeni elektronski naslov, na katerega želite prejeti potrdilo.

S potrdilom o sprejeti prijavi boste prejeli geslo za dostop do svojih podatkov, ki jih boste do roka za prijavo lahko še spreminjali. Potrditev prijave ne velja kot potrditev želene velikosti in lokacije razstavnega prostora.

Potrditev udeležbe, lokacije in velikosti razstavnega prostora boste prejeli septembra.

Zahvaljujemo se vam za razumevanje, ker računalniški program ne omogoča slovenskega prevoda nekaterih besed.

Ob težavah z elektronsko prijavo nas obvestite: T (01) 24 17 139 E mateja.peric@cd-cc.si.

Razdelitev razstavnega prostora

Pri razvrščanju razstavnih prostorov bomo upoštevali samo razstavljavce, ki se bodo prijavili do zasedbe prostora ali najpozneje do 30. junija 2004 in ki bodo spoštovali razpisana določila sodelovanja. Dokončno razporeditev bo določil upravni odbor 20. knjižnega sejma, objavljena bo septembra 2004.

Prednost pri dodelitvi razstavnega prostora imajo založniki, ki tradicionalno sodelujejo na knjižnih sejmih in imajo poravnane vse obveznosti.

Upravni odbor si pridržuje pravico, da želje razstavljavcev prilagodi prostoru, ki je na voljo.

Katalog razstavljavcev

Katalog razstavljavcev bo tudi letos izšel skupaj s programsko knjižico. Vpis v katalog je obvezen za vse nosilce razstavnih prostorov in sorazstavljavce.

Cena vpisa: 21.750 SIT + 20 % DDV

Podatke za vpis v katalog sporočite elektronsko ob prijavi.

Razstavljavci si bodo v katalogu in kazalu sledili po abecedi, navedeni pa bodo podatki: naziv, točen naslov razstavljavca, oseba za stike, telefon, faks, elektronska pošta, naslov spletne strani, opis dejavnosti (največ 200 znakov).

Plačilni pogoji

Najem razstavnega prostora in vpisnino v katalog je treba poravnati do 10. novembra 2004. Če se prijavite po 30. juniju, ob prijavi poravnajte vse stroške sodelovanja na sejmu. Razstavljavci, ki se prijavljajo za Bazar malih založnikov, plačajo celotni znesek najema ob prijavi, prijavnine oz. vpisa v katalog z nazivom založbe (brez drugih podatkov) ne plačajo.

Vsa plačila potekajo po predračunu na zakladniški račun Cankarjevega doma št. 01261-6030357790.

Odpoved

Če želi razstavljavec odpovedati sodelovanje na sejmu, mora to pisno sporočiti na naslov Cankarjevega doma. Upoštevali bomo pisne odpovedi, prispele do 1. oktobra 2004, in vrnili ves vplačani znesek; po tem roku vplačil ne vračamo.

Prireditve razstavljavcev v dvoranah in prostorih Cankarjevega doma

Razstavljavci, ki bodo najeli razstavni prostor v vrednosti najmanj 275.000 SIT, bodo imeli možnost brezplačne 45-minutne predstavitve v dvorani z največ 100 sedeži. V ceno so všteti 45-minutni najem dvorane, osnovno ozvočenje in osnovna osvetlitev ter hostesa. Dodatno tehnično opremo in storitve je treba pravočasno naročiti in plačati po veljavnem ceniku Cankarjevega doma. Za založbe, ki na sejmu ne razstavljajo, so cene višje za 10 odstotkov.

Rok za prijavo tovrstnih prireditev je 1. oktober 2004, in sicer s prijavnico, ki bo objavljena na spletni strani www.gzs.si/knjizni_sejem.

Za druge predstavitve bodo dvorane na voljo s plačilom po veljavnem ceniku Cankarjevega doma.

Pomembni roki

Rok za prijavo za razstavni prostor: 30. junij 2004 ali do zapolnitve prostora.
Rok za prijavo komercialnih prireditev v dvorani: 1. oktober 2004.
Rok plačila: 10. november 2004.

Informacije: Mateja Peric, Kongresna agencija CD, Cankarjev dom, Prešernova cesta 10, Ljubljana; T (01) 24 17 139 F (01) 2417 296 E mateja.peric@cd-cc.si


Avtor: Irena Brglez