Praktična delavnica nadgradnje prodajnih veščin in znanj
POVEČANJE PRODAJE Z UPORABO ODLIČNIH PRODAJNIH TEHNIK IN NADGRADNJO VEŠČIN
Po izkušnjah se na področju prodaje in stikov s strankami vedno skrivajo rezerve in možnosti za dodaten uspeh.
Zato vas vabimo na konkretno, koristno in v praktično uporabnost usmerjeno delavnico. V vsakdanji delovni rutini večkrat delujemo na običajen način, zato je »osvežitev« z uporabo novih konkretnih rešitev in nadgradnjo veščin zelo koristna.
- V zanimivem, praktičnem delu bomo nadgrajevali veščine in osvajali najboljše pristope ter kakovostne tehnike. Namen delavnice je omogočiti še večji uspeh v prodaji, nadgraditi spretnosti in znanja ter osvojiti kakovostne - koristne tehnike. Za najpomembnejša področja v prodaji bomo udeležence opremili z konkretnimi rešitvami.
Ko smo odlično pripravljeni smo samozavestnejši, prepričljivejši in z večjim veseljem ter lahkotneje dosežemo uspeh. Veliko je pomembnih detajlov, ki jih lahko izboljšamo, zato bo zanimivo, koristno in zato bomo dvignili uspešnost ter samozavest v prodajnih aktivnostih.
VSEBINA:
Odlični prodajni nasveti in najpomembnejši vplivi na rezultat
- Trenutki resnice in preseganje pričakovanj strank
- Odlični nasveti in pomembno: spretnosti prvih stikov in na kaj moramo biti pozorni
- Izkoristimo priložnosti – pomembni trenutki v prodajnem procesu in kje so večkrat še rezerve
- Kako v pozitivnem doseči: zlesti »kupcu pod kožo«
- Odnosi so v prodaji zelo pomembni: spretnosti in tehnike gradnje odnosov ter zaupanja
- Tehnika »biti svetovalec ne prodajalec« in odlični primeri iz prakse
Nadgradnja veščin: Odlična predstavitev izdelkov/storitev - strukturirana predstavitev naših prednosti
- Odlična predstavitev: posebnosti prodaje in učinkovita predstavitev sebe, izdelkov ter podjetja
- Nadgradnja in definiranje: gradnja vrednosti naših izdelkov, kaj vse omogočamo, naše koristi kakovosti in prednosti - in kje je dodana vrednost naših izdelkov/storitev
- Svetovalno prodajni jezik njegova usmerjenost, posebnosti in prednosti (uporaba pravih izrazov)
- 10 prednosti-koristi našega izdelka
- Lastnosti, prednosti in koristi kot temelj uspešne in kupcu razumljive predstavitve - strukturirana prodajna predstavitev
- Priprava: naše »močne točke, kakovosti« in s čim bomo motivirali stranko
Učinkovita uporaba telefona v prodaji in procesu skrbi za stranke
- Jasna struktura in vodenje pogovora ter odlični primeri/rešitve, ki povečajo uspešnost
- Glavni razlog za klic in kako vzbuditi zanimanje preko telefona
- Delo na primerih - možnost izbire: 1. Prvi klic strankam 2. Klici po ponudbah
- Telefonska skripta kot praktično zelo uporaben pripomoček in cilji telefonskega pogovora
Priprava učinkovitih pisnih sporočil v prodaji in komuniciranje preko e-pošte
- AIDA sistem – kot široko uporaben kakovosten temelj
- Odlični nasveti za največkrat uporabljene-kreirane tekste: priprava tekstov za e-pošto, dopisov …
- Praktično uporabno: priprava učinkovitih sporočil znanim/potencialnim kupcem
Izboljševanje situacij v stikih s strankami in reševanje ugovorov/nezainteresiranosti/skrbi strank
- Razvoj in osvojitev pozitivnega pogleda in procesa rešitev kot temelja za uspeh v prihodnosti
- Nezadovoljstva so v resnici priložnosti, kako jih preobrniti
- Tehnike reševanja ugovorov/nezainteresiranosti/skrbi strank
- Zanimive in kreativne rešitve, ki dajo nov zagon izboljševanjem - reševanjem situacij
- Reševanje 10 – ih vaših najtežjih ugovorov in rešitve zanje
Odličen in velikokrat uporaben način prodaje: marketing izkušenj
- Logičnost marketinga izkušenj, katerega učinkovitost in široko uporabnost hitro dojamemo
- Dobitna primerjava: stare potrošnikove izkušnje in kaj naši novi izdelki-storitve naredijo bolje, omogočajo, prednosti/koristi …
- Nadgradnja veščin: odlični praktični primeri in uporabnost v praksi
Pripravili bomo pripomočke, ki bodo pri vsakdanjem delu v konkretno pomoč in korist. Praktično uporabno znanje, bo predstavljeno na sproščen in zanimiv način.
DELAVNICA:
je zanimivo, predvsem pa praktično naravnano izobraževanje, ki je zasnovano na aktivnem sodelovanju udeležencev. Sestoji se iz interaktivnih prezentacij, praktičnih nalog, treninga ter razvoja veščin.
CILJNA SKUPINA:
Delavnica je namenjena vsem, ki delajo v prodaji izdelkov ali storitev, ki so v stiku s strankami ter vsem, ki jih motivirata kakovost in napredek.
TRAJANJE: Enodnevna delavnica (polnih 6 ur).
DELAVNICO BO VODIL:
gospod Samo Zupanc, direktor-trener iz organizacije Intelekt Maksimus. Gospod Samo Zupanc po izobrazbi Specialist managementa, je priznan strokovnjak širokega znanja in odličnega občutka za delo z ljudmi. Vedno motivira in v pozitivnem prenaša nove poglede in znanja.
Na področju izobraževanja deluje že štirinajst let in je treniran ter certificiran po zahtevnih mednarodnih »Train the trainer« metodah. Delavnice in treninge prodaje izvaja v širšem slovenskem okolju ter sodeluje tudi z mednarodnimi podjetji. V tem času je uspešno vodil in zaključil več kot 480 delavnic. Z bogatimi izkušnjami s področja prodaje iz vsakodnevne prakse in z konkretnimi rešitvami vsakodnevnih problematik, vam bo na g. Zupanc na delavnici odgovoril na vsa vaša vprašanja. Za več o načinu dela na delavnicah vabljeni na: www.intelektm.com.
KRAJ IN ČAS:
Četrtek, 19. april 2018 od 8.00 do 14.00 ure
v prostorih GZS Območne zbornice Koroška, Koroška 47 v Dravogradu.
KOTIZACIJA:
- člani GZS Območne zbornice Koroška: 90,00 € + DDV na udeleženca, plačilo 109,80 €.
- nečlani: 130,00 € + DDV na udeleženca, plačilo 158,60 €.
Kotizacijo vplačajte pred pričetkom seminarja na poslovni račun Gospodarske zbornice Slovenije številka SI56 0292 4001 7841 495, sklic 00 3010 + matična številka podjetja.
PRIJAVE:
Prijave sprejemamo do 17.4.2018 do 12.00 ure na e-naslov oz.koroska@gzs.si, do istega dne tudi odjave, sicer se kotizacija zaračuna v celoti oziroma je ne vračamo.
Vabimo vas, da se nam pridružite!