Vsako podjetje si prizadeva prodati svoje blago in storitve. Ste ustrezno pripravljeni na prodajo vaših izdelkov/storitev? Znate pritegniti pozornost potencialnih kupcev in z njimi zgraditi odnos, da se bodo vračali k vam? Za učinkovito prodajo je izrednega pomena sodelovanje med marketingom in prodajo. Spoznajte prednosti in slabosti direktnega marketinga v povezavi s spremembami, ki jih narekujejo trg in socialna omrežja. Z nasveti izkušenih strokovnjakov dvignite krivuljo povpraševanja po Vaših izdelkih/storitvah ter krivuljo dobička Vašega podjetja.
Pridružite se izkušenim predavateljem na 8. Podjetniškem klepetu, 22. septembra 2016 ob 13.00 uri, ki bo potekal v treh sklopih:
KOMUNIKACIJA V DIREKTNEM MARKETINGU JE KLJUČNA: KAJ IZBRATI?
Na konkretnem primeru boste spoznali izkušnje Below-The-Line pristopa k dolgoročnim projektom. Ob primeru bodo izpostavljene prednosti in pomanjkljivosti direktnega marketinga, predvsem z vidika komunikacije preko socialnih omrežij, saj so le-te spremembe v zadnjih letih bistveno vplivale na komunikacijo. Ohranjanje rezultatov, kontaktov, odzivov in posledično dobrih prodajnih rezultatov ne bomo dosegali, če ne bomo z enakim tempom vključevali v direktni marketing tudi spremembe, ki jih postavlja trg in katere potrošniki sprejemajo… ali pa ne?
7 NASVETOV, DA DOSEŽETE ODLIČEN DIREKTNI ODZIV
Spoznali boste 7 nasvetov, s katerimi boste znali pritegniti pozornost potencialnih kupcev in z njimi zgraditi odnos, zaradi katerega se bodo vračali k vam. Naučili se boste osredotočati na tiste stvari v direktnem marketingu, ki prinašajo najboljše rezultate. Videli boste konkretne primere učinkovitih direktnih odzivov, ki so povečali prodajo preko e-maila, spletnih strani in telefona.
SKRIVNOSTI DOBRIH PRISTAJALNIH STRANI: PRAVO ORODJE ZA PRAVI CILJ
Spoznali boste skrivnosti in namen pristajalnih strani. Spoznali boste, kdaj in zakaj je pristajalna stran najboljša izbira in zakaj pristajalne strani prinašajo hitrejše in večje rezultate. Seznanili se boste z nekaterimi miti in strahovi spleta, obljubami in vložki. Dobili boste dokaz, zakaj je investicija v pristajalno stran, ki bo vaš nepogrešljiv pripomoček v prodaji, tako pomembna.
Klepet je namenjen vsem podjetnikom, direktorjem, vodjem in zaposlenim, ki v podjetjih skrbijo za povečanje prodaje.
DNEVNI RED IN PRIJAVE