
Vabilo na individualne B2B sestanke z italijanskimi poslovnimi partnerji v okviru dogodka “MatchingDay 2018”, Corno di Rosazzo, Italija
Javna agencija SPIRIT Slovenija, Confartigianato-Imprese iz Vidma, Slovensko deželno gospodarsko združenje-SDGZ, Obrtno-podjetniška zbornica Slovenije ter Gospodarska zbornica Slovenije vabimo na individualne B2B sestanke z italijanskimi poslovnimi partnerji, ki bodo potekali v okviru dogodka “MatchingDay 2018” in sicer v soboto 24. marca 2018 v Italiji v Vili Nachini-Cabassi, Piazza XXVII Maggio, Corno di Rosazzo od 9.30 do 17.30 ure.
Glavni organizator je Confartigianato Udine, ki je s 7.200 prostovoljnimi člani najštevilnejša podjetniška organizacija v Deželi Furlanija Julijska Krajina. Tokratni dogodek “Matching Day” (www.matchingday.it) je že 10 po vrsti in predstavlja najpomembnejše B2B (business to business) srečanje v Furlaniji-Julijski krajini. Na dogodku glavni organizator pričakuje okoli 100 podjetij iz severovzhodne Italije ter sosednjih držav.
Dogodek je namenjen podjetjem iz vseh sektorjev, s poudarkom na:
- Gradbeništvu (gradnja objektov, stavbno pohištvo, dobava materialov)
- Inštalacijah (elektro, toplotne in tehnološke inštalacije, domotika in pametne hiše)
- Pohištvu (notranja oprema, dizajn)
- Elektroniki
- Razvoju programskih storitev in IKT (programerstvo, razvoj naprednih spletnih strani, e-trgovina, idr.)
Poleg sodelujočih podjetij, bodo za razgovore udeležencem na voljo tudi partnerji dogodka, ter predstavniki Združenja agentov.
Vsa zainteresirana slovenska podjetja vabimo, da se dogodka udeležite in izkoristite priložnost, da v kratkem času pridobite zadovoljivo število poslovnih kontaktov. Prosimo vas, da svoj interes za udeležbo potrdite najkasneje do 15. marca 2018, in sicer tako, da izpolnite elektronsko prijavnico ki se nahaja na: http://www.matchingday.it/it/prossimi-eventi/matchingday-udine-2018 . Za vsa slovenska podjetja je udeležba na dogodku brezplačna, zato vas prosimo, da ob prijavi pri načinu plačila potrdite »bančno nakazilo« in nadaljujete z izpolnjevanjem.
Za podjetja bo v okviru dogodka “Matching Day” organiziranih do 20 (minimalno 12) individualnih sestankov (B2B). Vsako prijavljeno podjetje bo po zaključku prijav (od 16.3. dalje) preko on-line platforme izbralo podjetja s katerimi bi želelo imeti individualni sestanek. Pred začetkom dogodka bodo vsi udeleženci prejeli natančen urnik B2B razgovorov s podjetji, ki so jih določili sami, kot tudi s tistimi, ki so jih za srečanje izbrala druga podjetja. Sestanki bodo trajali 15 minut.
Več informacij o dogodku:
Mojca Osojnik, GZS, te. 01 58 98 101, e: mojca.osojnik@gzs.si