
Center za mednarodno poslovanje pri GZS v sodelovanju z Zbornico kmetijskih in živilskih podjetij pripravlja predstavitev slovenske kulinarične ponudbe pri nemških potencialnih kupcih.
K sodelovanju vabimo slovenska prehrambena podjetja, ki želijo s svojo ponudbo prodreti na nemški trg oz. tam povečati svojo prisotnost. Poslovni obisk bo izveden v manjši skupini, saj smo prepričani, da taka oblika povečuje možnost za konkretnejši poslovni rezultat v primerjavi z individualnimi predstavitvami.
Ponudba:
Identificirali smo tri nemška podjetja, povezana v eno največjih distribucijskih mrež v Nemčiji. Ta skupina podjetij na več kot 40 lokacijah zalaga lokalne restavracije in hotele, mesnice, pekarne, slaščičarne ter druge večje odjemalce živil, kot npr. bolnišnice, šole vrtce, domove za ostarele, menze, ipd. V celotni mreži je 3.400 zaposlenih z več kot 80.000 kupci ustvarilo 953 mio EUR (2015) prihodkov.
Omenjena tri podjetja delujejo na področju od Stuttgarta do Waldheima, oz. Münchna in Rosenheima. V njihovem portfelju so vse vrste živil, saj so skladišča tudi primerno opremljena (za hitro pokvarljivo blago in globoko zamrznjena živila) in sodobna. Gre za srednje velika podjetja z razponom zaposlenih od 80 do 800 ter voznim parkom od 17 – 130 tovornjakov. Vsa tri podjetja poslujejo s 50 – 100-letno tradicijo.

Pričakovane koristi:
- kontakti in osebno poznanstvo s potencialnimi partnerji
- seznanitev z njihovim načinom poslovanja
- možnost predstavitve lastne ponudbe in degustacije
- možnost za vzpostavitev sodelovanja
- možnost za razširitev poslovanja na celotno mrežo
- neposredna povratna informacija iz prve roke: prvi vtis o vaših produktih, kaj navdušuje nemškega kupca, čemu se izogiba ipd.
- pridobitev koristnih informacij – priložnost za izboljšave
- primeren začetek v smislu obvladljivih količin, bližine mest (ko je potreben hiter odziv v primeru težav), dobra referenca za ostali del države ter primeren učni model.
- mreženje med slovenskimi udeleženci – potencial za nove ideje
Prijava:
Za sodelovanje potrebujemo izpolnjen obrazec Company Profile Germany 2017. Število mest je omejeno od najmanj tri do največ šest podjetij. Zaradi zagotavljanja pestrosti ponudbe je smiselno, da se na srečanje prijavi le ena oseba iz vsakega podjetja. Ob tem je treba upoštevati tudi pogoje, ki so navedeni v nadaljevanju.
Vaše profile bomo poslali vsem trem podjetjem, ki so sicer že izrazila interes za predstavitev na njihovih sedežih, s pomočjo profilov pa se bodo lahko bolje seznanili z vašo ponudbo.
Termin: 4. in 5. julij 2017
Sestanki:
Na sestankih bo vsako podjetje imelo 10 min časa za predstavitev, ki je lahko v PPT obliki ali fizična brošura. V kolikor boste imeli s sabo tudi izdelke za degustacijo, bo le-ta sledila po predstavitvah.
Delovni jezik in materiali: nemški (zaželeno) ali angleški
Priprava:
Pred odhodom se bomo sestali še na pripravljalnem sestanku, da bosta priprava na srečanji in sama izvedba čim bolj optimalni. Tam se bomo dokončno dogovorili o logistiki, znana bo tudi lokacija hotela in cena. Udeležba je zavezujoča. Predviden datum sestanka je torek, 20. junij 2017.
Logistika:
Načrtujte dva polna dneva odsotnosti zaradi razdalj. Predvidena je uporaba lastnih avtomobilov (2-4 osebe/ avtomobil), razen, če bo interes po najemu kombija. Startne točke bomo določili na pripravljalnem sestanku. Načeloma pa je plan potovanja tak:
|
Torek, 4. julij 2017:
- odhod v jutranjih urah proti Nemčiji, 6 ur vožnje, malica na poti
- 14:00 – 16:00: predstavitev v podjetju A
- nato odhod proti naslednji lokaciji, malica na poti, zvečer namestitev v hotelu in skupna večerja (opcijsko)
Sreda, 5. julij 2017:
- zajtrk v hotelu, odjava
- 9:00 – 11:00: predstavitev v podjetju B
- nato odhod proti sedežu podjetja C, 2 uri vožnje, malica na poti
- 14:00 - 16:00: predstavitev v podjetju C
- nato odhod proti Sloveniji, 4-6 ur vožnje, malica na poti
- pozen prihod v Slovenijo
|

|
Okvirni stroški aranžmaja:
- v kolikor se prijavijo tri podjetja, kotizacija znaša 600,00 EUR na udeleženca (DDV vključen) in jo po zaključku prijav nakažete na GZS TRR (več o tem spodaj).
- okvirni stroški potovanja najmanj treh oseb ob uporabi enega avtomobila, nočitev v hotelu*** (cca 100 EUR) in obrokov, znašajo 250,00 EUR in jih poravnate sproti
Pogoji sodelovanja:
1. Prijava
Zainteresirana podjetja do srede, 7. junija 2017 do 12:00 izpolnite CP obrazec in ga z žigom in podpisom pošljete na e-naslov vanja.bele@gzs.si, pri čemer bomo zaradi omejenega števila mest upoštevali:
1. Po časovnem zaporedju po e-pošti prispele obrazce do zasedbe mest oz. do izteka roka
2. Samo v celoti izpolnjene CP, upoštevajoč dana navodila
3. Pravočasno plačilo kotizacije
Prijava je zavezujoča, priporočamo, da si takoj rezervirate datuma 4. in 5. julij 2017.
Za čim boljši rezultat obrazec izpolnite z vso skrbnostjo, zaželen je nemški jezik, sicer izpolnjujte v angleškem jeziku. Enako velja za delovni jezik na samih srečanjih.
2. Kotizacija
Udeleženci za kotizacijo prejmejo organizacijsko podporo pri pripravi in izvedbi obiska ter organizacijo poslovnih srečanj in ne vključuje stroškov potovanja in namestitve. Višina kotizacije 600,00 € z DDV na udeleženca velja v primeru udeležbe treh podjetij. Z vsakim dodatno udeleženim podjetjem se kotizacija zmanjša za 50,00 EUR (DDV je vključen).
Primer: če se npr. prijavi 6 podjetij, znaša kotizacija na udeleženca 450,00 € z DDV.
3. Odjava:
Zaradi kratkega roka izvedbe odjava ne bo mogoča. V primeru neudeležbe podjetja je plačilo kotizacije še vedno zavezujoče, ker je strošek že nastal.
4. Nadaljni koraki:
V četrtek, 8. junija 2017 (takoj po zaključeni prijavi) bomo prvim šestim prijavljenim (oz manjšemu številu, če ne bodo zasedena vsa mesta) sporočili končno število udeležencev in višino kotizacije (najmanj 450,00 in največ 600,00 EUR) ter številko TRR, kamor jo boste nakazali v dveh dneh.
Vsem, ki ne boste vključeni v to skupino, bomo poskušali omogočiti drugi termin.
5. Pomembno:
Maksimalno število podjetij je šest. Da bi zagotovili pestrost ponudbe prijazno prosimo, da se najprej prijavite v aktivnost z enim predstavnikom, če želite dodati še eno osebo, to napišite v obrazec. Želja bo upoštevana v primeru prostih mest in sicer po kronološko prispelih prijavah.
V kolikor se prijavi le eno ali dve podjetji, bo potrebno aktivnost in kalkulacijo stroškov postaviti na novo.
Prijazno vabljeni!