Naložbo sofinancirata Republika Slovenija in Evropska Unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj
GZS SPOT Osrednjeslovenske regije organizira delavnico
Uporaba digitalnega marketinga za uspešno mednarodno prodajo
(Vsa mesta so že zasedena, zato prijava ni več mogoča)
v torek, 22. januarja 2019, s pričetkom ob 09.00 uri,
Poslovna oaza(7.nadstropje) na GZS, Dimičeva 13, Ljubljana
Vabimo vas na dvodnevno delavnico (z možnostjo udeležbe na posamičnem delu)delavnico , ki jo bo vodil Dragan Simenunović.
- Ste kljub povečanju prihodkov v času velike gospodarske rasti ugotovili, da niste zadovoljni z dobičkonosnostjo vaše prodaje?
- Imate v vašem portfelju poslov prevelik delež tistih, ki vam prinašajo premalo dodane vrednosti?
- Poslujete le z obstoječimi kupci, ki pogostokrat zahtevajo, da znižate cene vaših produktov?
Namen dvodnevne delavnice je opredelitev konkretnih razlogov in iskanje dejanskih rešitev za navedene izzive za vaše podjetje, ki deluje v mednarodni domeni B2B.
Udeleženci delavnice boste pridobili znanja, veščine in konkretna orodja za strokoven in samozavesten nastop na mednarodnem B2B trgu. Povečalo se vam bo zavedanje o tem, da je uporaba kupcu prilagojenega prodajnega procesa ena ključnih konkurenčnih prednosti slehernega podjetja, ki deluje v mednarodni domeni B2B, opredeljeni pa bodo tudi ostali faktorji uspeha na mednarodnem B2B trgu.
Predavatelja vas bosta preko teoretične podlage vodila do preizkušanja in uporabe pridobljenega znanja, vključno z izmenjavo dobrih praks in izkušenj med udeleženci, po izteku glavnega dela obeh delavnic pa bo v okviru razpoložljivega časa priložnost tudi za individualni razgovor s predavateljema.
Udeleženci boste sami določili posamezne ključne prodajne aktivnosti, ki so odločilnega pomena za vaš prodajni uspeh ter pridobili zamisli kako nadgraditi dnevne prodajne aktivnosti s ciljem povečanja prodaje in njene dobičkonosnosti, seznanjeni pa boste tudi z glavnimi prodajnimi znanji in veščinami, ki odgovorijo na vprašanje, na kakšen način je treba izvajati prodajne aktivnosti
Program*:
08:30
|
Registracija
|
09:00
|
Vsebina prvega delavničnega dne: teoretični in praktični del:
|
|
I.Vizualna podoba podjetja
- Landing Page in kako naj se podjetje predstavi na svetovnem spletu;
- Kako uporabljati Landing Page;
- Struktura prodajne strani;
- Kako izdelati Landing Page;
- Vsebina prodajnega teksta;
- Landing Page za B2B in B2C: TOP 5 ključnih razlik;
Praktični del: Izdelava udarnega prodajnega teksta.
|
11:00
|
Odmor za kavo
|
|
II.Digitalni marketing za namene B2B
- Vloga e-trženja v poslovnem modelu podjetja;
- Kako določiti cilje za e-trženje;
- Kako segmentirati ciljno publiko;
- Kako ugotoviti potrebe ciljne skupine kupcev;
- Kako prepoznati dodatne nišne odjemalce;
Praktični del: Segmentiranje ciljne publike in oblikovanje Avatarja (ciljnega kupca).
|
13:00
|
Odmor za kavo
|
|
III.Dogovor za sestanek pri zainteresiranemu potencialnemu kupcu
- Priprava na vzpostavitev prvega osebnega kontakta;
- Vzpostavitev prvega osebnega kontakta s klicem (Cold-Warm-Social Calling);
- Vzpostavitev prvega osebnega kontakta na sejmu&konferenci&seminarju;
Praktični del: Priprava skripte za prvi prodajni klic s ciljem, da se dogovorimo za sestanek;
Praktični del: Simulacija izvedbe prvega prodajnega klica.
|
15:00
|
Zaključek
|
* Pridržujemo si pravico do spremembe programa
Pogoji za udeležbo:
PRIJAVA: Vsa mesta so že zasedena, zato prijava ni več mogoča.
KOTIZACIJA: udeležba na delavnici je brezplačna
Delavnica (2.del) Samostojno generiranje dobičkonosnih B2B poslov bo 5.2.2019.
Prijazno vabljeni!
Dodatne informacije:
Gospodarska zbornica Slovenije
Tanja Jamnik, tel. 01 5898 105, tanja.jamnik@gzs.si