Skrivnosti uspešnega vsebinskega in e-mail marketinga v dobi avtomatizacije in GDPR
9. 1. 2019 od 9:00 - 13:00, GZS, Dvorana E
Izobraževanja v okviru Hitre akademije digitalnega marketinga so namenjena podjetnikom, managerjem, zaposlenim v marketingu in prodaji, zaposlenim na področju spleta in spletnega komuniciranja, vodjem marketinga, prodaje, informatikom in tistim, ki želijo izkoristiti priložnosti vsebinskega in e-mail marketinga.
Program:
9.00 - 10.30
|
Kako nam vsebinski marketing pomaga do uspehov. Kako deluje e-mail marketing.
|
10.30 - 10.40
|
Odmor
|
10.40 - 12.00
|
Gradnja e-mail baze in pridobivanje dovoljenj, GDPR, katere vsebine dajati v e-maile, kako pisati dobre zadeve e-mailov in dobre prodajne e-maile. Praktični primeri.
|
12.00 - 12.10
|
Odmor
|
12.10 - 13.00
|
Kako nam lahko tehnologija pomaga pri e-mail marketingu in marketinški avtomatizaciji? Na kaj moramo paziti.
|
Zakaj se udeležiti?
Udeleženci bodo pridobili naslednja znanja in kompetence:
- Znali boste pisati zanimive vsebine za vaše bralce.
- Oblikovali boste lahko privlačene e-mail kampanje.
- Učinkovito boste pridobivali kontakte vaših potencialnih strank.
- Pisali boste zanimive zadeve sporočil.
- Pripravljali boste lahko e-mail sporočila, ki dobro prodajajo.
- Naučili se boste, kako lahko z marketinško avtomatizacijo še bolje obdelujete vaše (potencialne) stranke in jim prodate več.
Predavatelj:
|
Mag. Simon Meglič
Mag. Simon Meglič je eden največjih strokovnjakov za e-mail marketing in uporabniško izkušnjo v regiji. 8 let je vodil internetni oddelek na Kompas d.d. in bil 5 let direktor prve slovenske internetne potovalne agencije Potovanje.si. Sedaj je lastnik štirih podjetij, združenih v ePrvak group (www.eprvakgroup.com), ki nudijo ePrvak e-mail marketing in marketing automation aplikacijo, izdajajo najbolj brano potovalno revijo v Sloveniji Potnik.si (160.000 bralcev), e-revijo Zdravo.si in nudijo GlobalWebDj.com glasbeno storitev za hotele, lokale in trgovine. Na DOBA fakulteti je bil tudi 3 leta nosilec predmeta digitalni marketing. Je tudi nosilec predmeta e-mail marketing na Digital marketing institute v Zagrebu, ki podeljuje mednarodne diplome za digitalni marketing.
|
Kaj boste na dogodku spoznali?
Govorili bomo o naslednjih področjih vsebinskega in e-mail marketinga:
- Načini učinkovitega in cenovno ugodnega pridobivanja kontaktov in gradnja baze.
- Kakšna je optimalna struktura vsebinskih in prodajnih e-mail sporočil?
- Ideje za pisanje zanimivih in koristnih vsebin za blog in e-mail.
- Kako prilagoditi vsebino sporočil glede na fazo nakupnega procesa, v kateri se uporabnik nahaja (customer decision journey)?
- Specifike pisanja za e-mail.
- Postavite optimalno frekvenco pošiljanja sporočil.
- Pisanje zadev (subjectov) e-mailov, ki jih bralci enostavno morajo odpreti.
- Kako vam pomagajo pri vašem delu e-mail marketing aplikacije.
- Z marketinško avtomatizacijo do relevantne komunikacije 1:1 in časovnih prihrankov.
Kotizacija in popusti
Pripravili smo sklop 3 izobraževanj , ki se vsebinsko dopolnjujejo in smo jih združili v Hitro akademijo digitalnega marketinga. Po zaključku (trije moduli po 5 ur) boste lahko samostojno začeli uspešno izvajati digitalni marketing in imeli pripravljeno osnovno strategijo digitalnega marketinga za vaše podjetje. Prijavite se lahko na posamezno ali na vsa izobraževanja.
1 seminar
280€ nečlan GZS, nečlan SRIP
200€ člani GZS
140€ člani SRIP |
2 seminarja
520€ nečlan GZS, nečlan SRIP
360€ člani GZS
240€ člani SRIP
|
3 seminarji
780€ nečlan GZS, nečlan SRIP
540€ člani GZS
360€ člani SRIP
|
Skrajni rok za morebitno odpoved udeležbe je najmanj 3 dni pred dogodkom. V primeru kasnejše odjave, oziroma če se ne odjavite, vam bomo zaračunali administrativne stroške v višini 50 EUR + ddv.
Izobraževanje vključuje predavanja, praktične predstavitve in razlage, gradivo v elektronski obliki, pogostitev med odmorom ter parkiranje.
Odjavo lahko pošljete na e-naslov ikthm@gzs.si.