Od 20. novembra 2023 dalje se prične uporabljati Zakon o spremembah in dopolnitvah zakona o evidencah na področju dela in socialne varnosti (ZEPDSV-A). Kljub temu, da je bil zakon objavljen že v maju 2023, je še marsikatero podjetje v dilemi kako naj prilagodi svoje evidence.
Vabimo vas na delavnico
»Spremembe Zakona o evidencah na področju dela in socialne varnosti«,
ki bo v petek, 13. oktobra ob 9.uri
v prostorih RGZC, Ljubljanska 14 (2. nad.), 3000 Celje
Novela ZEPDSV-A nalaga delodajalcem bolj striktno vodenje evidenc prisotnosti. Sama evidenca bo morala po novem izkazovati čas prihoda in odhoda z dela, prav tako bo potrebno v evidenci izkazati koriščenje odmorov. Ne pozabite tudi na tedenske seštevke ur in obveznost dnevnega vnosa podatkov v evidenco delovnega časa…
S pravočasno uskladitvijo evidenc delovnega časa se boste izognili nepotrebnim globam Inšpektorata za delo, katere je mogoče izreči tudi v višini 20.000,00€.
V okviru delavnice vas bomo seznanili z največjimi tveganji nepravočasno usklajenih evidenc. Prav tako vam bomo podali usmeritve za ureditev pravil delovnega časa, ki je temelj za zakonite evidence.
Vsebina:
- Nove zahteve na področju vodenja delovnega časa
- Katere novosti in obveznosti delodajalcev uvaja novi zakon
- Zakonski okvirji opredelitve delovnega časa
- Zakaj je interni akt o delovnem času ključen
- Oblike delovnega časa in jasno razumevanje
- Kaj imata skupnega delovni in poslovni čas
- Kaj moram vedeti o enakomerni razporeditvi delovnega časa
- Kdaj je smiselno uvesti neenakomerno razporeditev delovnega časa
- V katerih primerih je začasna razporeditev delovnega časa smiselna
- Pogoste napake pri vodenju delovnega časa delavcev
- Do zakonitih evidenc delovnega časa s vzpostavitvijo temeljev delovnega časa
- Nejasne odgovornosti pri planiranju delovnega časa
- Zakaj je spremljanje delovnega časa delavcev izjemnega pomena za zakonite evidence
- Kompenzacija ur mora biti skladna z internim aktom in zakonskimi izhodišči
- Nadurno delo in dokazila o odreditvi nadurnega dela
- Kako obravnavati ure, ko nadurno delo ni bilo odrejeno
- Možnosti vzpostavitve delovnega časa pri delu od doma
- Vodenje evidenc prisotnosti pri delu od doma in možni načini poročanja delodajalcu
- Najpogostejše napake delodajalcev pri opredelitvi razporeditve delovnega časa (primeri iz prakse)
- Zakaj nedorečena pravila gibljivega delovnega časa predstavljajo za delodajalca visoko tveganje
Dogodek bo trajal 4 šolske ure z vmesnim odmorom.
Seminar je namenjen:
kadrovikom, poslovnim sekretarjem, vodjem organizacijskih enot, direktorjem manjših in srednjih podjetij ter vsem tistim zaposlenim, ki skrbite za evidence delovnega časa.
Predavateljica:
Andreja Samec Koderman
Andreja je zagovornica načela, da je urejeno delovno pravno področje v podjetju odskočna deska za nadaljnji management zaposlenih.
Več kot 20 let svetuje na področju razvoja človeških virov in optimizacije kadrovskih procesov. V organizacijah presoja kadrovsko pravno varnost in jo tudi pomaga vzpostaviti. Uspešno izvaja strokovno mentorstvo kadrovikom na področju vzpostavitve kadrovske pravne varnosti. Je avtorica preko 40 člankov in prispevkov. Predava na temo vzpostavitve delovno pravnih temeljev (ureditev delovnega časa, delovnopravna zakonodaja, kadrovske evidence, personalne mape, arhiviranje in zakoniti interni akti), mobinga, motivacije zaposlenih, promocije zdravja na delovnem mestu, razvoja kompetenc in osebne rasti.
KOTIZACIJA IN PRIJAVA:
- Za člane RGZC in GZS (s poravnano članarino): BREZPLAČNO
- Nečlani: 130 EUR + 22% ddv (skupaj 158,60 EUR) na udeleženca
Prosimo, da kotizacijo poravnate pred pričetkom delavnice na transakcijski račun odprt pri Nova KBM d.d. SI56 0400 1004 8212 966, sklic: 100112023.
Seminar poteka zgolj v fizični obliki.
PRIJAVA JE OBVEZNA.