Kako pridobiti in zadržati kvalitetne stranke?
Datum:
15.07.2020 13:00 - 15.07.2020 14:00
Kraj:
Kontakt:


Predavatelj: Andrej Zalokar
Dejstvo je, da si vsi želimo o kvalitetnih strank in odličnih sodelavcev. Ko smo v fazi pridobivanja strank, je ključno prepoznavanje ugovorov in izgovorov ter razumevanja postavljanja strateških vprašanj. Ugovori in izgovori so v komunikaciji samoumevni, pogosto uporabljeni kot taktična metoda za vznemirjanje sogovornika. Ko prepoznate ugovor ali izgovor, je pomembno, da ga sprejmete in to signalizirate tudi svojemu sogovorniku. Ko pa govorimo o strategijah postavljanja strateških vprašanj, je pomembno, da jih uporabljate z občutkom ter, da se vaš sogovornik ne bo počutil kot na zagovoru. Zmeraj je bolje postaviti manj vprašanj, a zato morajo biti prava. Tehnika spraševanja je eden najmočnejših instrumentov v komunikaciji. Za postavljanje pravih vprašanj je potrebna vaja – zato se na vsak pogovor dobro pripravite in si zapišite glavna (master) vprašanja.
Na webinarju boste spoznali:
- 7 osnovnih pravil pri upoštevanju ugovorov in izgovorov
Ugovori in izgovori so v komunikaciji samoumevni, pogosto uporabljeni kot taktična metoda za vznemirjanje sogovornika. Ko prepoznate ugovor ali izgovor, je pomembno, da ga sprejmete in to signalizirate tudi svojemu sogovorniku.
- Pomembnosti postavljanja strateških vprašanj
Če vprašanja uporabljate z občutkom, se vaš sogovornik ne bo počutil kot na zagovoru. Zmeraj je bolje postaviti manj vprašanj, a zato pravih. Tehnika spraševanja je eden najmočnejših instrumentov v komunikaciji. Za postavljanje pravih vprašanj je potrebna vaja – zato se na vsak pogovor dobro pripravite in si zapišite glavna (master) vprašanja.
- Aktivno poslušanje
Aktivno poslušanje je eden najbolj pomembnih komunikacijskih modelov pri v komunikaciji. Z njim boste sogovorniku dokazovali empatijo in razumevanje ter ga lahko tudi bolje spoznali. Izognili se boste nesporazumom in nepotrebnim konfliktom, poleg tega pa lahko na ta način korak za korakom zavarujete posamezne napredke v pogajanju.
Predavatelj vam bo odgovoril na 3 ključna vprašanja:
- Kako jih pridobiti?
- Kako jih zadržati?
- Kako elitni prodajalci uporabijo zaključevanje in si ga zagotovijo v prihodnosti?
Delavnica je namenjena vsem, ki želite:
- povečati prodajne številke podjetja,
- se izogniti pogostim napakam, ki jih počne večina prodajalcev,
- dobiti odgovore na svoje izzive v prodaji,
- začeti uživati v prodaji,
- se ustrezno pripraviti na prodajo tudi najbolj zahtevnim potencialnim kupcem.
Za člane GZS je cena udeležbe na posameznem webinarju 49,00 evrov (+DDV), za nečlane pa 59,00 evrov (+DDV).
Fotogalerija