Vabljeni, da se seznanite s trendom regenerativnega turizma, spoznate, kako ga lahko vključite v svojo turistično ponudbo in kako to počnejo drugi. Z vami bomo delili izkušnje in dobre prakse iz prve roke slovenskega turističnega terena ter skupaj preverili tudi, kako lahko svojo dejavnost na višji nivo dvignete vi ter posledično napolnite svoje turistične kapacitete.
Interaktivna delavnica bo potekala v okviru evropskega projekta ENFORCE, ki spodbuja razvoj regenerativnega turizma ter verjame, da bi turizem moral biti avtentičen in poglobljen pojem, pomemben tako za turiste kot tudi za strokovnjake na tem področju. Da bi okrepili in spodbudili znanje in prakse regenerativnega turizma v Sloveniji in Evropi, bomo raziskovali strategije pripovedovanja zgodb, ki pomagajo ponudnikom turizma promovirati svojo ponudbo, spodbujali okolju prijazna potovanja ter pomagali ohranjati kulturne dediščine in lokalne tradicije.
Delavnice bodo potekale v dveh sklopih.
15.10.2024, 9:00 - 13:00 (1. in 2. delavnica) v dvorani na GZS (Dimičeva 13, 1000 Ljubljana)
16.10.2024, 10:00-12:00 (3. delavnica) online
Delavnice bo vodila Goga Sredojević, lastnica podjetja MGM Media Optima d.o.o., ki z več kot 10 let izkušnjami v turizmu ter več kot 30 letno novinarsko in uredniško kariero že skoraj dve desetletji skrbi za prepoznavnost slovenskih turističnih ponudnikov v svetu.
1. DELAVNICA – Vse je zgodba? Pa je res?
- Vse je zgodba – (To sem že slišal, a kaj to sploh pomeni?
- Zgodba ni samo dobra knjiga, ampak je učinkovito turistično orodje.
- Kje lahko najdem zgodbo, ko pa imam samo to, kar imam?
- Kako lahko iz navadne zgodbe zgradim turistični »bestseller«?
- Pa tako grda beseda – re-ge-ne-ra-ti-vni (O čem sploh govorimo?)
- ABC regenerativnega turizma
- Ne gre za trajnostni turizem
- Kako vem, ali je moj seznam dober (plusi in minusi)?
- Kje je tukaj prodajna zgodba?
- Iz vaših ust v božja ušesa (Komu je uspelo in kako?)
- Primeri dobre prakse (Predstavljanje zgodb)
- On/ona se predstavi (ZOOM predstavitev – pot do rezultatov)
- O.K. to je le igla v kupu sena (Njemu je uspelo, ali lahko tudi meni?)
- Vodnik do uspeha – Kako naj začnem?
- Kako uporabiti pripovedovanje zgodb?
- Kje se lahko zapletem ali kaj delam narobe?
- Zgodba o uspehu (Kaj se skriva za vsem tem?)
- Graditev zgodbe - uvod, jedro in zaključek
- Povezovanje z lokalnim okoljem
- Sedma sila, pa še tista osma (Zakaj pograbijo določeno zgodbo, moje pa nočejo?)
- Kaj prepriča sedmo in osmo silo? (Novinarje, blogerje, urednike - na ZOOM-u)
2. DELAVNICA – Veselo na delo ali zavihajmo rokave!
- O, njih pa poznam (Zakaj jih poznam?)
- Koga prepoznate in zakaj, kaj ste slišali o njih? Kdo vam je povedal? Kje ste prebrali o njih?
- Ne, to ni nepotizem (To je povezovanje)
- Brez lokalnega okolja pač ne gre
- Primer dobre prakse (ZOOM – manjši ponudnik in večji ponudnik)
- Oder je vaš (Kar se Janezek nauči, to Janezek zna.)
- Kako se boste lotili sprememb?
- Kaj je tisto najboljše, kar sem slišal?
- Kaj se mi zdi privlečeno za lase?
- Kaj bom naredil drugače?
- Tudi jaz ga hočem (Enforce certifikat, namreč!
- Kaj imam jaz od tega in zakaj je to dobro za mojo zgodbo?
3. DELAVNICA – Zdaj ste na vrsti vi!
- Korak za korakom (Kako naj povem svojo zgodbo?)
- Po vsem povedanem in slišanem bo moja pot drugačna (predstavitev svoje zgodbe)
- V čem je to drugače od tega, kar sem delal do sedaj?
- Zakaj je moja zgodba lahko uspešna?
- Obrni svet na glavo (Kaj lahko naredim drugače?)
- Pogled predavateljice
- Pogled nekoga, ki je že bil v tvoji koži
- Jaz v očeh drugih (Nikoli ni prepozno za dober nasvet)
- Pogled sedme in osme sile (Kako nas vidi urednik, novinar, spletni vplivnež – bi napisal mojo zgodbo? – ZOOM)