Slovenija je dežela, kjer velja preko 700 zakonov in preko 22.000 predpisov, s povprečno mesečnimi spremembami preko 100 predpisov. V času zaključevanja poslovnega leta in planiranja poslovanja v naslednjem letu je tako še kako pomembno poznati ključne spremembe, ki bodo vplivale tako računovodsko kot tudi na davčno bilanco za iztekajoče se leto, kot tudi na pričakovanja zakonodajalca glede prilagoditve poslovanja tekočim spremembam ter vsaj približno realnega planiranja stroškov poslovanja v letu 2025, ki izhaja iz danes znanih sprememb predpisov.
Vsebina:
- Pregled sprememb zakonodaje, ki bo vplivala na zaključevanje poslovnega leta - računovodski in davčni vidik
- Pregled predvidenih davčnih sprememb in vpliv poslovanja v letu 2024 na njihovo implementacijo
- Spremembe predložitve podatkov FURS
- Spremembe predpisov, kjer že poteka delovni nadzor in je potrebno preveriti interne prilagoditve
- Obveznosti ob uvedbi nove klasifikacije SDK
- Posledice implementacije ZDPSI in ZDOsk-1 na poslovanje v letu 2025
- Pričakovane druge spremembe predpisov
- Vprašanja in odgovori
Datum in trajanje:
15. november 2024 (10.00 – 11.30), 2 šolski uri
Strokovna izvajalka:
Mag. Mojca Kunšek, je magistrica ekonomskih znanosti, habilitirana višja predavateljica in raziskovalka Ekonomske fakultete v Ljubljani, ustanoviteljica Futura planet, bivša dolgoletna direktorica Agencije RS za javnopravne evidence in storitve (AJPES), certificirana EMCC coachinja, predsednica Sekcije podjetnic pri Podjetniško-trgovinski zbornici pri Gospodarski zbornici Slovenije (GZS), članica GZS in Združenja manager ter prejemnica nagrade Pomladni veter za trajni prispevek k razvoju podjetništva in nagrade Artemida za trajni prispevek k ženskemu managementu. Svojo poslovno pot je gradila pretežno v gospodarstvu, v 10 letih vodenja AJPES pa je močno vplivala na dvig njegove prepoznavnosti doma in po svetu, saj je bila 5 letu tudi članica vodstva in njegovih komisij Evropskega registrskega združenja (EBRA). Zadnjih 20 let se intenzivno ukvarja tudi z osveščanjem uporabnikov o izvajanju zakonskih zahtev ter uporabi podatkov, kadrovskem managiranju, upravljanju tveganj, trajnostnem delovanju ter odgovornem stopanju v podjetništvo, o čemer priča vrsta strokovnih člankov v strokovnih medijih, predstavitev različnim stanovskim združenjem in predavanj študentom ter bodočim podjetnikom.
Kotizacija:
- člani ZRS: 76,50 € + DDV
- ostali: 91,80 € + DDV
Kotizacija vključuje udeležbo na webinarju in e-gradivo. S prijavo se zavezujete, da gradiva ne boste posredovali naprej tretjim nepooblaščenim osebam izven podjetja.
V roku 2 delovnih dni po prijavi prejmete predračun za kotizacijo. Neplačilo kotizacije po predračunu ne pomeni odjave od dogodka.
Prijave sprejemamo do: vključno 14. 11. 2024, do 9.00 ure
Prijavite se lahko:
preko spletnega obrazca na dnu strani
Rok za odjavo v pisni obliki:
- Pri odjavi v pisni obliki do vključno 13. 11. 2024 vam kotizacijo vrnemo v celoti oz. je ne zaračunamo.
- Pri odjavi v pisni obliki od 14. 11. do vključno 15. 11. 2021 vam zaračunamo administrativne stroške v višini 25 %.
- V primeru, da se webinarja ne udeležite in se ne odjavite, vam zaračunamo celotno kotizacijo.
Pomembno za vpisane v Katalog certificiranih računovodskih servisov Slovenije in prejemnike Potrdila o opravljanju dejavnosti v skladu s Standardom izvajalcev računovodskih storitev: Po Pravilniku o priznavanju dodatnega izobraževanja se za udeležbo na seminarju prizna 1
točka.