📅 16. 10. 2025 | ⏱️ 9:00–10:30 | 💻 Online (Zoom)
Organizator: GZS – Zbornica MedTech Slovenija
LinkedIn je danes za mnoga podjetja ključni kanal za B2B prodajno komunikacijo, še posebej ob razmišljanju o širitvi na tuje trge. Na webinarju boste izvedeli, kako pripraviti učinkovit profil, graditi zaupanje s kakovostno komunikacijo in kako odkrivati nove trge še preden fizično stopite nanje. Spoznali boste tudi, kako vam hitra odzivnost in avtomatizacija pomagata do boljših rezultatov. Večina pristopov pa je uporabnih tudi v B2C prodajnem okolju.
Na vaša vprašanja bomo odgovarjali v živo med spletnim predavanjem, saj želimo, da vsebina resnično odraža potrebe udeležencev.
📩 Veseli bomo vaših vprašanj in dilem, ki jih imate. Na voljo smo vam na: medtechslovenija@gzs.si
PROGRAM
1. Uvod
- Pomen celovitega spremljanja digitalnih kanalov v prodajni komunikaciji
- LinkedIn kot ključen kanal za B2B prodajno komunikacijo (večina pristopov je primernih tudi za B2C)
2. LinkedIn osnove
- Pomen in nasveti pri pripravi učinkovitih osebnih in poslovnih profilov
- Razlika med pasivno in aktivno prisotnostjo
3. Raziskovanje in vstop na tuje trge
- LinkedIn Sales Navigator: targetiranje odločevalcev in partnerjev
- LemList avtomatizacija kot pomoč pri sistematičnem odpiranju vrat
- Primer dobre prakse pri raziskavi tujega trga in pomen hitrega odziva
4. Hitrost odziva in avtomatizacija
- Zakaj je hitra odzivnost ključ do uspešne prodaje
- Kako avtomatizirati e-maile in follow-up, ne da bi izgubili osebni stik
- Orodja za podporo prodajnim ekipam
5. Q&A
O PREDAVATELJIH
Luka Srbič – ustanovitelj in solastnik Mighty Agency. Specialist za digitalni marketing, LinkedIn strategije in gradnjo lead generation projektov. Sodeloval je s številnimi podjetji pri vstopu na tuje trge in pri razvoju uspešnih B2B kampanj.

Rok Pavlin – pravnik z dolgoletnimi izkušnjami v prodaji, kjer povezuje klasične metode s sodobnimi digitalnimi orodji. Podjetjem pomaga pri vzpostavitvi učinkovitih prodajnih procesov in doseganju višje konverzije.

🔗 PRIJAVA:
Kotizacije in plačilo:
- Člani MedTech Slovenija: brezplačno (obvezna prijava).
- Člani GZS (ne člani ZMS): 30,00 EUR + DDV. Dve osebi skupaj (isto podjetje – član GZS): 50,00 EUR + DDV.
- Nečlani GZS: 50,00 EUR + DDV. Dve osebi skupaj (isto podjetje – nečlan GZS): 80,00 EUR + DDV.
Plačilo: do 2 dni pred dogodkom na:
- Prejemnik: GZS – Zbornica MedTech Slovenija
- TRR: 02924–0017841495 (NLB d.d.)
- Sklic: 5658
- Namen: Kotizacija za webinar »LinkedIn kot B2B prodajna priložnost« (16. 10. 2025)
Po plačilu prejmete račun GZS Zbornice MedTech Slovenija.
Odjava: najpozneje 1 dan pred dogodkom na medtechslovenija@gzs.si; poznejša odjava: 50 % kotizacije, neudeležba brez odjave: 100 % kotizacije.