Zbornica računovodskih servisov
organizira
Webinar ZRS: Računovodstvo za kmečko gospodinjstvo
v četrtek, 19. junija 2025, od 10.00 do 13.00 ure
preko ZOOM
Vsebina:
1. Nekaj osnovnih informacij v vezi organiziranosti kmetijskega gospodarstva
- organiziranost kmetijskega gospodarstva (KMG)
- vrste dejavnosti na KMG – osnovna, dopolnilna in druga kmetijska dejavnost
- strojni krožki – kam jih umestiti
- kaj je mali obseg poslovanja
- registracija in priglasitev dejavnosti (osnovne, dopolnilne in druge kmetijske dejavnosti)
- obveznosti v vezi knjigovodstva za vse tri oblike dejavnosti na KMG
2. Kadri na KMG – nosilci in zaposleni na kmetiji
- kdo je nosilec in kdo član KMG
- kakšna je razlika med kmetijskim gospodarstvom in kmečkim gospodinjstvom
- kdo je nosilec dopolnilne dejavnosti
- kdo je nosilec druge kmetijske dejavnosti
- kakšne prispevke plačujemo če smo nosilec osnovne kmetijske, če smo nosilec dopolnilne, če smo nosilec druge kmetijske dejavnosti ter kako izračunamo višino prispevkov,
- zaposlovanje na kmetiji – kdo lahko zaposluje in pod kakšnimi pogoji
- pogodbeni sodelavci da/ne
- občasna pomoč na kmetiji - vrednotnice
- kako kmet sodeluje z zavodom za zaposlovanje
3. DDV na KMG
- obvezen vstop ali prostovoljen vstop v sistem DDV
- povezanost in odvisnost posameznih dejavnosti v povezavi z DDV
- posebnosti pri obračunu
- kdo je na KMG zavezanec za ID za DDV
4. Knjiženje – posebnosti za kmetijsko dejavnosti
- biološka sredstva - kako jih razvrščamo – osnovno sredstvo, material ali zaloga, kaj je osnova za pravilno pripoznanje
5. Sprememba načina ugotavljanja davčne osnove
- kdaj je primerno, da se odločam za prehod na dejanske prihodke na osnovni dejavnosti
- kakšne so posledice za ostale dejavnosti povezane s KMG
- kakšni so pravilni postopki pri prehodu na drugo obliko ugotavljanja davčne osnove
6. Prenos dejavnosti – mladi prevzemnik ali zgolj prenos na drugega nosilca dejavnosti
- prenos kmetije na mladega prevzemnika
- potrebni postopki za prenos na novega prevzemnika na Upravni enoti, na Fursu
- davčno nevtralni prenos DDV-ja na prevzemnika
- prenos dopolnilne dejavnosti
- preoblikovanje dopolnilne dejavnosti - v katerih primerih, kdaj in kako
- kdaj v sistem dejanskih prihodkov, kaj so prednosti in kaj slabosti
Datum in trajanje:
- četrtek, 19. 6. 2025, 10.00 - 13.00
- ZOOM: povezavo prejmete po e-pošti en delovni dan pred dogodkom
Posnetek NE bo na voljo.
Strokovna izvajalka:
Majda Strel prihaja iz podjetja Strela storitve, računovodstvo in svetovanje d.o.o.
Gospa Strel že vrsto let v okviru svojega podjetja skrbi za urejeno računovodstvo za vse pravnoorganizacijske oblike poslovanja organizacij, tako društev, zavodov, gospodarskih družb, samostojnih podjetnikov in zasebnikov. Poseben izziv je našla pri svetovanju in računovodenju za kmečka gospodinjstva.
Majda Strel je predvsem praktik. Na konkretnih primerih iz prakse predstavlja rešitve problemov in pripravlja predloge usmeritev tako za svoje stranke, kakor tudi za naključne svetovance iz celotne Slovenije.
Majda Strel je predavateljica, pripravlja strokovne odgovore in članke, je tudi mentor v organizacijah, ki se ukvarjajo s problemi računovodstva s področja kmetijske dejavnosti.
Svoje znanje deli s slušatelji na seminarjih, delavnicah pa tudi telefonsko in preko maila.
Za razrešitev konkretnega izziva pa se z naročniki dogovarja tudi za individualna srečanja.
Kotizacija:
- člani ZRS: 117,00 € + DDV
- ostali: 153,00 € + DDV
Prijave in odjave:
Prijave sprejemamo do torka, 17. 6. 2025 do 16. ure.
Prijavite se lahko:
- preko spletnega obrazca na dnu strani
- s sporočilom na zrs@gzs.si, kamor sporočite svoje ime in priimek, podjetje, matično številko in kontaktne podatke
Rok za odjavo v pisni obliki:
Pri odjavah od vključno srede, 18. 6. 2025 dalje oz. ob neudeležbi brez predhodnega pisnega obvestila kotizacije ne vračamo oz. jo zaračunamo v celoti. Gradivo vam bomo v tem primeru poslali po e-pošti.
Po oddani prijavi boste na email naslov, ki ste ga navedli kot kontakt, prejeli potrditev prijave, ki je zavezujoča.
V kolikor niste prejeli potrditvenega emaila (pošiljatelj: zrs@gzs.si), preverite svojo mapo za nezaželeno pošto (SPAM). V primeru težav nas kontaktirajte.
- V primeru nezadostnega števila prijavljenih udeležencev si pridržujemo pravico do odpovedi webinarja.
- Predračun za plačilo kotizacije prejmete v roku 2 delovnih dni.
- Informacije o izvedbi predavanja kot tudi ostale podatke boste prejeli najkasneje 1 delovni dan pred datumom webinarja.
Pomembno za vpisane v Katalog certificiranih računovodskih servisov Slovenije in prejemnike Potrdila o opravljanju dejavnosti v skladu s Standardom izvajalcev računovodskih storitev: Po Pravilniku o priznavanju dodatnega izobraževanja se za udeležbo na seminarju priznata 2 točki.