EU SME Center in Slovensko-kitajski poslovni svet – SKPS organizirata webinar, na katerem bo podan celovit pregled čezmejne spletne prodaje na Kitajsko, priložnosti in izzivov. Predstavljeni bodo konkretni primeri in primeri drugih evropskih podjetij. Alessio Petino, Business Advisor EU SME Center, bo razložil, kako lahko čezmejna spletna prodaja služi kot prehod za evropska podjetja, ki se podajajo na kitajski trg in dosežejo potrošnike brez zapletenosti tradicionalnih izvoznih protokolov. Poudaril bo nedavne regulativne spremembe, vključno z razširitvijo pozitivnega seznama in višjimi nakupnimi pragovi za kitajske kupce.
Čezmejna spletna trgovina predstavlja priložnost za evropska podjetja, ki želijo vstopiti na kitajski trg. Ta neposredna dostopna pot ne zahteva dragih in dolgotrajnih postopkov odobritve in registracije, ki so povezani s tradicionalnimi izvoznimi kanali. Blago, prodano prek čezmejne spletne prodaje, se šteje za osebno blago in se lahko prodaja v originalni embalaži in etiketi; uživa tudi preferencialne uvozne davke. Zato je takšen način še posebej uporaben za maloprodajo in potrošniško blago, zlasti (vendar ne samo) v kozmetični industriji ter industriji hrane in pijače.
Kljub temu pa čezmejno spletno trgovanje še vedno predstavlja številne izzive. Obstajajo različne platforme, ki se lahko uporabljajo za prodajo, širok nabor možnosti trženja in ostra konkurenca. Vseh izdelkov ni mogoče prodajati prek spleta, nekatere izdelke je treba dati v carinsko skladišče na Kitajskem. Čeprav poenostavi carinske postopke, pa pomeni spletno trgovanje odsotnost fizičnih prodajnih mest, kar predstavlja izzive pri storitvah za stranke in pri upravljanju vračil izdelkov. Zato takšna strategija zahteva določeno raven naložb, predanosti in poznavanja trga.
Dogodek bo potekal v angleškem jeziku.
|