

VABILO
OBISK TURŠKE POSLOVNE DELEGACIJE
GRAND PLAZA HOTEL, Slovenska cesta 60, Ljubljana
20. november 2023, ob 9.00
Slovenijo in Ljubljano bo obiskala pestra poslovna delegacija 15 turških podjetij zainteresiranih za vzpostavitev in krepitev poslovnega sodelovanja s slovenskimi partnerji.
Turška podjetja prihajajo iz različnih industrijskih in storitvenih sektorjev in dejavnosti:
- avtomobilska (kovinska, plastična) industrija,
- gradbeništvo,
- hlajenje, ogrevanje,
- obrambna industrija,
- tekstil,
- kadrovske in svetovalne storitve,
- transport, logistika, carinske storitve,
- turizem/zdravje, hotelirstvo,
- trgovina.
(podrobnejši profili TR podjetij so v priponki)
Ob priložnosti obiska turških poslovnežev na GZS v sodelovanju z Javno agencijo SPIRIT v GRAND PLAZA HOTEL Ljubljana organiziramo poslovno srečanje z B2B.
Vabimo vas, da se poslovnega dogodka udeležite in izkoristite priložnost za neposredne razgovore s potencialnimi turškimi partnerji. Kotizacije ni.
|
Vaše elektronske prijave sprejemamo do petka, 17. nov. 2023 do 12.00 ure.
Program:
9:00 – 9:30
|
Registracija udeležencev, Grand Plaza hotel, Ljubljana, dvorana SAFIR, 2. nadstr.
|
9:30 – 10:00
|
Pozdrav/nagovori strani organizatorjev:
- GZS, g. Matej Rogelj, direktor Centra za mednarodno poslovanje pri GZS
- DEIK, g. Fatih Canpolat, predsednik Turško - slovenskega poslovnega sveta
- Veleposlaništvo R Turčije, Nj.Eksc. ga. Aylin Taşhan, veleposlanica
|
9:55 – 10:00
|
»I Feel SLOVEnia«, Slovenska turistična organizacija (video)
|
10.00 – 10:30
|
Predstavitvi – poslovno okolje:
- Turčija, ga. Asuman Kiliç Türkeş, glavna ekonomska svetovalka, Veleposlaništvo R Turčije, Ljubljana
- Slovenija, g. Zoran Stamatovski, Ph.D., MBA, sekretar, Sektor za spodbujanje tujih neposrednih investicij, Javna agencija SPIRIT Slovenija
|
10:30 – 11.00
|
Odmor, osvežitev
|
11:00 – 14:00
|
Bilateralni sestanki (B2B) po razporedu
|
V primeru odjave vaše udeležbe vas prosimo za pisno sporočilo na matej.rogelj@gzs.si do petka, 17. nov. 2023 do 12.00 ure. V nasprotnem primeru vam zaračunamo administrativni strošek 50,00 EUR (+ DDV).
Vabljeni!