Uspeh podjetja je odvisen od tega, koliko izdelkov in storitev uspejo prodati. Z mlačnim prodajnim pristopom, ki ne upošteva psihologije sprejemanja odločitev strank, se kar pri 80 % prodajnih sestankov izgubi priložnost za uspešno sklenitev posla.
Opolnomočite prodajno ekipo z orodji in tehnikami za učinkovito vodenje prodajnega dialoga z različnimi strankami: od razumevanja, kaj stranko vodi do odločitve; priprave ponudbe, ki nagovori in usmeri k nakupu; vzpostavitve čustvene stabilnosti prodajalca pri soočanju z ugovori in zavrnitvami – do uspešnega zaključka prodaje.
VSEBINA:
- povečajmo prepričljivost komunikacije v prodaji,
- kaj in kako sporočamo besedno in nebesedno, zgradimo dober stik,
- kateri so ključni elementi »na kožo pisane« ponudbe, in kakšna je vloga prodajnega pisma,
- kako voditi stranko do odločitve: postavljanje pravih vprašanj ter
- na kakšen način zapreti ugovore strank in zaključiti prodajo.
PREDAVATELJICA:
Erika Križnar, mag. org. že tretjem desetletju svoje kariere v poslovnem okolju, pridobiva raznovrstne izkušnje dela z ljudmi. Pri delu v nabavi in vodenju prodajnega tima je razvila in vnesla v prakso komunikacijske, motivacijske, prodajne in pogajalske veščine. Primere iz prakse spretno vnaša v svoja predavanja ter tako popestri vsebino in udeležencem približa praktično vrednost tematike, ki jo predstavlja. Pri delu jo vodijo entuziazem, močna volja, pozitivna energija in vztrajnost. Je mednarodno licencirana mojstrica praktik NLP (INLPTA) ter certificirana coachinja po programu Neuroeducation. Diplomirala je iz Upravljanja in poslovanja nato pa je svoje strokovno znanje nadgradila še s strokovnim magisterijem iz Organizacije in managementa.
|