-
15 % popusta nudimo članom RGZC in GZS.
-
10 % popusta nudimo drugemu in vsakemu nadaljnjemu udeležencu iz iste organizacije.
Kotizacijo nakažite na račun pri Abanki SI56 0510 0801 5142 177, RGZC, Ljubljanska 14, 3000 Celje.

Namen seminarja
Izvozni načrt potrebujete za to, da boste lahko uspešno in načrtno prodrli na tuje trge ter tam tudi o(b)stali. Kako ga pripraviti, vas naučimo na seminarju.
Na seminarju boste spoznali vse osnovne elemente izvoznega načrta in tako znali:
- oceniti in analizirati izvozne sposobnosti svojega podjetja,
- narediti raziskavo atributov mednarodnega okolja ter
- ciljnega trga, konkurence in ponudbe.
V drugem delu seminarja se boste seznanili s tem, kako
- selekcionirati in pridobivati kupce,
- analizirati in izbrati ustrezne prodajne poti ter,
- oblikovati cene v mednarodnem okolju.
Tretji del bo namenjen spoznavanju
- prodajnega načrta in
- načrtovanju marketinških komunikacij ter
- finančnega načrta.
O predavatelju
Seminar bo vodil Aleš Hrovat, poslovni praktik s poslanstvom odpiranja novih trgov, povečevanja prodaje in izboljševanja profitabilnosti poslovanja podjetij. Ima več kot 20-letne izkušnje na vodstvenih položajih v prodaji in marketingu v B2B in B2C segmentih, tako v velikih mednarodnih korporacijah, kot v malih in srednje velikih podjetjih v Sloveniji.
Deloval je na slovenskem trgu, ter na mednarodnih trgih Zahodne Evrope in Balkana, Bližnjega vzhoda, Afrike, Severne Amerike, Indije, Mongolije, Kitajske, Singapurja in Malezije.
Absolviral je na Fakulteti za računalništvo in informatiko v Ljubljani in diplomiral iz Mednarodnega marketinga na Ekonomsko-poslovni fakulteti v Mariboru. Svoje znanje redno nadgrajuje s področja prodajnih, marketinških, organizacijskih, komunikacijskih in voditeljskih znanj, med drugim tudi na mednarodni Top Management Academy.
Seminar bo izjemno koristil predvsem malim in srednje velikim podjetjem, ki že delujejo na tujih trgih in bi svojo izvozno dejavnost želela intenzivirati, in tistim, ki bi izvozniki želeli postati.
Vabljeni k prijavi.