GOSPODARSKA DELEGACIJA V RUANDO
poslovno sodelovanje - razvojna partnerstva - globalna izpostavljenost
Kigali, Ruanda, 24. - 29. september 2025

Spoštovani,
v sodelovanju z Ministrstvom za zunanje in evropske zadeve, Ministrstvom za gospodarstvo, turizem in šport, Slovensko karitas in ob pričakovani podpori drugih ključnih deležnikov (SID banka, CMSR), pripravljamo gospodarsko delegacijo v Ruando, ki bo potekala od 24. do 29. septembra 2025.
Delegacija je namenjena podjetjem, ki:
- iščejo vstop na hitro razvijajoče se afriške trge,
- želijo sodelovati v projektih mednarodnega razvojnega sodelovanja (MRS),
- jih zanimajo tradicionalni B2B poslovni stiki ali pa
- prepoznavajo moč sodelovanja z nevladnimi organizacijami in evropskimi partnerji.
Kaj bo vseboval poslovni program?
- Poslovni forum v sodelovanju z ruandsko gospodarsko zbornico (v navezavi s Slovensko karitas in predstavništvom EU v Ruandi)
- B2B srečanja z ruandskimi podjetji in institucijami (fokus: kmetijstvo, prehranska veriga, IT, energija, infrastruktura, zdravstvo, socialno podjetništvo)
- Predstavitev možnosti sodelovanja v razvojnih projektih nevladnih organizacij in ob podpornih instrumentov EU (predstavništvo Evropske komisije v Kigaliju)
- Ogled projektov Slovenske karitas v Ruandi (v zdravstvu, izobraževanju ipd.)
Zakaj Ruanda?
- Ena najhitreje rastočih ekonomij v podsaharski Afriki
- Stabilno, reformno naravnano in poslovno usmerjeno okolje
- Gostiteljica svetovnega prvenstva v kolesarstvu 2025 – spremljanje dirke z udeležbo Tadeja Pogačarja kot mreženjski dogodek in atrakcija za udeležence
Potovalna logistika (REM Travel – poslovni aranžma)*:
- Let iz Ljubljane preko Istanbula v Kigali (24. 9.), povratek 29. 9.
- 5 nočitev z zajtrkom (2000 Downtown Kigali ali Park Inn by Radisson)
- Lokalni prevozi (po meri delegacije - brez turističnih dodatkov)
- Cena od 2.300 EUR dalje
- Spremljanje dirke svetovnega prvenstva (Women + Men Elite Road Races – 27. in 28. september)
* uporaba agencije REM Travel ni obvezna. Potovalni aranžma si lahko uredite individualno preko drugih ponudnikov ali samostojno.
STROŠKI in KOTIZACIJA:
Udeleženci krijejo neposredne lastne stroške potovalnega aranžmaja in stroške kotizacije za udeležbo v delegaciji; slednja znaša 600,00 EUR + DDV na osebo.
Kotizacija je namenjena organizacijski podpori GZS pri pripravi in izvedbi delegacije. Račun za kotizacijo bo GZS izdala ob zaključku zbiranja prijav s takojšnjim rokom plačila. Po plačilu kotizacije bo GZS zadevnemu udeležencu delegacije izdala potrdilo o udeležbi v delegaciji, ki podjetju služi kot dokazilo pri zahtevku za izplačilo vavčerja SPS za udeležbo v gospodarskih delegacijah v tujino, ki malim in srednje velikim podjetjem omogoča povračilo 60 % upravičenih stroškov gospodarske delegacije (prevoz, namestitev, kotizacija).
Za morebitno odpoved udeležbe v delegaciji po 15. juniju 2025 se kotizacije zaradi že nastalih organizacijskih stroškov ne vrača.
PRIJAVE:
Zaradi omejenega števila mest prijave že sprejemamo in bomo program in partnerje usklajevali in dokončno oblikovali v procesu.
Če vas sodelovanje v delegaciji zanima, nam prosim do 15. junija 2025 posredujte prijavnico.
Delegacija se organizira v primeru udeležbe predstavnikov vsaj 10 podjetij.
Kontakt za dodatne informacije: GZS, Matej Rogelj, E: matej.rogelj@gzs.si , T: 01 58 98 159