Ljudje, ki ne znajo kreativno razmišljati, pogosto preskočijo fazo pridobivanja informacij ali oblikovanja jasnega vprašanja. Včasih 'skočijo v vodo', ne da bi sploh vklopili možgane. Radi delajo tako, kot je delovalo včeraj. Pogosto se zapletejo, ker tisti, ki se spomni nečesa novega, razmišlja divergentno, tisti, ki to idejo sliši, pa konvergentno. Prvi ideje našteva, drugi pa jih takoj ocenjuje. Ker prvi običajno našteje le malo idej, zavračanje drugega začne jemati osebno. Rezultat vsega naštetega je občutek nenehnega dela, ne da bi se premaknili naprej.
Predavatelji na konferenci so se kreativnosti lotili malce drugače, bolj namerno in osredotočeno. In pripravljeni so to deliti z vami!
Struktura konference
Konferenca je razdeljena na dva dela:
- Predavateljski del – kjer bodo svoje izkušnje z vodenjem kreativnega procesa pri sebi in drugih, v majhnih in velikih ter tudi v neprofitnih organizacijah delili najboljši na svojem področju
- Delavniški del – kjer vas bodo posameznih metod, tehnik in orodij generiranja idej učili izkušeni izvajalci.
- Med enim in drugih delom lahko prosto prehajate, vendar se morate na delavnice prijaviti prej.
Vsakih 90 minut je pol urni odmor za kavo in razgibavanje telesa, duha in smejalnih mišic. V odmoru za kosilo pa vodeno mreženje.
Ciljna skupina
Konferenca je namenjena zaposlenim v organizacijah, katerih naloga je (med drugim), da skrbijo:
- za transparentno in hitro pretočnost informacij in idej;
- za ustvarjalnost in podjetnost vsakega posameznika,
- za inovativnost tima in razvoj podjetja,
- za sinergično timsko sodelovanje.
Na njej pričakujemo vse, ki želijo izvedeti čim več informacij in se naučiti čim več veščin, kako pri sodelavcih spodbujati ustvarjalno, sodelovalno in osredotočeno razmišljanja (v)naprej ter kako vzpostavljati postopke in strukturo, da se zamisli, invencije in potencialne inovacije v podjetju slišijo, presojajo, izberejo, razdelajo in udejanjijo. To je v današnjem nestabilnem svetu namreč edini način, da podjetje preživi, in s tem njegovi zaposleni.