
ZASAVSKI KADROVSKI DIALOG - POSVET Z DELODAJALCI 2025
Transparentnost plač
Tradicionalni ZASAVSKI KADROVSKI DIALOG - POSVET Z DELODAJALCI 2025
TOREK, 25. 11. 2025, s pričetkom ob 10.00
Na sedežu podjetja ETI Elektroelement d.o.o. (Obrezija 5, 1411 Izlake)
Zasavska gospodarska zbornica in Društvo za kadrovsko dejavnost Zasavja vabita na strokovni posvet, namenjen seznanitvi delodajalcev z novo evropsko Direktivo (EU) 2023/970, ki uvaja obvezno plačno preglednost in krepi načelo enakega plačila za enako delo.
Skladno z direktivo bo tudi Slovenija do junija 2026 dolžna vzpostaviti zakonodajni okvir, ki bo vplival na plačne sisteme, kadrovske prakse in delovnopravne obveznosti vseh delodajalcev – tako v javnem kot zasebnem sektorju.
Kaj boste izvedeli?
- Ključne obveznosti, ki jih prinaša direktiva za delodajalce.
- Kako se pripraviti na zahteve po transparentnosti plač?
- Kakšna bo vloga kadrovskih služb in vodij?
- Kako že danes začeti s pregledom in prenovo plačnega sistema?
Dogodek je namenjen vodstvom podjetij, kadrovskim strokovnjakom, pravnikom in vsem, ki sodelujejo pri oblikovanju plačnih politik.
Transparentnost plač je pomembna iz več ključnih razlogov – tako z vidika pravičnosti in skladnosti s predpisi kot tudi za izboljšanje delovnega okolja, motivacije zaposlenih in ugleda delodajalca. Plačna transparentnost pomaga odkriti in odpraviti neupravičene razlike v plačah med zaposlenimi – zlasti na podlagi spola, starosti ali drugih osebnih okoliščin. Je ključno orodje v boju proti plačni neenakosti. Z novo Direktivo (EU) 2023/970 postaja plačna transparentnost pravna obveznost.
Transparentnost plač prispeva k privabljanju talentov, saj vse več iskalcev zaposlitve ceni poštene in jasne plačne politike. Delodajalci, ki so pregledni glede nagrajevanja, imajo večjo verodostojnost. Z jasno strukturo in merili za določanje plač lažje upravljamo kadrovske stroške, izvajamo analize, uvajamo karierne poti in določamo proračune za napredovanja ali nagrade. Transparentnost ni le pravni imperativ, temveč del odgovornega, vključujočega in sodobnega delovanja organizacij, ki postavljajo človeka v ospredje.
PROGRAM POSVETA
|
10.00 – 10.10
|
Uvodni pozdrav
|
Tjaša Polc, direktorica Zasavske gospodarske zbornice
Sanja Medved, predsednica Društva za kadrovsko dejavnost Zasavja
|
|
10.10 – 10.20
|
Uvodni pozdrav gostitelja in podjetja ETI Elektroelement d.o.o.
|
Jani Braune,
direktor področja za kadrovske pravne in splošne zadeve, ETI Elekroelement d.o.o.
|
|
10.20 – 10.35
|
Uvod v Direktivo (EU) 2023/970: kaj prinaša za delodajalce?
· Pregled ključnih določil in rokov za implementacijo.
· Poudarek na obveznostih glede obveščanja, poročanja in dostopa do informacij.
|
Andrej Vrtačnik,
samostojni svetovalec v Pravni službi GZS
|
|
10.35 – 10.50
|
Kako vzpostaviti plačno transparentnost v praksi?
|
mag. Mojca Kunšek,
višja raziskovalka v Raziskovalnem centru EF UL in ustanoviteljica Futura planet ter nekdanja dolgoletna generalna direktorica AJPES
|
|
10.50 – 11.05
|
Psihološki vidik uvedbe sistema transparentnosti plač v podjetju
|
Tina Kastelic,
psihologinja, coachinja, strateška HR svetovalka in direktorica svetovalnega podjetja na področju kadrov Kompetenca d.o.o.
|
|
11.05 – 11.20
|
Primer dobre prakse podjetja Novartis d.o.o.
|
Urša Lavrič,
vodja za odnose z zaposlenimi, Novartis d.o.o.
|
|
11.20 – 11.45
|
ODMOR
|
|
11.45 – 12.30
|
Okrogla miza »Transparentnost plač – realnost, tveganja in koristi«
Moderira:
Sanja Medved, predsednica Društva za kadrovsko dejavnost Zasavja
|
Andrej Vrtačnik,
samostojni svetovalec v Pravni službi GZS
mag. Mojca Kunšek,
višja raziskovalka v Raziskovalnem centru EF UL in ustanoviteljica Futura planet ter nekdanja dolgoletna generalna direktorica AJPES
Tina Kastelic,
psihologinja, coachinja, strateška HR svetovalka in direktorica svetovalnega podjetja na področju kadrov Kompetenca d.o.o.
Urša Lavrič,
vodja za odnose z zaposlenimi, Novartis d.o.o.
|
|
12.30 dalje
|
Razprava z udeleženci
|
Udeležba na dogodku je brezplačna, z obvezno prijavo preko e-prijave, najkasneje do petka, 21. 11. 2025.
Vljudno vabljeni!