
27.11.2018 - od 14:00 do 15:30
Gospodarska Zbornica Slovenije
Komu je dogodek namenjen?
Vabljeni vodje kadrovskih služb, zaposleni v njih, direktorji in vsi, ki so vpeti v delo na ravni službe za razvoj in upravljanje s človeškimi viri.
Program
90 minutno druženje
45 minut predavanj in 45 minut časa za mreženje in interaktivni pogovor.
Predavateljici:
 |
Saša Boštjančič, univ. dipl. soc. del. je direktorica podjetja Moja zaposlitev in lastnica istoimenskega zaposlitvenega portala. Portal že osmo leto uspešno povezuje iskalce zaposlitve in delodajalce. Sodelujejo z več kot 13.000 podjetji doma in v tujini, iskalcem zaposlitve pa trenutno ponujajo več kot 1.200 prostih delovnih mest. Ga. Boštjančič že vso svojo kariero dela z ljudmi in za ljudi ter kadrovikom in vodjem podjetij svetuje kako uspešno pritegniti prave sodelavce. Svoje delo opravlja z velikim veseljem, saj vsak dan skupaj s svojimi sodelavkami mnogim spreminja življenja na bolje. |
 |
Sanda Jerman, dipl. org., vodja HR projektov mojazaposlitev.si, pri svojem delu skrbi za prepletanje različnih konceptov marketinga in kadrovskega področja. Vodi strateške projekte za stranke in iskalce zaposlitve, Na Radiu Ognjišče gosti mesečno Svetovalnico, ter nenehno išče inovativne načine in primere vzornih praks, kako povezovati trg dela, predvsem pa ljudi. Trg dela se hitro spreminja in to moramo organizacije in podjetja ozavestiti, da bi lahko uspešno privabili in zadržali sodelavce. Eno izmed poslanstev, ki jih uresničuje tudi skupaj s sodelavkami na portalu, je povezati prave ljudi. |
Kaj boste na dogodku spoznali?
Znašli smo se v VUCA okolju, zato je ključno, da se z našimi zaposlenimi ukvarjamo drugače, kot smo se še pred recimo 5 oziroma 10 leti. 4 različne generacije na delovnem mestu, digitalizacija, demografska disrupcija, nenehna bitka za dobre sodelavce, lov na talente, starajoče prebivalstvo ter druge spremembe močno zaznamujejo trg dela in posledično vplivajo močno na delovanje HRMa.
Zakaj se udeležiti?
Pripravili smo kratek povzetek najnovejših HR trendov in praks, ki tako doma, kakor v Evropi prinašajo dobre rezultate pri privabljanju, razvijanju in ohranjanju sodelavcev na delovnem mestu, poleg tega so nekatere tudi enostavne za implementacijo v organizacijah in podjetjih v Sloveniji:
- Blagovna znamka delodajalca (Employer Branding) in kdo jo v podjetju ustvarja.
- Kdo so ambasadorji naše blagovne znamke? Je vse povezano z denarjem?
- On-boarding in out-boarding proces.
- Nove oblike prenosa znanja, učenja in povezovanja, (mladi-starejši, starejši-mladi, nasledstva) ter pomen vseživljenjskega izobraževanja in tehnologije, ki jo obrnemo nam v prid.
- Iz kadrovskega delavca v HR stratega.
- Nove poti do kadra.