Zbornica računovodskih servisov  
organizira webinar  
Obdavčitev poslovodij in prokuristov
v četrtek, 27. 11. 2025, Zoom 
Vloga poslovodij in prokuristov v gospodarskih družbah je ključna, vendar pa je njihovo nagrajevanje pogosto predmet različnih davčnih in pravnih dilem. Namen seminarja je celovito predstaviti davčno obravnavo plačil, ki jih prejemajo poslovodje in prokuristi, ter opozoriti na najpogostejše napake, ki se pojavljajo v praksi.
 
Vsebina
    - pravne podlage za opravljanje funkcij poslovodij in prokuristov (pogodba o zaposlitvi, pogodba o poslovodenju ipd.),
 
    - davčno obravnavo plačil glede na vrsto pogodbenega razmerja (dohodnina, prispevki za socialno varnost),
 
    - razliko med dohodki iz delovnega razmerja in dohodki iz drugega pogodbenega razmerja,
 
    - posebnosti pri izplačilih tujim poslovodjem in prokuristom,
 
    - aktualno sodno prakso in stališča FURS,
 
    - praktične primere iz obračunov in napotke za pravilno davčno obravnavo.
 
 
Datum in trajanje:
četrtek, 27. november 2025 (09.00 – 10.30), preko Zoom
Opomnik z Zoom povezavo prejmete 1 dan in 1 uro pred dogodkom.
Strokovna izvajalka:
Ksenija Prosen, je direktorica računovodske družbe Rocon d.o.o., ki ima bogate in dolgoletne izkušnje na področju računovodstva in davkov. Je predana predavateljica, ki s svojim strokovnim znanjem in praktičnimi izkušnjami pomaga udeležencem razumeti kompleksne teme, ki so ključne za uspešno delo v računovodstvu. Njena predavateljska pot vključuje tudi sodelovanje z Visoko šolo za računovodstvo, kjer poučuje v certificiranem programu za Strokovnjaka za obračun plač. Njeno delo je tesno povezano z Zbornico računovodskih servisov (ZRS), kjer aktivno sodeluje v upravnem odboru pri reševanju izzivov, s katerimi se soočajo računovodski servisi.
 
Kotizacija:
- člani ZRS: 108,00 € + DDV (zgodnja prijava 90,00 € + DDV)
- ostali: 130,00 € + DDV (zgodnja prijava 108,00 € + DDV)
Izkoristite popust na zgodnjo prijavo do vključno ponedeljka, 13. 11. 2025 do 15. ure.
 Kotizacija vključuje udeležbo na webinarju in e-gradivo. S prijavo se zavezujete, da gradiva ne boste posredovali naprej tretjim nepooblaščenim osebam izven podjetja. 
V roku 2 delovnih dni po prijavi prejmete predračun za kotizacijo. Neplačilo kotizacije po predračunu ne pomeni odjave od dogodka.
 
 Prijave sprejemamo do: vključno torka 25. 11. 2025, do 10.00 ure
Prijavite se lahko: 
preko spletnega obrazca TUKAJ >>
 
 
Rok za odjavo v pisni obliki:
- Pri odjavi v pisni obliki do vključno 25. 11. 2025 do 10. ure vam kotizacijo vrnemo v celoti oz. je ne zaračunamo.
- Pri odjavi v pisni obliki od 25. 11. od 10. ure do vključno 27. 11. 2025 vam zaračunamo administrativne stroške v višini 25 % (velja tudi v primeru neplačila predračuna. 
V primeru, da se webinarja ne udeležite in se ne odjavite, vam zaračunamo celotno kotizacijo (velja tudi v primeru neplačila predračuna).
Pomembno za vpisane v Katalog certificiranih računovodskih servisov Slovenije in prejemnike Potrdila o opravljanju dejavnosti v skladu s Standardom izvajalcev računovodskih storitev: Po Pravilniku o priznavanju dodatnega izobraževanja se za udeležbo na seminarju prizna 1 točka.