Seminar: Kako » pristati « na vrhu spletnega iskalnika doma in v tujini?
Kako povečati obisk na spletni strani? Kako izboljšati vidnost v iskalniku? Kako zagotoviti, da je vaša spletna stran čim višje v Googlu ali drugih spletnih iskalnikih?
Danes biti prisoten na spletu ni več dovolj. Na spletu moramo biti vidni in čim višje pozicionirani na spletnih brskalnikih, da nas potencialni kupci lahko najdejo. Potrebno je aktivno nagovarjati kupce, jih pozivati h akciji kajti, če nismo na prvi strani iskalnikov, za kupce ne obstajamo.
Vljudno vabljeni k udeležbi na seminar » Kako do dobre vidnosti na spletu doma in v tujini », v organizaciji Gospodarske zbornice Slovenije in podjetja Vsisi d.o.o., preko katerega boste lahko pridobili praktične izkušnje iz prve roke, kaj je pomembno, da nas kupci najdejo in tudi po možnosti kaj kupijo. Seminar bo potekal v sredo, 28. marca 2018, ob 10.00 na GZS, Poslovna Oaza (VII nadstropje).
PROGRAM
|
URA
|
TEMA
|
9:30 – 10:00
|
Registracija
|
10:00 – 10:10
|
Predstavitev podjetja Vsisi-ja
Gregor Drev (direktor Vsisi)
|
10:10-10:30
|
Digitalna prihodnost, trendi,megatrendi, ’’what is a future of digital marketing? ’’
Kaj vse nas čaka v naslednjih letih, kaj vse bo oblikovalo digitalni marketing in obnašanje uporabnikov v naslednjih letih?
|
10:30-10:50
|
Obisk=prodaja (??) --> Ne vedno!
Obrazložitev kako sta obisk in prodaja povezani med sabo, več obiska ustvarja več prodaje, a če ne upoštevamo osnovnih pravil uporabniške izkušnje, tudi obisk ne more zagotoviti večje prodaje.
|
10:50-11:00
|
Prikaz uporabniško prijazne spletne strani
Prikaz uporabniške izkušnje z orodji hotjar, semrush.
|
11:00-11:45
|
Tehnike SEO-ja: Offsite optimizacija, onsite optimizacija, tehnična stran optimizacije.
Kaj je vse pomembno dandanes da si na prvi strani ter novi pogoji kot npr.: bounce rate, hitrost spletne strani, https,..), uspešni primeri in rezultati optimizacije.
|
|
Primer uspešne SEO
Kako meriti rezultate, vsa orodja, rezultati in trendi doma in v tujini.
|
11:45-12:15
|
Tehnike kako ujeti obiskovalce: PPC+SEO
Harmonizacija omenjenih sektorjev, novosti pri PPC in SEO-tehnični aspekt zahtevnosti pravilne SEO in PPC kampanje, primerjava učinkovitosti, ko se uporabita ob kampanji skupaj.
|
|
Analiza stanja obiskovalcev - praktični prikaz
Vsi udeleženci prejmejo natisnjen pdf, prikaz stanja, dobljen iz Semrush orodja. Razprava o rezultatih.
|
|
Networking
|
|
Kotizacija in prijave: za člane Gospodarske zbornice Slovenije je udeležba na dogodku brezplačna, za ostale kotizacija znaša 60 evrov za posameznega udeleženca (DDV je vključen v ceno). Kotizacija se plača ob prijavi na TRR GZS: 02924-0017841495, sklic 1510-5306.
Prijave sprejemamo do ponedeljka, 26. marca 2018, do 12. ure.
Odjava: pisna odjava udeležbe po elektronski pošti (ines.cigoja@gzs.si) je možna do 26. marca 2018. Po preteku tega roka vam zaračunamo administrativni strošek v višini 50 EUR na udeleženca.
Podrobnejše informacije: Ines Čigoja, E: ines.cigoja@gzs.si, T: 01 5898 164.
Vljudno vabljeni!