Digitalni zajtrk z razlogom
6. DIGITALNI ZAJTRK Z RAZLOGOM
PRODAJA NA DALJAVO
Smernice za mikro in mala podjetja,
ki bo potekal v četrtek, 3. decembra 2020 od 10.00 do 12.00 ure,
preko aplikacije Microsoft Teams Meeting.

COVID19 je spremenil našo vsakodnevno življenje in posledice nas bodo spremljale še dolgo, mogoče desetletja. Vse pa le ni tako črno. Spremembe v sebi nosijo priložnosti, staro se umakne novemu, svežemu, če smo le pripravljeni spremembe sprejeti. Spletna prodaja je nekaj, kar je bilo aktualno tudi pred COVID19, nas je pa situacija prisilila v hitro odločitev, da je čas, da tudi mi pretrgamo tradicijo in se podamo v digitalne vode. Vsa podjetja, neglede na velikost, so tako začela iskati način kako doseči stare kupce in kako pridobiti nove. Mnogi se bojijo razprti jadra in v svoje vode povabiti digitalne rešitve. Narediti korak v neznano je mnogo lažje, če ti kdo poda roko. Naredimo ta korak skupaj in ob letu osorej si boste čestitali za vaš pogum.
Da vam olajšamo pot smo pripravili SMERNICE prodaje na daljavo, ki jih bomo opredelili na 6. digitalnem zajtrku.
Vsebina seminarja:
- Kako se lotiti prodaje na daljavo v korona času?
- Kaj je spletna trgovina in/ali zakaj spletna stran ne zadostuje?
- Kaj rabimo za postavitev spletne trgovine: od IT rešitve do organizacije dela zaposlenih in dostavnih služb?
Spletni seminar bodo vsebinsko povezovali in neposredno odgovarjali na vaša vprašanja ga. Irena Jakša Zupančič, direktorica podjetja Ascaldera d.o.o, ter ga. Robertina Gjoka Vasilieva, svetovalka za digitalizacijo.
Prijava in način sodelovanja:
Spletni seminar bo potekal v obliki video konference, preko aplikacije Microsoft Teams Meeting. Prijave sprejemamo do vključno srede, 2. decembra 2020. Sodelovanje je brezplačno, prijava pa obvezna. Vse udeležence vabimo, da nam ob prijavi posredujete tudi vaša vprašanja v zvezi s tematiko spletnega seminarja . Vprašanja nam lahko posredujete tudi na elektronski naslov ptz@gzs.si. Na vprašanja bomo podali odgovore v sklopu seminarja. Navodila za elektronski pristop k seminarju in povezavo preko katere ga boste lahko samo spremljali ali pa tudi zastavili vprašanje, vam bomo poslali dan pred dogodkom na vaš elektronski naslov.

O predavateljih:

Irena Jakša Zupančič, direktorica podjetja Ascaldera d.o.o., ima več kot 20 let izkušenj na področju informatizacije in digitalizacije poslovnih procesov. Irena je pri svojemu delu zelo inovativna in s tem velika dodana vrednost pri vsakemu projektu, saj zna svoje izkušnje z velikih projektov prilagoditi v operativne rešitve tudi pri malih in srednjih projektih. Del digitalne transformacije je prav transformacija prodaje, ki zahteva strateško spremembo poslovnega modela podjetja. Digitalno transformacijo prodaje podjetja je Irena vodila pri številnih organizacijah različnih velikosti.
kontakt: irena@ascaldera.com
Robertina Gjoka Vasilieva, je svetovalka za CRM in ERP pri podjetju Ascaldera. Z online prodajo in trženjem ima več kot 10 let delovnih izkušenj. Verjame, da dobra prodajna online zgodba lahko ima bistven pomen pri transformaciji podjetja in njegovih prodajnih kanalov.
kontakt: robertina@ascaldera.com
INFORMACIJE IN VPRAŠANJA:
GZS Podjetniško trgovska zbornica,
telefon 01 5898 312, elektronska pošta ptz@gzs.si.