Zakaj Google, Microsoft, AirBnB in mnoga druga znana podjetja vlagajo toliko denarja in časa v prevajanje svoje obsežne vsebine - od številnih produktov in storitev na različnih kanalih, aplikacijah, spletnih straneh? Da vključijo tiste, ki ne znajo tujih jezikov ali ne zaupajo tujejezičnim platformam? Da kupci oziroma uporabniki ponotranjijo vsebino v maternem jeziku, s čemer znamka in globalna zgodba dobita poseben, lokalni pomen? Da se leadi lažje odločijo za nakup in uporabo? Da obstoječi kupci in uporabniki kupujejo in uporabljajo več? Da kupci in uporabniki ostanejo lojalni? Da kupci in uporabniki postanejo ambasadorji podjetja, njihovih produktov in rešitev? Kakšen je ROI v prevajanju vsebin?
Prevajanje vsebin oziroma lokalizacija danes igra pomembno vlogo v rasti podjetja, ne glede na njegovo branžo. Da predstavimo prednosti in vidike nujnosti vpeljave lokalizacije v podjetniški vsakdan, vas vabimo na brezplačni webinar z naslovom: Zakaj Google, Microsoft, AirBnB, ... vlagajo milijone v prevajanje svojih vsebin?
Dogodek bo potekal v četrtek, 30.maja 2024, preko ZOOM-a, vodil pa ga bo Gregor Rosulnik, soustanovitelj in direktor Prevajalske agencije GORR.
O predavatelju: Gregor je v podjetju glavno gonilo poslovnega, finančnega in tehničnega razvoja. V zadnjem obdobju vse več časa posveča startupom in scaleupom z željo, da jim prenese primere dobre prakse iz sveta prevajanja in lokalizacije, ki nedvomno pomenijo pospešek njihove rasti na globalnem trgu. Svoje delo opravlja z vnemo in predanostjo. Njegova pozitivna naravnanost, odprtost in podjetniški duh vas ne bodo pustili ravnodušnih.
Za udeležbo na brezplačnem webinarju obvezno izpolnite prijavnico, da vam bomo lahko pred dogodkom poslali ZOOM povezavo.