
Z namenom okrepitve mednarodne prepoznavnosti in konkurenčnosti slovenskega IKT-sektorja želimo v Združenju za informatiko in telekomunikacije – v okviru izvozne sekcije ZITex – v sodelovanju s podjetji, ki so člani našega združenja, oblikovati trdne tržne podlage za nastop na tujih trgih ter vzpostaviti strateško povezovanje, ki bo omogočilo razvoj močnih IKT grozdov. Ti bodo temeljili na konkurenčnih prednostih slovenskega IKT-sektorja in podprli usmerjen, organiziran ter dolgoročno vzdržen prodor na mednarodne trge.
V ta namen bomo organizirali interaktivno delavnico pod vodstvom strokovnjakov Centra za poslovne odličnosti Ekonomske fakultete v Ljubljani, kjer bomo skupaj začrtali temelje za dolgoročno sodelovanje, razvoj skupnih produktov in povezljivost pri vstopu na tuje trge.
Izpolnite prijavni obrazec in se pridružite pobudi, ki podpira vaš mednarodni razvoj in soustvarjanje konkurenčnega IKT grozda.
NAČIN IZVEDBE IN VSEBINA DELAVNICE
FAZA1: Analiza stanja in oblikovanje temeljev grozda
Trajanje: 3 pedagoške ure
Datum: 30. 9. 2025, 13.00 - 16.00
Kraj: Gospodarska zbornica Slovenije
Izvajalec: Dr. Maja Zalaznik in Dr. Gregor Pfajfar, Centra poslovne odličnosti Ekonomske fakultete v Ljubljani
Namen: Ugotoviti skupne vrednote, motivacijo in cilje povezovanja med podjetji ter opredeliti izhodišča (tržne osnove in produktno stanje) za vzpostavitev grozda.
Vsebina:
- analiza trenutnega stanja in potencialov slovenskega IKT sektorja (raziskava opravljena s strani GZS med člani IKT sekcije ključne ugotovitve kot osnova razprave)
- predstavitev dobrih praks delovanja grozdov (primeri iz Slovenije in tujine)
- skupno definiranje ciljev, namena, poslanstva, vizije grozda IKT zakaj gremo skupaj?
- Identifikacija načinov za ustvarjanje dodane vrednosti skozi povezovanje kako in s čim ustvarjati nove vrednosti preko grozda?
FAZA 2: Vključevanje širšega kroga deležnikov in oblikovanje tržnih priložnosti
Trajanje: 2 delavnici; 3 pedagoške ure
Datum: oktober 2025
Kraj: Gospodarska zbornica Slovenije
Izvajalec: Dr. Maja Zalaznik in Dr. Gregor Pfajfar, Centra poslovne odličnosti Ekonomske fakultete v Ljubljani
Namen: Seznaniti širši krog članov z načeli grozdnega povezovanja ter opredeliti konkretne tržne sinergije posameznega grozda.
Vsebina:
- Predstavitev modelov delovanja grozdov ( cilji in načini delovanja) in njihovih koristi
- Primeri uspešnega sodelovanja in internacionalizacije (doma in v tujini)
- Zakaj mreženje in ustvarjanje novih verig vrednosti kje so potenciali, priložnosti na trgih in med člani?
- Kako oblikovati načine sodelovanja in tržno zanimive ponudbe med člani do kupcev/odjemalcev? Produktne povezave, tržne poti, cenovna politika, komunikacija
- Interaktivno delo s poudarkom na mreženju in povezovanju
O IZVAJALCU
Center za poslovno odličnost Ekonomske fakultete v Ljubljani prenaša kakovostno znanje iz stroke v poslovno prakso prek različnih oblik izobraževanja, usposabljanja za menedžerje in strokovne kadre ter svetovanja in raziskovanja. Na področju svetovanja CPOEF predstavlja enega vodilnih ponudnikov v Sloveniji, specializiranega za poslovne in ekonomske vsebine. Do danes je bilo izvedenih več kot 200 uspešnih svetovalnih projektov za naročnike iz zasebnega, javnega in neprofitnega sektorja ter pripravljenih več kot 100 trajnostnih strategij podjetij.

Dr. Maja Zalaznik je redna profesorica na področju mednarodnega poslovanja. Na Ekonomski fakulteti Univerze v Ljubljani in univerzah v tujini predava predmete Mednarodno poslovanje, Mednarodno trženje, Strateško trženje, Medorganizacijsko trženje, Trženje v športu, Trženje v zdravstvenem varstvu. Deluje tudi kot predsednica ali članica programskega sveta Slovenske marketinške konference, članica marketinškega sveta OKS in predsednica komisije nagrade SPORTO. Je tudi soustanoviteljica in predsednica Študentske poslovne konference, ki povezuje raziskovalno delo študentov s potrebami podjetij. Je članica vrste slovenskih in mednarodnih strokovnih ter znanstvenih združenj s področja mednarodnega poslovanja in trženja (AMA). Raziskovalno se osredotoča predvsem na internacionalizacijo podjetij, trženje na podlagi odnosov, mednarodno trženje in povezanost trženja ter prodaje. Svoja znanja prenaša tudi v slovenska mednarodno delujoča podjetja, saj svetuje na področju internacionalizacije, razvoja trženja in trženjskih strategij.

Dr. Gregor Pfajfar je izredni profesor mednarodnega poslovanja na Ekonomski fakulteti Univerze v Ljubljani, kjer je redni član Katedre za mednarodno ekonomijo in poslovanje ter pridruženi član Katedre za trženje V središču njegovega raziskovalnega dela so odnosi in konflikti v distribucijskih kanalih na B2B trgih, mednarodne trženjske strategije, izvozna uspešnost podjetij in koncepti sodelovalne potrošnje. Rezultate svojega znanstvenega dela objavlja v priznanih mednarodnih revijah, kot so Industrial Marketing Management, International Marketing Review Journal of Services Marketing, Journal of Business and Industrial Marketing, European Journal of International Management in Journal of East European Management Studies. Dr. Pfajfar ima bogate mednarodne izkušnje kot gostujoči profesor na univerzah v Angliji, Rusiji, na Poljskem, v Litvi, Estoniji in na Hrvaškem Aktivno sodeluje z več strokovnimi organizacijami, med drugim z Društvom za marketing Slovenije, Academy of International Business, Academy of Marketing Science in European Marketing Academy Poleg akademske kariere je sodeloval tudi pri številnih aplikativnih mednarodnih projektih za globalno prepoznavna podjetja, kot so P&G, IBM, BMW, Henkel, Gorenje in Elan.
KOTIZACIJA
Kotizacija za člane Združenja za informatiko in telekomunikacije je brezplačna. Kotizacija za nečlane je 250 EUR + DDV. Neudeležbo na posameznem tečaju bomo zaračunali 150 EUR + DDV.
