Webinar bo 7. oktobra 2021 od 13.00 do 14.00 ure + 15 min Q&A
Kako obvladati strankine IZGOVORE in doseči, da bo kupila pri vas?
- Katera sta dva ključna razloga, da stranka odgovori » Bom še premislil, vas bom poklical«?
- Zakaj prodajnik pogosto sam povzroči, da se stranka izogiba nakupu?
- Zakaj ne deluje, če stranko prepričujemo s prednostmi izdelka?
- Zakaj stare tehnike obvladovanja izgovorov povzročijo še več izgovorov?
- Kaj je v resnici izgovor?
- Točen pravilen postopek obvladovanja izgovorov.
- PRAKTIČNI PRIMERI ODGOVOROV NA IZGOVORE!
- Kako obvladati izgovore strank po telefonu?
- Kateri so točni koraki uspešnega zaključevanja prodaje in zakaj ste do sedaj delali ravno obratno?
- Kako preprečiti, da stranka izkoristi vaše strokovno znanje potem pa kupi drugje?
- Kako lahko zaključenost prodaje povečate iz 10% na 80%, če znate pravilno obvladati strankine izgovore?
O PREDAVATELJICI:
Metka Pal,
specialistka za zaključevanje
|
Metko Pal tisti, ki so se udeležili njenih seminarjev, označujejo kot najbolj praktično predavateljico. Znanje o zaključevanju je mogoče že naslednji dan uporabiti v praksi. Zelo kotistno je tudi v vsakdanjem življenju in medsebojnih odnosih.
Več kot 7.000 prodajnikov je že obiskalo seminarje Metke Pal, ki pomaga mnogim uspešnim slovenskim podjetjem. Napisala je 4 knjige, ki so postale uspešnice.
Treningi zaključevanja so ustvarjeni zato, da bi čim širši krog ljudi spoznal tisto STRATEGIJO, KOMUNIKACIJO in PRAKTIČNO ZNANJE, ki je top prodajnike naredilo uspešne. Metka ustvarja Novo prodajno kulturo, v kateri bo poklic prodajnika spet dobil tisto spoštovanje, ki si ga v družbi zasluži.
Za člane GZS je cena udeležbe na seminarju 49,00 evrov (+DDV), za nečlane pa 59,00 evrov (+DDV).
Skrajni rok za morebitno odpoved udeležbe je najmanj dan pred dogodkom. V primeru kasnejše odjave oziroma če se ne odjavite, vam bomo zaračunali administrativne stroške v višini 20,00 EUR + ddv. Odjavo lahko pošljete na e-naslov petja.orehek.jerman@gzs.si.