20. obletnico začetka združevanja računovodskih servisov v okviru GZS bomo proslavili delovno s seminarjem z delavnico.
Uspešne stranke delajo naše podjetje še bolj uspešno. Letni pogovor s stranko nam lahko omogoči, da lažje načrtujemo njene in svoje poslovne aktivnosti in priložnosti.
Skrb za stranke in usmerjenost k strankam je glavna naloga vsakega računovodskega podjetja (velikega, srednjega, malega, mikro), ki hoče biti napredno, perspektivno in usmerjeno v napredek, prihodnost in tudi preživetje. Da je temu tako, kaže tudi bežen in hiter pregled spletnih strani podjetij, zlasti pa njihovih poslanstev.
Navedena izjava iz poslanstva podjetja:
Pomagamo strankam do najbolj optimalnih rešitev in z njimi gradimo dolgoročne partnerske odnose. Trudimo se spoznati želje in potrebe naših strank, zato naše storitve temu nenehno prilagajamo. Ne samo, da se trudimo izpolniti želje in potrebe naših strank, težimo k temu, da bi naše stranke postale člani naše velike družine, podjetja. Nenehno nadziramo zadovoljstvo naših strank. Smo posvečeni, prilagodljivi in pozorni do naših strank,
je nekaj popolnoma vsakdanjega.
Računovodski strokovnjak je lahko poslovni svetovalec - »identificirajte negotovost kupca in jo odstranite s pravo informacijo in nasvetom«.
Računovodski strokovnjak je lahko reševalec problemov - »identificirajte problem stranke, ga rešite z ustreznim sredstvom in pravilno akcijo«,
Računovodski strokovnjak je lahko poklicni partner - »vključite se v celoten posel stranke in ustvarite dolgoročno zavezništvo«.
Cilji delavnice:
Udeleženci bodo na delavnici:
- spoznali glavni namen in cilji letnega pogovora s stranko
- vloga stranke in vodje pogovora s stranko
- pregled obrazca za vodenje letnega pogovora s stranko
- praktično spoznali potek letnega pogovora s stranko
- komunikacijo pri letnem pogovoru s stranko
Seminar je namenjen:
Lastnikom in vodjem računovodskega servisira, ki želijo nadgraditi svoje znanje in ponuditi naročniku še boljšo storitev.
Vsebina:
- Kaj je letni pogovor s stranko?
- Namen letnega pogovora s stranko računovodskih servisov
- Temeljni elementi letnega pogovora in kaj je potrebno upoštevati
- Vloga vodje pogovora, vloga stranke pri letnem pogovoru
- Proces poteka letnega pogovora s stranko; komunikacija pri pogovoru s stranko - poudarki
Metode dela:
Izvedba delavnice temelji na principih psihologije izkustvenega učenja in so izrazito praktično naravnani. Udeleženci so pri izvedbi delavnic aktivno vključeni v učenje skozi individualno delo, igranje vlog, skupinsko delo, ali pa delo v parih. Prednost takšnega načina učenja je takojšnja uporaba pridobljenega znanja v praksi, kar vpliva na hiter razvoj veščin ter zmožnosti za delo v skupinah. Udeleženci se učijo skozi neposredno izkušnjo in povratno sporočilo, ki ga od svojih kolegov in trenerja prejmejo takoj po izvedbi različnih vaj. Način dela na delavnici: izkustveno učenje, delo v timih, situacijske igre, pogovori, ogled video filma, analiza in napotki.
Predavateljica:
Nataša Čebulj, univ. dipl. pedagog in prof. umet. zgodovine, certificiran NLP Coach, certificirana Mojstrica poslovne komunikacije, članica, trener in moderator sistemskih postavitev Hellinger Sciencie.
Imam 24 let delovnih izkušenj. Poklicno pot je začela v šolskem svetovalnem delu, nadaljevala sem kot svetovalka za usposabljanje v državni upravi.
Nato sem več kot deset let pridobivala dragocene izkušnje v gospodarstvu, kot kadrovski strokovnjak na področju razvoja kadrov v večjem mednarodnem slovenskem podjetju Lek. Tam sem je srečevala z velikimi strokovnimi izzivi. Uspešno je vodila področje razvoja in izobraževanja zaposlenih, kjer je uveljavljala svojo vlogo vodje, svetovalke in coacha managerjem. Kariero je nadaljevala, kot ekspert za razvoj kadrov in organizacije ter vodja projektov za področje plačnega sistema, organizacijske klime, kulture in letnih pogovor v Zavodu za zdravstveno zavarovanje Slovenije.
Hkrati že več kot 10 let deluje kot trener, coach in svetovalec vodjem in timom na področju vodenja, timskega dela, komunikacije, mentorstva, upravljanja znanja ter prenove procesov.
Trenutno sem samostojna voditeljica treningov za področje razvoja kadrov, vodenja, upravljanja znanja, komunikacije in timskega dela. S sistemskimi postavitvami sem je prvič srečala pred devetimi leti in sedaj že tretje leto intenzivno moderira delavnice po fenomenološkem pristopu sistemskih postavitev, leta 2008 sem pot treh letih intenzivnih treningov pri Bertu Hellingerju pridobila certifikat moderator sistemskih postavitev Hellinger Sciencie. Svoje znanje dopolnjuje še pri drugih domačih in mednarodnih strokovnjakih.
Trajanje:
9.00 - 14.00 (5 šolskih ur) s 30 minutnim odmorom s prigrizkom in 15 minutnim odmorom
Kotizacija:
brezplačno za člane ZRS
Dobrodelna nota dogodka:
na dogodku bomo zbirali hrano z daljšim rokom trajanja v neomejenih količinah, ki jo bomo podarili Anini zvezdici za socialno ogrožene družine.
