Vabimo vas na brezplačno delavnico
»EMBALAŽA: KDO SO ZAVEZANCI IN KAJ MORAJO VEDETI?«
S 1.1.2019 vstopajo v veljavo nove obveznosti zavezancev, ki dajejo na trg manj kot 15.000 kg embalaže letno. Poleg vpisa v evidenco oseb, ki dajejo embalažo v promet, so morali ti zavezanci že za leto 2018 voditi evidence o dajanju embalaže v promet. Do najpozneje 31. marca 2019 morajo o tem tudi poročati v pisni ali elektronski obliki. Nove zahteve in omejitve morajo s 1.1.2019 upoštevati tudi distributerji, ki potrošnikom ponujajo plastične nosilne vrečke na prodajnem mestu blaga ali izdelkov.
Izobraževanje je namenjeno embalerjem, pridobiteljem blaga, proizvajalcem in pridobiteljem embalaže, kot tudi distributerjem, ki potrošnikom na mestu prodaje ponujajo plastične nosilne vrečke in se soočajo s temi novimi zahtevami.
Embalaža: kdo so zavezanci in kaj morajo vedeti?
- prijava in poročanje,
- skupne sheme in okoljska dajatev.
Kakšne ukrepe načrtuje EU v prihodnosti?
Kdaj: četrtek, 14. 02. 2019, ob 13:00 uri
Trajanje: 2 uri (13:00 – 15:00)
Kje: predavalnica Območne obrtno-podjetniške zbornice Ajdovščina (Vipavska cesta 4, 5270 Ajdovščina)
Predavatelj: Antonija Božič Cerar, samostojna svetovalka, Gospodarska zbornica Slovenije, Služba za varstvo okolja
Antonija Božič Cerar je diplomirala iz metalurgije na Montanistiki FNT, Univerze v Ljubljani. Od 2002 je zaposlena kot samostojna svetovalka v službi za varstvo okolja pri GZS. Pri svojem delu se srečuje s področjem industrijskih emisij, preprečevanja nesreč z nevarnimi snovmi, odpadki kot tudi s pomenom prostovoljnih pobud kot so sistemi ravnanja z okoljem v skladu z zahtevami standardov ISO 14001 in EMAS ter okoljsko označevanje proizvodov. Preden je pričela z delom na Gospodarski zbornici Slovenije je bila zaposlena na Ekoskladu pri ocenjevanju okoljskih projektov iz industrije in njihove priprave za financiranje. Svoje prve delovne izkušnje je dobila v jeseniški železarni in v Acroniju kot vodja oddelka za varstvo okolja.
Prijave: za udeležbo na predavanju je potrebna predhodna prijava preko e-obrazca ali elektronske pošte na naslov andreja.vister@ra-rod.si z navedbo sledečih podatkov:
- za fizične osebe: ime, priimek, kontakt, spol, starost – manj ali več kot 29 let;
- za podjetja: naziv podjetja, statusna oblika, starost podjetja – nad ali pod 5 let, ime in priimek udeleženca in kontakt.
Za dodatne informacije lahko pokličete na Razvojno agencijo ROD Ajdovščina, na telefonsko številko 05 365 36 02.
DELAVNICA JE ZA VSE UDELEŽENCE BREZPLAČNA!
Vljudno vabljeni!