
torek, 10. 4. 2018, ob 9. uri v prostorih RGZC
Staranje prebivalstva tudi v Sloveniji postaja neobhodno dejstvo. Demografske projekcije za prihajajoča leta so takšne, da se bodo morala naša podjetja vedno bolj načrtno ukvarjati s starejšimi zaposlenimi. Spremeniti se bo morala percepcija tako na strani zaposlenih kot tudi delodajalcev. Tematika je zelo kompleksna, saj sega od globalnih razsežnosti do mikro okolja vsakega podjetja.Na delavnici bomo predstavili pomen izdelave in operacionalizacije strategije za uspešno upravljanje starejših zaposlenih in Katalog ukrepov za učinkovitejše upravljanje s starejšimi zaposlenimi, ki je v prvi vrsti namenjen podjetjem kot usmeritev pri ravnanju s starejšimi zaposlenimi.Tako kot demografske spremembe, imajo velik vpliv na razvoj kadrov tudi spremenjeni načini dela, kar je posledica modernizacije, avtomatizacije, optimizacije delovanja podjetij in organizacij. Tržne razmere in hitri razvoj zahtevajo nenehne spremembe in prilagajanje, tako delovanja podjetij kot razvoja zaposlenih. Odloženo upokojevanje, ki se nam vse bolj približuje, zahteva prav od starejših veliko sprememb v razmišljanju in delovanju. Na vprašanja – kako spodbuditi starejše zaposlene, kako si pomagati z orodji, ki so na voljo, kako poskrbeti, da bodo enako učinkoviti kot mlajši sodelavci – vam bomo odgovorili na delavnici.
STRATEGIJA UPRAVLJANJA STAREJŠIH ZAPOSLENIH in KATALOG UKREPOV - mag. Sergeja Planko (Partner Team)
- pomen izdelave, oblikovanja in operacionalizacije strategije za uspešno upravljanje starejših zaposlenih
- predstavitev Kataloga ukrepov za učinkovitejše upravljanje s starejšimi zaposlenimi
- vpliv spremenjenih načinov dela, ki so posledica modernizacije, avtomatizacije, optimizacije delovanja podjetij in organizacij
V okviru tega vam bo mag. Sergeja Planko predstavila vsebine:
- predstavitev problematike starajočega se prebivalstva in odražanje te problematike v podjetjih;
- oblikovanje strategije za učinkovito upravljanje starejših kot izhodišče za obvladovanje aktivnega staranja zaposlenih v podjetju in njena umestitev v sistem razvoja kadrov in strategijo podjetja;
- operacionalizacija strategije učinkovitega upravljanja starejših zaposlenih v podjetju;
- praktični pregled implementacije strategije s predstavitvijo Kataloga ukrepov in možnosti za implementacijo ustreznih ravnanj v naših podjetjih.
KAKO VPELJATI STRATEGIJO UČINKOVITEGA UPRAVLJANJA STAREJŠIH ZAPOSLENIH V PRAKSO - Nives Fortunat Šircelj, univ. dipl. psih. (Zavod ZAPOSLISE)
- Kako vpeljati strategijo učinkovitega upravljanja starejših zaposlenih ob upoštevanju spremenjenih načinov dela?
- Kako upoštevati kompetence prihodnosti, kako motivirati in katera komunikacijska orodja nam pomagajo pri promociji in spreminjanju stališč zaposlenih ter pri seznanjanju zaposlenih s strategijo upravljanja starejših zaposlenih?
Nives Fortunat Šircelj vam bo na podlagi teoretičnih izhodišč mag. Sergeje Planko, strategijo predstavila v praksi:
- realizacija strategije preko novih načinov dela in vpliv na način dela starejših zaposlenih (kako organizirati in prilagoditi delovno mesto; vpliv odloženega upokojevanja na motiviranje starejših pri pripravi njihovega osebnega razvoja in skrbi za zdravje);
- kako izvesti karierni načrt starejšega sodelavca, kako lahko pri tem pomaga sam zaposleni in kako načrt zapisati v strategijo (primer uporabe vprašalnika);
- praktični napotki, kako voditi in sodelovati z generacijsko različnimi zaposlenimi in to upoštevati pri izdelavi in implementaciji strategije (kaj motivira starejše, kaj mlajše); kateri stereotipi (ne)veljajo za starejše zaposlene;
- ustrezno vodenje kot platforma za učinkovito delo starejših; kakšen naj bo sodoben vodja in kako vodje prepričamo, da sodelujejo pri razvoju zaposlenih;
- interno komuniciranje kot orodje za prepričevanje in spreminjanje stališč zaposlenih; informiranje kot pomoč pri upravljanju starejših (kako ga izkoristiti in si olajšati lastno delo).
Dodana vrednost delavnice:
- Vsak udeleženec bo poleg predstavitev prejel še pisno gradivo na teme: Kako komunicirati s konfliktnimi osebami; Predstavitev 4 načinov vodenja in komuniciranja; Pripomočki za načrtovanje lastne kariere; Belbinove timske vloge in Test za ugotavljanje zavzetosti zaposlenih.
- Na koncu bomo izžrebali enega udeleženca delavnice, v njegovem podjetju bosta izvajalki usposabljanj izvedli 3 -urno brezplačno delavnico na temo Vodenja ali medgeneracijskega sodelovanja (temo izbere podjetje).
Delavnica bo izvedena v okviru programa Celovita podpora podjetjem za aktivno staranje delovne sile (ASI) in jo sofinancirata Ministrstvo za delo, družino, socialne zadeve in enake možnosti ter Evropska unija iz Evropskega socialnega sklada.
Delavnica je za vas brezplačna!
je možna najkasneje do petka, 6. 4. 2018.
V kolikor se delavnice, na katero ste se prijavili, ne boste udeležili, vas prosimo, da to sporočite na asi@sklad-kadri.si najkasneje do četrtka, 5. 4. 2018, in omogočite udeležbo na delavnici drugim interesentom, saj je število mest omejeno.
