Delavnica:
GRADNJA BLAGOVNE ZNAMKE NA MEDNARODNIH TRGIH - NEMČIJA
V torek, 5. junij 2018, ob 10:00,
v dvorani E, medetaža GZS, Dimičeva 13, Ljubljana
Uspešnost blagovne znamke ali podjetja na slovenskem trgu ne zadostuje za uspešnost na nemškem trgu! V mednarodnem okolju je treba biti še bolj drugačen in izstopati!
Kljub precejšnjemu uspehu slovenskih izvoznikov in visokemu nivoju znanja o trženju, se zgodi, da podjetja ne izkoriščajo optimalno potenciala svojih blagovnih znamk, ko se želijo prebiti ali utrditi svoj položaj na tujih trgih. Razlog je lahko nerazumevanje močne korelacije med blagovno znamko in poslovanjem podjetja. Z boljšim poznavanjem te povezave lahko podjetje znatno izboljša svojo zunanjo podobo, zaželenost njihovih produktov, njihovo predstavitev v tujini in nenazadnje uspešnost podjetja.
Pomembno je tudi razumeti, kako lahko zunanja podoba Slovenije koristi slovenskim blagovnim znamkam in produktom izstopati v mednarodni konkurenci.
Zato Gospodarska zbornica Slovenije v sodelovanju z Generalnim konzulatom RS v Münchnu organizira delavnico, ki bo udeležencem omogočila nov pogled na njihove blagovne znamke in podjetje.
|
|
Predavatelj Klaus Thurner prihaja iz Nemčije, kjer že leta aktivno svetuje podjetjem. Zato se bo tema navezovala na nemški trg, pa tudi širše. Za podjetja, ki se trudijo pospeševati svojo prodajo na ta trg, je pogled od zunaj lahko velika dodana vrednost.
Blagovna znamka pomaga podjetju rasti!
Delavnica bo udeležencem pomagala najti odgovore na vprašanja, kot npr.:
- Kako bodo njihove blagovne znamke in produkti bolj izstopali v mednarodnem okolju
- Kako povečati prepoznavnost njihove znamke in »zakleniti« kupca
- Kako privlačnost blagovne znamke poveča potencial zaželenosti znamke, ceno in dobiček
- Kakšne vpliv ima predanost zaposlenih blagovni znamki
- Kako lahko blagovna znamka ščiti podjetje, ko je konkurenca bolj inovativna
- Kako je vrednost blagovne znamke neposredno povezana z vrednostjo podjetja
PROGRAM*: Delavnica bo v angleškem jeziku, brez prevajanja.
09:30
|
Registracija
|
|
|
10:00
|
Identificiranje dejavnikov uspešnosti blagovne znamke
|
|
|
11:45
|
Odmor za kosilo
|
|
|
12:30
|
Kako lahko podjetja izkoristijo blagovno znamko Slovenija pri svoji internacionalizaciji
|
|
|
14:00
|
Odmor za kavo
|
|
|
14:15
|
Kako ovrednotiti trenutno stanje lastne blagovne znamke
|
|
|
16:00
|
Konec
|
*organizator si pridržuje pravico do spremembe programa.
Materiali: udeleženci prejmejo orodja in navodila, s katerimi lahko preverijo trenutno stanje lastne blagovne znamke in tako identificirajo še neizkoriščene možnosti
Komu je delavnica namenjena: odločevalcem (direktorji, marketing managerji, prodajni vodje) v malih in srednjih podjetjih, ki so izvozno orientirana ter ponujajo končne izdelke. Branže so poljubne.
PRIJAVA: rok za prijave je potekel.
KOTIZACIJA: Kotizacija za člane GZS znaša 250 EUR/udeleženca, za nečlane 350 EUR/ udeleženca (DDV je vključen) in ga ob prijavi nakažete na TRR GZS pri NLB 02924-0017841495, sklic 1510 – 5423 s pripisom »Delavnica blagovna znamka«.
Kotizacija vključuje organizacijo dogodka, materiale in pogostitev na dogodku.
ODJAVA: odjava brez finančnih posledic je možna pisno (vanja.bele@gzs.si) do petka, 1. junija 2018 do 10.00. Po tem roku GZS zadrži oz. zaračuna celoten znesek kotizacije.
Prijazno vabljeni!
Dodatne informacije: Vanja Bele, vanja.bele@gzs.si, 01 5898 113