Konferenca o kreativnosti




Metka Glas in Marjeta Dimnik

Metka Glas je v podjetju Studio Moderna od leta 2014 odgovorna za izobraževanje in razvoj kadrov. Pred tem je vodila blagovno znamko Kosmodisk na več kot 20 trgih, skrbela za zaščito portfelja blagovnih znamk podjetja ter postavila in vodila interno akademijo za direktni marketing. Rada ima izzive in verjame v to, da lahko s trdim delom, zagnanostjo, jasno osredotočenostjo in s kančkom sreče uresničiš sanje. Osrečuje jo delo z ljudmi na različnih področjih. Je tudi predana mentorica sodelavcem v sklopu internega mentoring programa, ki ga vodi.

Marjeta Dimnik se je leta 2015 pridružila oddelku za izobraževanje in razvoj kadrov v Studiu Moderna, ena njenih glavnih nalog in strasti pa je skrb za interno komunikacijo v podjetju. Pred tem je v podjetju 10 let sodelovala pri razvoju novih izdelkov in blagovnih znamk, uvajanju le teh na trg in bila odgovorna za marketinške aktivnosti blagovne znamke Bigfish.

Hekatoni
PRVI INTERNI HACKATHON V STUDIU MODERNA
  • Cilj: Gradnja inovacijske kulture v podjetju s pomočjo različnih vitkih oblik inoviranja in neposrednim vključevanjem večjega števila zaposlenih iz različnih oddelkov in področij v sam proces inoviranja. Projekt od vsega začetka podpira tudi celotno vodstvo in je sestavni del aktivnosti znotraj Kompetenčnega centra za design management 2.0.
  • Priprava: Pred hackathonom so se zaposleni udeležili sklopa 13 delavnic z Nastjo Mulej in usvojili znanje o različnih učinkovitih metodah in tehnikah za kreiranje in vrednotenje idej.
  • Inovacijski teden: Hackathon je potekal v sklopu Inovacijskega tedna. Ta je zajemal program predavanj in delavnic na temo inovacij in razvoja idej: predstavitev dobrih praks drugih podjetij, delavnici na temo kanvasa poslovnega modela in priprave učinkovite prodajne predstavitve ideje.
  • Dogodek: Na dvodnevnem Hackathonu je 8 skupin zaposlenih iz različnih oddelkov reševalo poslovne izzive na področju 1. širjenja portfelja izdelkov na storitve in 2. employer brandinga. Za vsakega od izzivov so imeli zaposleni na voljo mentorja, ki jih je usmerjal pri oblikovanju idej in rešitev. Petim najboljšim skupinam je strokovna komisija podelila vstopnico za interni SMile Lab pospeševalnik.
  • SMile Lab & finalna prestavitev: v 100-tih dneh po Hackathonu so izbrane skupine šle skozi serijo predavanj in delavnic ter z mentorji aktivno izpopolnjevale svoje projekte. SMile lab se je zaključil s finalno predstavitvijo, kjer so skupine predstavile nadgradnjo projektov. Po končanem pospeševalniku so ideje dobile skrbnika znotraj ustreznih oddelkov, eden od projektov pa je do danes že doživel pilotno izvedbo.
  • Ocena: Projekt je bil med zaposlenimi zelo pozitivno sprejet, udeležba na delavnicah in predstavitvah projektov je bila rekordna, kar smo dosegli tudi z učinkovito interno komunikacijo in promocijo.