NOVE STORITVE: od izziva do implementacije v teoriji in praksi
5 stavkov o temi
Sodobna prekomernost sporočil, ki presega vso do sedaj v zgodovini izmerjeno količino, postaja nadloga ne samo za uporabnike, kupce in potrošnike, ampak vedno trši oreh (oz. izziv) tudi za oglaševalcev in kreatorje tržnih sporočil. Najti rešitev, kako biti opazen v 7 sekundah, kolikor nameni posameznemu sporočilu predstavnik generacije Z (generacija X in Y nekaj sekund dlje!), je postala nova enigma sodobnega tržnega komuniciranja. Porajajo se zanimiva vprašanja.
5 vprašanj, na katere bomo odgovorili
- Je nova formula oglaševanja: »življenjski slog + zgodba« Morda še »+ sodelovanje«?
- Je to nova oblika storitve tržno-komunikacijske agencije?
- Je v vseh teh novih procesih kreativnost še vedno tista, ki tlakuje uspešnost komunikacij na trgu?
- So postale veščine na socialnih omrežjih pomembnejše od kreativnosti? Je med njima sploh še kakšna razlika?
- Je tudi izbira medija stvar kreativnosti?
- Je kreativec danes sploh lahko samo še kreativec?