Projektno povezovanje

Aktualne novice


Priročnik o digitalnih čezmejnih podjetniških strategijah v poslovnem okolju



Namen projekta DigiER in pričujočega metodološkega vodnika je ozaveščanje o učinkovitem čezmejnem podjetništvu med zaposlenimi v gospodarskih zbornicah, regionalnih razvojnih agencijah, na občinah in v centrih za razvoj podjetništva ter tudi med učitelji in mentorji poklicnega izobraževanja in usposabljanja. Vsebino vodnika so pripravili strokovnjaki na osnovi svojih praktičnih izkušenj. Konzorcij DigiER je združil inštitucije s Poljske, Grčije, Združenega kraljestva, Slovenije in Romunije.

Cilj metodološkega vodnika je opremiti deležnike s spretnostmi in praktičnim znanjem o digitalnem podjetništvu, da bi ostali zaposljivi in razvili specifične kompetence, ki jih potrebujejo za ustanavljanje podjetij, mladi podjetniki in ustanove poklicnega izobraževanja in usposabljanja. Vodnik se osredotoča na povečanje fleksibilnosti poklicnega izobraževanja in usposabljanja, več priložnosti za učenje skozi delo, vajeništvo in zagotavljanje večje kakovosti. Nenazadnje stremi k pospeševanju delovanja, konkurenčnosti, razvoja in inovacij podjetij. Metodološki vodnik lahko pomaga razviti digitalne kompetence, ki so potrebne za učinkovito upravljanje poslovanja v digitalnem svetu. To lahko vključuje razumevanje osnov digitalnega marketinga, optimizacije spletnih strani za iskalnike, uporabe družbenih medijev, e-trgovine, spletnega oglaševanja in uporabe analitike spletnega mesta za spremljanje učinkovitosti digitalnih marketinških kampanj.

Več o rezultatih projekta si lahko preberete na povezavi https://digier.erasmus.site/si/project-results/


Ta projekt je financiran s podporo Evropske komisije. Vsebina te publikacije ne odraža nujno stališča ali mnenja Evropske komisije. Publikacija odraža samo stališča avtorjev in Komisija ne more biti odgovorna za kakršno koli uporabo informacij, ki jih ta publikacija vsebuje.« [Številka projekta: KA226-EFE67C7B].

Fotogalerija