Kot partner kampanje Slovenija bere, smo (pred)lani na GZS »posvojili« knjigo Skrivno življenje dreves, jih nekaj kupili, si jih sposojali in brali, pripravili razstavo Čar lesa, in se, upam, čim večkrat sprehajali med drevesi. Sami ali pa v družbi.
Zbornica elektronske in elektroindustrije pri GZS je pod sloganom »Bere se mi«, 12. januarja pristopila h kampanji Slovenija bere. Predsednica upravnega odbora ZEE, Sara Čučnik in direktor ZEE, dr. Marjan Rihar, sta prejela plaketo in potni list kampanje.
17. aprila je na Ekonomski fakulteti v Ljubljani potekala javna razprava o stanju prekarnosti v Sloveniji.
11. aprila 2018 so na 5. konferenci MSP, pod sloganom »Branje spreminja stanje v podjetništvu!«, h kampanji pristopili: GZS Podjetniško trgovska zbornica, AJPES, Slovenski razvojni sklad, NLB d.d., Gea College, Ekonomska fakulteta UL. Plakete in potne liste v deželo branja je podelila ambasadorka kampanje dr. Danica Purg.
Strmenje v sonce je knjiga, ki brez Mance Košir in projekta Slovenija bere, ter brez podjetja Žale, ki je pogumno pristopilo k sodelovanju, gotovo ne bi bila na voljo slovenskim bralcem.
28. novembra je Zbornica poslovno storitvenih dejavnosti na svoji letni konferenci pristopila h kampanji s podpisom partnerske pogodbe pod sloganom: »Ponudniki storitev znanja beremo, pišemo, prevajamo«. Predsednici UO ZPSD Viljenki Godina, je potni list v Deželo branja izročil Zdravko Kafol.
Navdušil je 80 dijakov (in nekaj dijakinj) s svojimi humornimi vložki in pozivom k branju. Ko so ga vprašali, kaj priporoča bolj, medije ali knjige, je rekel, da medije samo do drugega leta, potem odrastejo in postanejo nevarni medvedi :). Branje nam pomaga razumeti druge in svet okoli sebe, pravi.
Na letošnjem 10. Zboru članov ZRS smo pod sloganom »Ne beremo samo zakonov!« slavnostno podpisali pristopno izjavo in tako kolektivno postali partner kampanje »Slovenija bere« ter prejeli potni list v deželo branja.
Udeleženci 5. tematske konference »Navdihovanje za branje« Zbornice knjižnih založnikov in knjigotržcev pri GZS se zavedamo, da predstavlja bralna kultura pomemben razvojni potencial in je eden od ključnih elementov ekonomskega uspeha in odločilen pogoj za osebnostno rast.
V okviru kampanje Slovenija bere je bil 18. aprila dogodek z naslovom Branje je najlepše potovanje. Na vlaku Ljubljana – Postojna je evropska komisarka za promet Violeta Bulc, skupaj z Milanom Deklevo in Manco Košir naključnim sopotnikom brala odlomke iz različnih knjižnih del.