Business Owners Erasmus

Metodologija

Zunanja vizija, nepristranska:  Učitelj bo študentom povedal, da čeprav bi lahko bili zunanji svetovalci, naj ne posredujejo zamisli svojega podjetja,  ker nekaj, kar je učinkovito za en posel ne deluje nujno tudi za drugega. 

Učitelj bo z njimi delal na tem, da so nepristranski in fokusirani na cilje.

Pomembno je, da izkušnje iz družinskega podjetja, ne vplivajo na podjetje, kjer bo svetoval/a, saj nasveti, ki so uspešni za en posel ne delujejo nujno tudi v drugem.

Zlasti zato, ker je v družinskem podjetništvu vsaka družina drugačna.

Strokovnjak v metodologiji:  Učitelj ve, da ima zunanji svetovalec, ki prihaja iz svojega zasebnega podjetja, izkušnje, vendar pa ga bo učil, kako posredovati te izkušnje, da bo metodološko čisto.  

Na ta način se optimizirajo čas in viri.

Predanost in čas: 

Študenti bodo delovali kot zunanji svetovalci, pri čemer bodo izhajali iz lastnih izkušenj. Ker izhajajo iz družinskim podjetij, bi bilo možno, da za to porabijo preveč časa. Učitelj se bo osredotočil na njihovo predanost in čas, saj delajo za druge in se morajo usmeriti na cilj drugega družinskega podjetja.