Zapri

Novice


Novinarska konferenca »Zaveza odgovornosti - projekt, ki premika meje«

GZS-Zbornica kmetijskih in živilskih podjetij je z družbo Mercator pričela z drugim delom promocijske kampanje za potrošnike. V okviru kampanje bodo potrošniki seznanjeni z aktivnostmi projekta Zaveza odgovornosti in zavezami sektorja brezalkoholnih pijač, sektorja mlekarstva ter sektorja pekarstva. Z aktivnostmi kampanje bodo potrošniki na trgovinskih policah družbe Mercator tudi lažje prepoznali živila izboljšane hranilne sestave, ki so rezultat dela in razvoja podpisnikov zavez odgovornosti in so predstavljena v Katalogu živil izboljšane sestave.

S tem namenom je v torek, 8. junija 2021 potekala novinarska konferenca z naslovom »Zaveza odgovornosti - projekt, ki premika meje«, kjer so sodelovale:

- dr. Tatjana Zagorc, direktorica GZS-ZKŽP

- dr. Petra Medved Djurašinović, vodja področja prehranske politike pri GZS-ZKŽP

- gospa Andreja Zadnik Andoljšek, direktorica tržnega komuniciranja, družba Mercator d.d.

 »Na GZS-Zbornici kmetijskih in živilskih podjetij ves čas stremimo k temu, da bi zaveze in aktivnosti podpisnikov na področju izboljšanja hranilne sestave živil prepoznali tudi potrošniki. Verjamemo, da lahko z skupnim sodelovanjem različnih deležnikov doprinesemo k večji ozaveščenosti potrošnikov o pomenu uživanja živil izboljšane hranilne sestave in o široki ponudbi živil izboljšane hranilne sestave, ki je na voljo na trgu,« je ob tej priložnosti povedala dr. Tatjana Zagorc, direktorica GZS-Zbornice kmetijskih in živilskih podjetij. 

V preteklih letih je bil s pomočjo aktivnosti projekta Zaveza odgovornosti dosežen napredek na področju širjenja ponudbe živil izboljšane hranilne sestave, jasnega informiranja potrošnikov in spodbujanja zdravega življenjskega sloga. Da podpisniki svoje zaveze udejanjajo v praksi, nakazujejo tudi najnovejši podatki, ki so predstavljeni v publikaciji »Zaveza odgovornosti - projekt, ki premika meje«.

»Samo v letu 2020 je bilo na trgovskih policah kar 78 % novih izdelkov iz kategorije pijač z energijsko vrednostjo nižjo od 34 kcal/100 ml in 66 % novih mlečnih izdelkov z manj dodanega sladkorja. Podjetja širijo tudi ponudbo pekovskih izdelkov z večjim deležem polnozrnatih sestavin, ki je v letu 2020 znašal  3 %.  V zadnjih letih pa je prišlo tudi do znižanja vsebnosti določenih hranil v živilih, ki so z vidika zdravja manj zaželena. Vsebnost dodanega sladkorja se je v mlečnih izdelkih znižala za 13 %, vsebnost dodane soli v kruhu pa za 3,2 %« je povedala dr. Petra Medved Djurašinović, vodja področja prehranske politike pri GZS-Zbornici kmetijskih in živilskih podjetij.

Fotogalerija

Fotogalerija