Novice


O aktivnostih GZS-Zbornice kmetijskih in živilskih podjetij na področju razvoja živil izboljšane hranilne sestave v oddaji Dobro jutro

V petek, 22. januarja 2021 je o aktivnostih GZS-Zbornice kmetijskih in živilskih podjetij na področju razvoja živil izboljšane hranilne sestave in o promocijski kampanji z družbo Mercator za oddajo Dobro jutro na RTV SLO spregovorila dr. Petra Medved Djurašinović, vodja področja prehranske politike pri GZS-ZKŽP.

Živila izboljšane hranilne sestave od sedaj še bolj vidna na trgovskih policah

V torek, 19. januarja 2021 je potekala spletna novinarska konferenca z naslovom »Živila izboljšane hranilne sestave od sedaj še bolj vidna na trgovskih policah«. GZS-Zbornica kmetijskih in živilskih podjetij (GZS-ZKŽP) je v okviru projekta Zaveza odgovornosti, pričela sodelovanje z družbo Mercator z namenom spodbujanja potrošnikov k izbiri živil izboljšane hranilne sestave. Živila z manj sladkorja, soli in maščob ter z več prehranskimi vlakninami, vitamini in minerali so potrošnikom vse bolj dostopna ter po novem še bolj vidna na trgovskih policah.

Lansiranje publikacije »Uresničevanje Zavez odgovornosti«

Ko smo kot GZS-Zbornica kmetijskih in živilskih podjetij pred leti s svojimi člani pogumno pristopili k projektu Zaveza odgovornosti, se niti sami nismo zavedali razsežnosti in pozitivnega vpliva, ki ga takšna samoiniciativa lahko ima. Živilskopredelovalna industrija je hotela dokazati, da ni vedno na nasprotnem bregu, ko govorimo o področju prehrane in da lahko veliko doprinese k izboljšanju sestave živilskih izdelkov in k dolgoročnim spremembam prehranjevalnih navad prebivalcev Slovenije.

Katalog živil izboljšane sestave

Na svetovni dan hrane, 16. oktobra 2020 je GZS-Zbornica kmetijskih in živilskih podjetij v okviru kampanje »Odloči se za« javnosti prvič predstavila najnovejšo izdajo Kataloga živil izboljšane sestave, ki je namenjen potrošnikom.

S kampanjo »Odloči se za« utiramo pot živilom izboljšane sestave

Ljubljana, 16. oktober 2020 – Na svetovni dan hrane na GZS-Zbornici kmetijskih in živilskih podjetij pričenjamo kampanjo »ODLOČI SE ZA«. Gre za predstavitev pomembnih aktivnosti slovenske živilskopredelovalne industrije na področju izboljšanja sestave živil.