Pijačarska podjetja s samoregulacijo  prispevajo k izboljšanju prehranskih navad

Pijačarska podjetja s samoregulacijo prispevajo k izboljšanju prehranskih navad

Ljubljana, 20.12.2017 – GZS–Zbornica kmetijskih in živilskih podjetij je na novinarski konferenci predstavila poročilo o napredku sektorja brezalkoholnih pijač v letu 2016 na petih področjih zavez odgovornosti. Poročilo o napredku za leto 2016 dokazuje uspešnost samoregulacije pijačarskih podjetij, saj ta širijo ponudbo nizkoenergijskih pijač, pijač z manj sladkorja ter potrošniku zagotavljajo dodatne informacije o energijski vrednosti na označbah svojih izdelkov. Izpostavljen je bil program PREŽIVI, ki predstavlja nadgradnjo projekta Zaveza odgovornosti. Le-ta s posameznih sektorjev prerašča na celotno živilskopredelovalno industrijo.

Preoblikovanje sestave živilskih izdelkov za ohranjanje zdravja ljudi kot ena od prioritet aktivnosti živilskopredelovalne industrije

Preoblikovanje sestave živilskih izdelkov za ohranjanje zdravja ljudi kot ena od prioritet aktivnosti živilskopredelovalne industrije.

13. kolesarski maraton Dana

13. kolesarski maraton Dana

13. kolesarski maraton Dana

Projekt Zaveza odgovornosti tudi na Kariernih dnevih Biotehniške fakultete

Projekt Zaveza odgovornosti tudi na Kariernih dnevih Biotehniške fakultete

Ljubljana, 30. marec 2017 – Na Biotehniški fakulteti Univerze v Ljubljani so potekali karierni dnevi za agronome, zootehnike in živilce, kjer smo študentom in ostalim prisotnim predstavili delovanje in aktivnosti GZS–Zbornice kmetijskih in živilskih podjetij. V predstavitvi smo izpostavili projekt Zaveza odgovornosti. Povabilu za sodelovanje na omenjenem dogodku smo se z veseljem odzvali, saj je prav mladi kader tisti, ki bo soustvarjal delovanje živilskega sektorja v prihodnje.

Coca-Cola v Sloveniji napoveduje strategijo skupne blagovne znamke oz. one brand

Coca-Cola v Sloveniji napoveduje strategijo skupne blagovne znamke oz. one brand

Ljubljana, 29. marca 2017 – Coca-Cola je v Sloveniji napovedala združitev svojih različnih blagovnih znamk, tudi Coca-Cola Classic in Coca-Cola Zero, v eno družino Coca-Cola z dvema različicama izdelkov. Ta sprememba prinaša jasno označevanje vseh promocijskih gradiv in embalaže kot edinstvene blagovne znamke Coca-Cola z različno izbiro sestavin in kalorij. Ta nov pristop k blagovni znamki predstavlja nadaljnji korak k spodbujanju izbire za potrošnike in je skladen s prizadevanji družbe Coca-Cola, da vsakemu potrošniku zagotovi vse potrebne informacije in mu s tem olajša odločitev.

Sektor brezalkoholnih pijač EU se zavezuje k znižanju dodanega sladkorja za dodatnih 10 %

Sektor brezalkoholnih pijač EU se zavezuje k znižanju dodanega sladkorja za dodatnih 10 %

Bruselj/Ljubljana, 9. februar 2017 - Evropski sektor brezalkoholnih pijač se zavezuje k znižanju dodanega sladkorja v svojih izdelkih za dodatnih 10 % do leta 2020. Zaveza se bo implementirala po vsej Evropi. Iniciativa je odgovor na spreminjajoče se potrošnikove želje glede vnosa sladkorja in pozive držav članic ter Evropske komisije glede koordiniranega pristopa k reformulaciji in zniževanju vsebnosti sladkorja v izdelkih. Sektor bo za doseganje tega ambicioznega cilja inoviral, reformuliral, uporabljal manjša pakiranja in spodbujal potrošnikovo izbiro pijač z nižjo ali brez energijske vrednosti.

O projektu Zaveza odgovornosti v studiu oddaje Dobro jutro

O projektu Zaveza odgovornosti v studiu oddaje Dobro jutro

Zaveza odgovornosti v oddaji Dobro Jutro.