Zapri

Bo umik omejitev prispeval k hitri porabi privarčevanega denarja? / Izpod peresa glavnega ekonomista GZS

Deflacija ali inflacija, to je zdaj vprašanje. Če se ekonomisti vsi po vrsti strinjamo, da bo padcu BDP v 2020 v 2021 sledila rast, so mnenja glede prihodnjega gibanja cen precej razdeljena. V marcu so se cene pri proizvajalcih povečale za 0,2 %, pri čemer so upadle le v segmentu vmesnih dobrin.

Avtor: Bojan Ivanc, GZS

Kako z digitalizacijo izdelkov doseči večjo prodajo preko digitalnih kanalov?

Kako z digitalizacijo izdelkov doseči večjo prodajo preko digitalnih kanalov?

Tema: Če želi podjetje doseči večjo prodajo preko digitalnih kanalov, mora posebno pozornost nameniti digitalizaciji izdelkov.
Predavatelji: Igor Gramc, Katja Mohar Bastar in Mitja Virant
Datum: 14. maj 2020
Trajanje: 1:04:50

Kako optimizirati prodajne in vodstvene procese v kriznih situacijah?

Kako optimizirati prodajne in vodstvene procese v kriznih situacijah?

Tema: V takšnih kriznih situacijah številna podjetja izgubijo kontrolo nad komunikacijo in pomembnimi procesi znotraj podjetja in posledično stik s svojimi kupci in trgom. Zato je pomembno, da se med seboj povežemo vodje, prodajniki ter lastniki podjetij. Samo z večjo skupnostjo, znanjem, izkušnjami in prodornostjo lahko izkoristimo priložnost nastopa na novo nastajajočem tržišču.
Predavatelja: Silvester Kmetič in Andrej Zalokar
Datum: 13. maj 2020
Trajanje: 1:32:19

Čaj z razlogom: Poslovanje z Združenim Kraljestvom po Covid-19

Čaj z razlogom: Poslovanje z Združenim Kraljestvom po Covid-19

Tema: Skupaj z britanskimi strokovnjaki in slovenskimi izvozniki bomo govorili o specifikah britanskega trga, uspešnem prodora na trg Združenega kraljestva in izkušnjah slovenskega podjetja pri poslovanju z Britanci.
Predavatelji: Andy Hunt Vodopivec, Rob Howland, Andrej Poklič in Ted Edwards
Datum: 11. maj 2020
Trajanje: 59:33

Spopadanje s stresom v kriznih situacijah

Spopadanje s stresom v kriznih situacijah

Tema: Kaj je kriza in kako jo doživljamo? Na kakšen način lahko sebi in drugim v krizni situaciji olajšamo življenje?
Predavatelj: Dr. Željko Ćurić
Datum: 8. maj 2020
Trajanje: 59:43

Digitalna transformacija po Covid-19: nujnost, ne izbira

Digitalna transformacija po Covid-19: nujnost, ne izbira

Tema: Epidemija Covid-19 je od podjetij zahtevala hitro reakcijo in pripravljenost na delo od doma preko oddaljenih dostopov in novih komunikacijskih orodij, ki so jo slovenska podjetja večinoma opravila uspešno. Je pa nova situacija tudi pokazala, da moramo o digitalni transformaciji razmišljati strateško, ne zgolj gasiti požare.
Predavatelja: Ambrož Homar in Jurij Kodre
Datum: 7. maj 2020
Trajanje: 59:40

Dan potem – nova realnost, ki nas čaka po Korona-krizi

Dan potem – nova realnost, ki nas čaka po Korona-krizi

Tema: Na webinarju so predavatelji predstavili strategije in tehnike, ki bodo vašemu podjetju pomagale ostati agilno in konkurenčno. Pokazali so na pomembnost stalnega iskanja optimizacij, in sicer na treh področjih: vitke proizvodnje, energetske učinkovitosti in podatkovno vodenemu planiranju proizvodnje
Predavatelji: Tomislav Kokalj, Martin Fišer in Marko Zadravec
Datum: 7. maj 2020

Dobrobit zaposlenih v času COVID-19

Dobrobit zaposlenih v času COVID-19

Tema: Kakšni so psihološkimi vidiki upravljanja s kadri, ki jih je v teh časih posebej težko izmeriti in upravljati (vrednostne orientacije, osebnostne značilnosti in razsežnosti, stopnja angažiranosti)?
Predavatelji: Gregor Skender, Janek Musek in Iztok Žilavec
Datum: 6. maj 2020
Trajanje: 48:56

Izvajanje storitev v Nemčiji

Izvajanje storitev v Nemčiji

Tema: Izvajanje storitev v Nemčiji in ustanovitev podjetja v Nemčiji
Predavatelji: dipl. iur. Katja Stadler, LL.M.
Datum: 13. maj 2020 Organizator: Slovensko-nemška gospodarska zbornica (AHK Slovenija)

Gorski centri po koroni – adaptacija turističnih proizvodov / načrtovanje tržnih in komunikacijskih aktivnosti

Gorski centri po koroni – adaptacija turističnih proizvodov / načrtovanje tržnih in komunikacijskih aktivnosti

Tema: Kako lahko prilagodimo ponudbo (proizvode in storitve) gorskih centrov, da bi zadovoljili spremenjene navade potrošnikov in kako prilagoditi marketinške aktivnosti?
Predavateljica: Mag. Melanie Kaindl
Datum: 29. april 2020
Trajanje: 59:47