Kako optimizirati prodajne in vodstvene procese v kriznih situacijah?

 

S pojavom in razglasitvijo epidemije smo se znašli v situaciji, ki si je nismo znali predstavljati v najhujših sanjah. V takšnih kriznih situacijah številna podjetja izgubijo kontrolo nad komunikacijo in pomembnimi procesi znotraj podjetja in posledično stik s svojimi kupci in trgom. Zato je pomembno, da se med seboj povežemo vodje, prodajniki ter lastniki podjetij. Samo z večjo skupnostjo, znanjem, izkušnjami in prodornostjo lahko izkoristimo priložnost nastopa na novo nastajajočem tržišču.

Posnetek webinarja:



V okviru 90-minutne webinar delavnice vas bosta predavatelja popeljala skozi Transolution Business koncept, kjer bosta predstavila primer prodajnih in vodstvenih procesov nemškega globalnega tekstilnega podjetja ter enega slovenskega podjetja.

Preko dveh primerov dobrih praks boste prejeli odgovore na vprašanja:
- Kako voditi podjetje v kriznih situacijah?
- Kako izvajati prodajne in vodstvene procese?
- Kako sprejemati odločitve v kriznih situacijah?

Vsak udeleženec bo zase ali za podjetje naredil:
- analizo preteklega poslovanja,
- analizo sedanjega poslovanja,
- plan konkretnih aktivnosti.

Spoznali boste:
- dva nivoja odločanja (merljivo in čustveno).
- planiranje na osnovi dejstev.

Vsak udeleženec bo po oddani prijavi prejel na e-pošto vnaprej pripravljena gradiva, ki jih boste potrebovali za učinkovito analizo in pripravo aktivnosti.

 

Predavatelja:

Silvester Kmetič
Transolucijski Coach, CEO KHD Skupina

Posameznikom in organizacijam pomaga razviti učinkovit sistem prodaje in vodenja. 30-letne izkušnje so ga pripeljale do prepričanja, da prodaja ni zgolj kombinacija mehkih veščin in osebnostnih lastnosti, temveč kombinacija dobre strategije in učinkovitega sistema vodenja.

Danes namreč ni dovolj zgolj biti dober strokovnjak, pomembno je tudi, da si sposoben svoje znanje predstaviti in ponuditi potencialnim strankam ter svojim sodelavcem.

Andrej Zalokar
Transolution svetovalec & trener, KHD Skupina

Stremi k osebni in poslovni rasti in z veseljem prenaša svoja znanja in spoznanja tudi na druge ljudi.Pri delavnicah, ki jih izvaja, ga odlikuje empatija do udeležencev.

S konkretnimi primeri iz prakse in različnimi ciljno usmerjenimi vajami pripelje udeležence do enostavne in učinkovite implementacije na delavnicah pridobljenih znanj v vsakodnevno delovno okolje.

Pripete datoteke

Fotogalerija