Še ne poslujete z eRačuni? Sedaj pa delate od doma, čaka pa vas kup računov, ki jih morate še izdati in poslati? Bi radi pričeli s prejemom ali pošiljanjem eRačunov, pa ne veste kje začeti? Ker digitalizacija postaja del našega poslovnega okolja, vam bizBox svetuje in z brezplačnimi orodji pomaga kako poenostaviti prehod na eRačune. Digitaliziran proces obravnave eRačunov med dobaviteljem in kupcem (od izdaje, tiskanja, pakiranja, pošiljanja, prejema, zajema, potrjevanja-likvidacije, do plačila in hrambe računov) je v digitalni obliki enostavnejši, cenejši in varnejši. Izmenjava in obdelava eRačunov je tudi veliko hitrejša kot v papirni obliki in prinaša občutno znižanje stroškov (materiala, poštnih storitev in tiskanja). Zato so pripravili posnetek webinarja “eIzmenjava eRačunov”, ki si ga lahko ogledate s klikom na povezavo. V posnetku si boste lahko ugledali, kako lahko s pomočjo bizBox storitev in rešitev na enostaven in hiter način v vašem podjetju pričnete tako s prejemom kot pošiljanjem eRačunov.
Za vsa dodatna vprašanja so vam na voljo na prodaja@zzi.si ali 01/530 33 47.