Drugi produkti in storitve


TELEKOM: ZDRAVSTVENA POMOČ NA DALJAVO

Storitev E-oskrba zagotavlja 24-urno povezavo s svojci in asistenčnim centrom, kjer je zdravstveno osebje. V primeru, da se sproži kateri od senzorjev pri oskrbovancu doma, na primer senzor za padec, je zagotovljena tudi takojšnja pomoč s strani asistenčnega centra. Več informacij tukaj.

TELEKOM: DELO OD DOMA NAJ BO VARNO

V obdobju, ko (večinoma) delamo na daljavo, se povečujejo tudi tveganja za različne načine zlorab. Zato moramo poskrbeti tudi za zaščito podatkov. V Operativnem centru kibernetske varnosti Telekoma Slovenije, kjer 24 ur na dan pozorno spremljajo dogajanje, beležijo rast incidentov, povezanih z delom na daljavo (napake pri avtentikacijah, nedovoljen promet, phishing ...). Opozarjajo, naj bomo pozorni na prejeta elektronska sporočila ter na odpiranje povezav in priponk, na točen e-naslov pošiljatelja ter na različne zahteve po podatkih ... V tovrstnih primerih strokovnjaki opozarjajo, da ne sledite povezavam v e-sporočilih, ne vnašajte želenih podatkov in ne prenašajte oz. odpirajte datotek iz neznanih virov. Predlagajo, da kriptirate svoje podatke in jih varnostno kopirate, zaščitite svoja gesla in identiteto ter se izognite vdoru v računalnik ali mobitel. Telekom Slovenije ponuja brezplačen preizkus uporabe varnostnega paketa Kaspersky za 2 meseca, ob naročilu storitve. Več informacij tukaj.

PwC: COVID-19 NAVIGATOR - POSEBNO ORODJE ZA LAŽJE RAZUMEVANJE VPLIVA COVID-19 NA VAŠO ORGANIZACIJO (16.4.2020)

Epidemija COVID-19 podjetja postavlja pred pomembne izzive, ki terjajo hiter odziv. V družbi PwC so razvili posebno orodje za lažje razumevanje trenutnega in prihodnjega vpliva COVID-19 na vašo organizacijo. Poročilo z oceno stanja in priporočili vam je lahko v pomoč pri premišljenem sprejemanju odločitev o poslovanju v naslednjih treh mesecih. Za pridobitev poročila izpolnite vprašalnik v angleškem jeziku na povezavi COVID-19 Navigator.


WooCart: gostovanje za spletne trgovine izdelane z odprto-kodnim sistemom za upravljanje vsebin

WooCart je gostovanje za spletne trgovine izdelane z odprto-kodnim sistemom za upravljanje vsebin (CMS) WordPress, ki poganja več kot tretjino interneta. Spletna trgovina na osnovi tega sistema je izdelana z vtičnikom WooCommerce, ki je prav tako zelo popularna izbira za trgovino na internetu.

Primeri trgovin nekaj naših strank:

Trenutno imamo stranke po vsem svetu (ZDA, VB, Nemčija, Pakistan, itd.). Naše podjetje je "remote-first”, kar pomeni, da naša celotna ekipa dela od doma oz. domače pisarne. Sodelavce imamo prav tako po celem svetu (ZDA, Slovenija, Ukrajina, Indija, Filipini, Japonska). Karantena po celem svetu naše operative ni prizadela.

Prednosti WooCart

  • V primeru, da trgovci niso preveč zahtevni in pripravijo vsebine vnaprej, jim lahko spletno stran postavimo v roku ene ure. To ne vključuje dodajanja izdelkov.
  • Cene se začnejo pri 49€/mesec in bodo zadostovale za veliko večino trgovcev. Stroška izdelave ni, dokler se držijo prve točke.
  • V primeru, da trgovci že poznajo WordPress, potem se bodo pri nas počutili domače.
  • Izredna fleksibilnost pri nadaljnem razvoju trgovine.

Šibkosti WooCart

  • Trgovci morajo poznati osnove WordPressa.
  • Trgovci morajo znati angleško, saj je platforma in komunikacija z našim podjetjem v angleščini.

Poudarjam, da je izdelava enostavne spletne trgovine najlažji korak v tem procesu. Trgovci morajo imeti že pripravljene vsebine za spletno trgovino - katalog, slike, opise izdelkov itd. Še en pomemben korak je urediti kartično poslovanje preko trgovčeve banke. Le-ta mora imeti že imeti vtičnik za WordPress, ali vsaj tehnično dokumentacijo za izdelavo le-tega.


ARTUR: Kako pomembne so za vas vaše stranke? Kako dobro poznate njihove dejanske potrebe?

Artur je orodje aktivnega upravljanja zadovoljstva strank podjetja. Naše stranke imajo boljši vpogled v potrebe svojih strank, sprejemajo strankam prijazne poslovne odločitve in uživajo v višji lojalnosti svojih strank. Pri Artur.com, spletnemu kreatorju anket, smo brezplačno pripravili predloge za hitro izvajanje raziskav med zaposlenimi in strankami z namenom pridobivanja informacij, ki jih potrebujejo podjetja za prave odločitve. Tako smo pripravili paket anketnih predlog za zbiranje informacij:

  • Počutje in razpoloženje sodelavcev
  • Učinkovitost dela od doma, varnost dela na delovnem mestu
  • Utrip zaupanja strank

Za uporabo se vsako podjetje preprosto registrira na Artur.com, tam že čakajo pripravljene ankete - pošljejo jih svojim zaposlenim in strankam. Več https://www.artur.com/


LOTRIČ Meroslovje

V podjetju LOTRIČ Meroslovje nudijo kalibracijo merilnikov temperature, pregled delovanja ter redno preventivno vzdrževanje in čiščenje. Pravilna uporaba brezkontaktnih IR termometrov. Oglejte si video o pravilni rabi IR brezkontaktnih čelnih termometrov. Veljajo za večino brezkontaktnih čelnih merilnikov temperature človeškega telesa. Povezava.


EXPENSE REDUCTION ANALYSTS

Da bi podjetjem pomagali preživeti prihajajoče tedne in mesece, globalna mreža specialistov za optimizacijo stroškov daje na voljo svoj čas za poslovno svetovanje brez kakršnihkoli obveznosti za plačilo - https://lnkd.in/gCDbHT5

Povezava


V času NEGOTOVOSTI poslujte VARNO z brezplačno uporabo aplikacije EBONITETE.SI


Da bo v teh časih varnost vašega poslovanja še večja, vam v sodelovanju s partnerskim podjetjem PRVA BONITETNA AGENCIJA, d.o.o. stopamo naproti in vsem novim uporabnikom omogočamo pridobitev dostopa za brezplačno uporabo sodobne bonitetne aplikacije EBONITETE.SI do 31.5.2020. Tako boste lahko učinkovito preverili svoje poslovne partnerje, si znižali riziko poslovanja in naredili nabor novih potencialnih partnerjev. Na spodnji spletni povezavi izpolnite zahtevana polja in si ustvarite brezplačen dostop do aplikacije EBONITETE.SI.


ROBOTICSX

Podjetja RoboticsX GmbH slovenskim podjetjem v času COVID-19 brezplačno pomaga z uporabo najsodobnejših tehnoloških rešitev upravljanja delovnih procesov na daljavo. Sedež podjetja je v Münchnu, Nemčija. V decembru 2019 so v Sloveniji odprli podružnico nemškega podjetja / ime RoboticsX d.o.o., družba za robotizacijo in avtomatizacijo, ki je v 100-odstotni lasti nemškega podjetja RoboticsX GmbH. V izgradnji je R&D robotski center, uradno odprtje je načrtovano koncu meseca aprila 2020. Razvojni center so poimenovali “AREA X1”, nahaja se v Hali 1, BTC City, Ljubljani. Robotski del centra že uporabljajo in v času COVID-19 že izvajajo številne aktivnosti za slovenska podjetja. V začetku marca 2020 so odprli nov oddelek, namenjen rešitvam in podpori proizvodnim podjetjem v času COVID-19 v DACH regiji, imenovan RoboticsX BioTech. Ponujajo vse svoje hi-tech rešitve, sodelujejo tudi pri razvoju in izdelavi cepiva za COVID-19 mednarodno z partnerji.

Več informacij je na voljo na povezavi.

E: info@roboticsx.com


Izkoristite platformo BORZA za izdelke, surovine, storitve ali pa izdelke, ki jih prodajate ali kupujete!

BORZA - Mednarodna borza ponudb in povpraševanja je virtualno poslovno stičišče za podjetja, kjer lahko najdete poslovne priložnosti in nove poslovne stike med partnerji, ki iščejo sodelovanje, želijo prodati ali kupiti izdelke in storitve. Portal, za katerega skrbi GZS, je odprt tako za slovenska podjetja kot tudi za podjetja po vsem svetu. Omogoča iskanje med že obstoječimi ponudbami in povpraševanji, naročilo na e-novice, objavo v Sloveniji in v tujini ter povezave na sorodne spletne strani. Objavljene so tudi ponudbe Enterprise Europe Network–a, to je največje podporne mreže za majhna in srednja velika podjetja na področju mednarodnega poslovnega sodelovanja, inovacij, prenosa znanja in tehnologije, kot tudi sodelovanje v programih Evropske unije.

Povezava


PROCONI

Marsikatero podjetje, ki ne more organizirati dela od doma ali ima vzpostavljena dežurstva, se v trenutnih razmerah sooča s problemom zagotovitve malic za zaposlene. V kolikor se s podobnimi težavami srečujete tudi v vašem podjetju, ponujamo dostavo izdelkov (po vnaprejšnji najavi oz. dogovoru).

Kontakti za dodatne informacije in naročila:
Nina Rezar, nina.rezar@proconi.si , 031 880 191 ali
Staš Sukič, stas.sukic@proconi.si, 051 269 136.

Proconi d.o.o.
Industrijska 6a
Murska Sobota


MERCATOR IP, Ljubljana

V času, ko so restavracije zaprte, veliko ljudi pa še vseeno dela, smo v našem invalidskem podjetju Mercator IP pripravili možnost naročanja porcijskih izdelkov Minute za malico Z DOSTAVO na delovno mesto. Gre za ponudbo za pravne osebe. Naročila sprejema in dostavo izvaja Mercator IP. Vse cene so nabavne cene in ne vključujejo kakšne koli marže.

Tel.: 030 998 507

Cenik


DAT - CON d.o.o., Polzela

V podjetju DAT - CON so svoje najboljše inženirje postavili za razvoj zanesljive rešitve. Naša rešitev v smislu kamere na ključ SCR / BT omogoča operaterju skeniranje telesne temperature posameznikov in večje skupine, da odkrije morebitna odstopanja oziroma nosilce bolezni. S kamero se lahko ugotovi povišana temperatura posameznika ali skupine z več kot 25 ljudmi. Izvajanje je lahko fiksno ali prenosno.
Toplotne kamere so pasivne naprave, ki ne oddajajo nobenega sevanja. Infrardeče sevanje, ki ga zazna kamera, je sorazmerno z dejansko temperaturo osebe ali predmeta, zato so termične kamere odlično orodje za to nalogo. Operater potrebuje le osebni računalnik z operacijskim sistemom Windows 7, 10 ali Pro.

Dodatne informacije: Marsel Krašovic, 031 313 155, marsel@dat-con.com, www.dat-con.com | www.dat-con-defence.com

DAT-CON-SCR-BT-data-sheet.pdf