Arhiv: #poročilo: Slovenskim podjetjem za predstavitev na Expu 2020 na voljo tudi finančne spodbude

V zvezi s finančno participacijo podjetjem predlagamo, da si ogledajo promocijske pakete in se pozanimajo o možnostih pridobitve vavčerjev, ki jih je razpisal Slovenski podjetniški sklad in bodo pokrivali med drugim tudi udeležbo na Expo 2020.

Povzeto po sporočilu za javnost GZS in Javne Agencije SPIRIT Slovenija :

V soorganizaciji Gospodarske zbornice Slovenije in Javne agencije SPIRIT Slovenija je 14. aprila 2021 potekala predstavitev priložnosti za predstavitev slovenskih podjetij na Expu 2020 v Dubaju. V dogodek, ki vrata odpira 1. oktobra letos, so usmerjena številna pričakovanja, saj bo po več kot enoletnem premoru ponovno združil obiskovalce z vsega sveta.

Po besedah generalniega direktorja Gospodarske zbornice Slovenije mag. Aleša Cantaruttija je Expo format, ki ponuja mnoge promocijske in poslovne priložnosti. V Dubaju bo to prišlo še posebej do izraza, saj organizatorji pričakujejo 25 milijonov obiskov gostov iz domala vsega sveta. Možnosti mreženja slovenskih podjetij s potencialnimi partnerji bodo izjemne, zato pričakujejo, da bodo slovenska podjetja priložnost za sodelovanje sprejela v veliki meri in znala izkoristiti tudi vse finančne spodbude, ki sta jih zagotovila Javna agencija SPIRIT Slovenija in Slovenski podjetniški sklad.

Direktor Javne agencije SPIRIT Slovenija dr. Tomaž Kostanjevec je poudaril da so trgi, kamor primarno cilja Expo 2020 (Bližnji vzhod, južna Azija, Afrika, južna Amerika), za nas trgi, kjer imamo na področju sodelovanja in trgovanja še velike rezerve. Naša prisotnost na Expu bo zato odskočna deska za slovensko gospodarstvo, znanost in kulturo.« Med cilji slovenske predstavitve na Expu 2020 izpostavil predvsem spodbujanje poslovnih aktivnosti, ki se bodo v prihodnjih letih izrazile v konkretnih izvoznih številkah in projektih.

Slovenski paviljon s svojo podobo izpostavlja tri značilnosti slovenske krajine, tradicije in znanja: vodo, zelenje in les. Te vsebine se bodo močno odražala tudi v vsebini dogajanja na paviljonu, čigar celotno drugo nadstropje je urejeno v sodobno in vrhunsko opremljeno Slovensko poslovno središče. Podjetja se bodo lahko v njem predstavila v okviru dveh promocijskih paketov, za oba pa bodo lahko pridobili tudi finančno podporo. Prav tako bodo podjetja lahko sodelovala tudi v tematskih gospodarskih delegacijah in tudi za to obliko sodelovanja je predvidena finančna podpora.

Slovenska podjetja in ustanove se tega dobro zavedajo, zato so prvi odzivi na javno povabilo za sodelovanje na slovenskem paviljonu zelo spodbudni.

Več  o Expo 2020 >>>

Fotogalerija