
Prodajni svet se hitro spreminja – stranke so bolje informirane, pričakujejo več in zahtevajo hitre, prilagojene rešitve. Klasični prijemi prodaje niso več dovolj. Danes mora prodajalec obvladati prodajo tako v živo kot na daljavo, znati graditi dolgoročno zaupanje s strankami, samozavestno zaključevati prodajo in hkrati ohranjati notranjo motivacijo ter osebno rast.
Prodajalec danes ni več zgolj posrednik med izdelkom in kupcem, temveč svetovalec, zaupanja vreden sogovornik in pomemben člen v razvoju odnosa med podjetjem in trgom. Za uspeh v sodobnem prodajnem okolju je potrebna kombinacija osebne zrelosti, komunikacijske spretnosti in strateškega razmišljanja.
Za trajnejše spremembe v prodaji in odnosu do strank je potrebna sprememba vedenja. Spremembe vedenja terjajo čas in nadzorovan prenos v prakso. Prodajalec bo rezultate dosegel le, če bo deloval na treh področjih hkrati:
- Osebni odnos => do moje vloge/podjetja/sodelavcev/ciljev/sprememb…
- Veščine/Znanja => motivacija, gradnja zaupanja, vodenje pogovorov, aktivno poslušanje, komunikacija, pogajanja…
- Osebni vpliv => na stranke, sodelavce, vodje, partnerjev
V 5. modulih Prodajne akademije boste pridobili ključne veščine, s katerimi boste:
- ozavestili pomen sodobne prodaje,
- gradili notranjo motivacijo in osebno vizijo,
- izboljšali svoj vpliv v živo in v digitalnem okolju,
- osvojili učinkovite tehnike komunikacije in pogajanj,
- izpilili ključne pogovore s strankami,
- ter se naučili, kako delati pametno in prodajno uspešno.
Nihče se ne odloči, da bo povprečen prodajalec. Vsak pa lahko poskrbi, da postane odličen. Izobraževanje je namenjeno vsem, ki želijo nadgraditi svojo prodajno pot in postati samozavestni, vplivni in dolgoročno uspešni svetovalci strankam. Postanite prodajalec, kakršnega bi si sami želeli imeti kot stranko.
HANSEN BECK je mednarodna ekipa poslovnih trenerjev, ki izvajajo programe na področju osebnega in profesionalnega razvoja s fokusom na ustvarjanju trajnostnih sprememb vedenja. Pri tem se pri izvedbi poleg osvajanja znanj in veščin osredotočajo na spremembo miselnosti in odnosa ter razumevanje vpliva na druge ljudi.
Prodajna akademija bo potekala po naslednjem urniku:
MODUL 1: Vloga prodaje, osebne vizije, samomotivacija in vpliv, četrtek, 2. oktober 2025 (dvorana E)
MODUL 2: Tehnike komuniciranja in pogajanj & upravljanje s časom, četrtek, 6. november 2025 (dvorana E)
MODUL 3 (v spletni obliki) -skupina 1: Vpliv, ko nismo osebno prisotni, četrtek, 20. november 2025 (9.00 -12.00)
MODUL 3 (v spletni obliki) -skupina 2: Vpliv, ko nismo osebno prisotni, četrtek, 20. november 2025 (13.00 -16.00)
MODUL 4: Ključni prodajni pogovori s strankami – 1.del, sreda, 3. december 2025 (dvorana G)
MODUL 5: Ključni prodajni pogovori s strankami – 2.del, četrtek, 18. december 2025 (dvorana E)
Vsa izobraževanja bodo organizirana na enak način:
- 4 moduli bodo potekali v živo od 8.30 do 16.30,
- 1 modul bo izveden v spletni obliki in bo trajal 4 ure (za boljšo izvedbo bodo udeleženci razdeljeni v 2 skupini).
Predavanja bodo potekale v prostorih Gospodarske zbornice Slovenija (GZS), Dimičeva 13, 1000 Ljubljana. Brezplačno parkiranje je možno v garažni hiši ali na peščenem parkirišču za stavbo GZS. Število mest je omejeno na 15 udeležencev.
Pogoji udeležbe:
- Udeležiti se morate vseh 5. modulov, udeležba na zgolj izbranih ni mogoča.
- Za zagotovitev pogojev, ki so potrebni za kakovostno izvedbo izobraževanj, je število udeležencev omejeno na 15.
- Potrebno predznanje za udeležbo ni potrebno.
Kratek opis posameznih modulov si lahko preberete v predstavitveni BROŠURI.
V kotizacijo Prodajne akademije je všteto:
- izvedba 4. modulov v živo (8 ur vsak) in 1 modula v spletni obliki (v dolžini štirih ur),
- učni pripomočki za vsakega udeleženca: delovni listi, s katerimi boste med izvedbo delali na sebi in svojih lastnih primerih, spominske kartice in držalo za spominske kartice za uporabo v praksi tudi po izvedbi delavnic,
- dostop do digitalnih učbenikov (dnevnikov odprave) za obdobje 1 leta,
- mednarodna diploma v papirni in digitalni verziji,
- individualni posveti udeležencev s trenerjem v času trajanja programa,
- pogostitev ob odmorih in kosilo.
Kotizacija za ZIT člane: 1.490,00 € + DDV
Kotizacija za GZS člane: 1.750,00 € + DDV
Kotizacija za nečlane: 2.090,00 € + DDV
Račun za kotizacijo boste prejeli 8 dni po začetku akademije.
Prijave sprejemamo do zasedenosti mest: 15 udeležencev
Pisno odjavo udeležbe, poslane na e-mail zit@gzs.si, upoštevamo do vključno 26. 9. 2025, sicer zaračunamo 100 % kotizacijo.
Neudeležbo na posameznem modulu bomo zaračunali s 150 € + DDV.
