Zbornica osrednjeslovenske regije

Aktualna delavnica: Digitalizacija v praksi za proizvodna mala in srednja podjetja


PODJETJA, NE SPREGLEJTE – AKTUALNA DELAVNICA!

Digitalizacija je dandanes pomembna za konkurenčnost vsakega podjetja. Digitalno strategijo imajo praktično vsa podjetja, pa to vedo ali ne vedo, ali imajo zapisano ali pa ne. To zgolj pomeni, da se podjetja tako ali drugače ukvarjajo s podatki, analizami, optimizacijami, strankami … Pri tem pa je stopnja uporabe digitalnih orodij in znanj različna in posledično so različne tudi učinkovitost, konkurenčnost ter produktivnost podjetij.

Digitalizacija ni cilj, ampak sredstvo in še bolj to velja za digitalne tehnologije.

Digitalna strategija je pomemben del poslovne strategije podjetja, zato se praviloma dotika različnih področij v podjetju od razvojne, proizvodne in produktne funkcije pa vse do logistične, prodajne, tržne in ne nazadnje tudi kadrovske. Digitalna strategija je pot in način, kako doseči poslovne cilje podjetja, pri katerih so vključene in pomagajo tudi digitalne tehnologije.

Digitalne tehnologije lahko prinašajo dodano vrednost v glavnem na dva načina: skozi prihranke, optimizacijo in zmanjševanje stroškov ali skozi nove storitve oziroma izdelke in dodatne prihodke.

Če imate zapisano digitalno strategijo in jo izvajate, potem digitalizacija ni le »pobožna« želja, ampak tudi krepi položaj vašega podjetja na trgu. Z digitalno strategijo se lahko hitro in učinkovito vključujete v nove verige vrednosti na trgu, dokazujete kupcem, da ste konkurenčen in kredibilen partner in se hitreje prilagajate na spremembe.

O digitalizaciji v malih in srednjih proizvodnih podjetjih, njeni uspešni vpeljavi v poslovanje, o pomenu digitalne strategije in primerih dobrih praks bomo spregovorili na delavnici

DIGITALIZACIJA v PRAKSI
za PROIZVODNA MALA in SREDNJA PODJETJA

 

KDAJ? V sredo, 4. decembra 2019, ob 9.00

KJE? Na Gospodarski zbornici Slovenije, Dimičeva 13, Ljubljana, dvorana F, medetaža 5/4 

                             

PROGRAM

9.00-9.15

Uvod - mag. Marjana Majerič, direktorica GZS Zbornice osrednjeslovenske regije

9.15-10.15

Predstavitev - mag. Tomaž Vidonja, vodja razvoja strank in projektov digitalizacije, Eurocon d.o.o.

· Kako in kje začeti?

· Znižanje stroškov ali povečanje prihodkov?

· Zakaj kar 70% projektov digitalizacije v MSP ne uspe?

· Trije glavni faktorji uspeha

· Od primera do primera – kjer ste pa vi?

10.15-11.00

Vprašanja in odgovori

 

Parkirate lahko v 1. kletni etaži GZS ali na zunanjem parkirišču GZS.

 

Udeležba je BREZPLAČNA.

 

PRIJAVE: Število udeležencev v skupini je omejeno, zato prijave sprejemamo do zapolnitve mest oziroma najkasneje do 29.11.2019 preko spletnega obrazca.

 

 

 

Vabljeni!

 

Prijava na E-novice

Bodite obveščeni o aktualnem dogajanju.