WEBINAR »SERVICE DESIGN« ali »STORITVENO OBLIKOVANJE/NAČRTOVANJE« - Vabimo vas na brezplačen webinar, kjer vam bodo strokovnjaki s področja storitvenega oblikovanja predstavili, kaj pomeni »servitization« ali »storitvenizacija«, kako načrtovati storitve in produkte, da bodo uporabniku prijazni in prilagojeni njihovim zahtevam.
Ravnovesje med zasebnim in službenim kot ključ za duševno zdravje zaposlenih
Odnosi – zaupanje in komunikacija skozi različne načine dela
Na prvem izmed treh webinarjev o psihosocialni podpori zaposlenim in delodajalcem v času epidemije boste poznali nekatere psihološke značilnosti vpliva socialne izolacije v času epidemije na občutenje in percepcijo ter vedenje ljudi skozi prizmo skrbi za duševno zdravje zaposlenih.
Aktualne novice projekta NAPREJ - maj 2020
Start Circles razpis za mala in srednja podjetja na programskem območju interreg Slovenija-Avstrija za vključitev v razvojno-raziskovalne projekte
Aktualne novice projekta NAPREJ - april 2020
Aktualne novice projekta NAPREJ - februar 2020
Usposabljanje Design in action je hibrid med izobraževanjem, svetovanjem in mentoriranjem, ki temelji na izkustvenem učenju. Ob strokovni podpori pridobljeno znanje namreč že v času usposabljanja uporabite za reševanje konkretnega problema s katerim se soočate v podjetju. Usposabljanje je sestavljeno iz treh vsebinskih modulov: 1. spoznavanje in razumevanje uporabnikov 2. načrtovanje uporabniških izkušenj 3. kreativnost, razvoj in testiranje idej
The 4STEPS project is addressing the main challenge of Industry 4.0 as a tool towards a new, digital industrial revolution holding the promise of increased flexibility in manufacturing, mass customisation, increased speed, better quality and improved productivity.