Consumer Engagement Labs so t.i. »co-creation« delavnice, ki so osredotočene na razvoj novih živilskih inovacij, pri čemer vključujejo potrebe potrošnikov, saj znanstveniki, podjetja in potrošniki sodelujejo, da predlagajo nove živilske izdelke, ki jih lokalna podjetja nato predstavijo trgu. Gre za projekt, v katerem želijo vključiti potrošnike kot soustvarjalce novih živilskih proizvodov (načrtovana je vključitev okrog 15 potrošnikov). Ciljna skupina potrošnikov, ki bodo sodelovali pri projektu so starejši (65+). V 2019 so projekt že izpeljali v 4 državah, v 2020 pa bodo projekt razširili še na 6 dodatnih držav, med katerimi je tudi Slovenija.
Na projekt se lahko prijavi konzorcij, ki ga sestavlja znanstvena organizacija (univerza ali raziskovalni inštitut) in podjetje (proizvajalec ali trgovec).
- Znanstvena organizacija koordinira konzorcij ter implementira delavnice s potrošniki (oktober-november 2020).
- Podjetje izbere najboljši koncept za nov produkt, ki nato pripravi načrt za komercializacijo (do decembra 2020).
- Podjetje razvije nov produkt in ga predstavi trgu (do junija 2021).
Udeležene organizacije v projektu podpišejo pogodbo in delujejo kot podizvajalci. Znanstvena organizacija za izvedbo prejme 7.000 €, podjetje pa 5.000 €.
Več o projektu in razpisu za leto 2020 si lahko preberete tukaj.
Rok za oddajo prijave je 11. september 2020 do 15. ure.
Vodja projekta: Krzysztof Klincewicz, University of Warsaw E-mail: kklincewicz@wz.uw.edu.pl